Yazardan;
Uzun zaman geçti birbirini seven bir çift daha ayrıldı ama sorun kimdeydi seven kimdi herşey i kötü durumlara getiren kız mıydı erkek miydi . Erkek bu sefer yıkılmıştı kendi edip kendi çekmişti cezasını kadın öncekinden daha mutluydu onu merak edip soran biri olmasa bile mutluydu kadın . "Kadınların dayanma süresi yoktur. Kadınlar hata yapan bir insandan bazen kolaylikca uzuklasabilir . Ama bazı kadınlar vardır ilkinde sabreder ikincide sabreden ucuncu de tamamen hayatından çekip gider. Kadınlar gucsuzdur hele ki aşk konusunda ,kirilgandir kadınlar dayanamaz bazen. Sevdiği katiline aşık olduğu katiline gidemez . Gurur meselesi vardır mesela her iki tarafta da. Erkek yalvarir son bi şans ister kadın artık unutmuştur o katiline gidemez."
Seven insan gitmez demeyin, seven insan bırakmaz demeyin kulliyen yalan aslında . Kadın çok sever adam çok sever kadın aşık olur ( aşık olmak ve sevmek çok farklı iki kelimedir bir insan tek birine aşık olur fakat defalarca başka birilerini sevebilir ) adam sadece sever fakat aşık oldum sanır adam kendini kandırır adam baglanir kadinin cani onceden cok yanmistir kimseye baglanma gucu kalmamistir . Adam icin unutmak zordur kadin icin acı çekmek . Kadın susup yoluna devam edemez adam da öyle . Adam sever, kadın unutur....
Bir gün Gelir adam kadına hata yapar affedilmeyecek bir hata!
Kadın gider , kadın acı çeker, kadın unutur.
Adam susar , adam yıkılır , adam acı çeker, adam unutamaz.
Hala o kalbi sevdiği kadına aittir fakat sevdiği kadın onu çoktan unutmuştur acı olan tarafida bu. Adam bi kac kere farklı numaradan arar özlemiştir kadını , sesini ,herşeyini. Kadin onun oldugunu fark eder adama sorar fakat adam ben değilim diye direktir kadın onu iyi tanır kadın hala seviyodur ama gidemiyodur kadın başkasıyla birlikte olur adam yıkılır kadın bir sinirle adama ben başkasını seviyorum arayıp durma der . Adam yıkılır adam biter kısacası ölür..
Kadin farkındadır onun kötü durumda olduğunun ama elinden bir şey gelmez katiline geri gidemez!Peki ya bu adam ve kadın kim? Tabiki de burak ve eylül acımasız aşk kötü günler acı cekmeler ..
Bildiğiniz gibi eylül hala seviyodur ama onu oldurene gidemiyodur. Istiyodur ama olmuyodur . Kotu durumdadir. Acı çeker ama istemez artık . Güven yoktur kadının içinde . Ne demiş şair; eğer bir sevgi icinde zerre guven yoksa sevgi olsa ne yarar..
Eylul hayatını artık futbola adamaya başlar ne burak kalır içinde bir damla ne başka biri. Bir gün karsisina biri çıkar eylül burağı tamamen unutmustur artık. O çıkan kişiyi sevdiğini sanar yavaştan baglanir aslında o kişi daha eylülün varlığından bile haberi yoktur. Sacma değil mi? Evet sacma eylül sanal aşk insanidir genelde sanal dan aşık olur . Buda sacma eylülün hayatı sacma be. Daha sonra eylülle bu çocuk tanisir nasil mi? Bir whatsapp grubunda gormustur eylul bunu uzaktan uzağa sevmistir yılbaşı gecesi eylül icmiştir kafa guzel tabi sabah uyandiginda grupta o cocugun konustugunu gorur cocuk ilk defa konusuyodur grupta daha sonra eylul direk konuya dahil olmustur yilbasi gecesi ne yaptiklarini birbirine anlatmıştır. GruP yöneticisi fazla konusulmasini istemediği için ozelden konuşun yoksa banlarim demiştir . Eylul hazır değildi çünkü onu sevdiğini sanıyordu. Çocuk ozelden mesaj atmıştır ve konusmuslardir biraz zaman geçince çocuk eylüle benimle CIkarmisin demiştir eylül o heyecanla hemen evet dicektiki hayır dedi çünkü o artık birine baglanmak istemiyordu. Çocuk zaten eylülü kadiriyomus öyle sakasina sormuş zaten sevgilisi varmış!
Burak eylülün facesine girdi mesajlara girip direk gördü mesajları eylül aslında bazı kişileri oyuna getirip dovuyodu (eğer canini Yakmak istediğiniz biri varsa asla o eylül olmasın eylül canini yakanin canini sikmistir. ) bu oyuna getirme seyide şöyle eylülü seven coktu hemde çok yolunu kesip zorla cik benimle felan diye zorluyolardi eylül her seferinde hepsine aynı şeyi yapıp tekrar peşine düsmemesini sagliyodu. Zorla cik benimle diyen biri olunca onla çıkıp daha sonra dovuyodu peki çıkmadan yapsaydı ne olurdu ? Işler kötüye giderdi daha kötüye. Neyse burak bu konuşmaları gördü ve direk eylül bi çok kişiyle cikiyo felan diye şey yaptı ve huriyenin şimdi çıktığı kişiye mesaj attı ve mesajları gösterdi aralarını bozmaya çalıştı . Eylul tekrar anladı hala katilini sevdiğini ama gidemiyordu onu öldürene cidden gidemiyordu ve tekrar onun olamıyodu artık unutma zamanı tekrar gelmişti . Aradan günler geçti bir gün eylülü biri aradı eylül konusuyo karşı taraf ses vermiyo alo alo kimsin aq lan felan uzun süre sesleniyo sonunda dayanamiyo kapatiyo sonradan anliyo eylül onun kim olduğunu burak ya tabikide o direk burağı ariyo ve burak alo diyo ici cız ediyo eylülün ozlemisim be sesini diyo içinden ve uzun süre o sesi duymak istiyo uzun süre uzatiyo konuşmasını devamlı sen aradin biliyom felan diyo ama yolu yok gitmek istiyo tekrar gidemiyo.
Eylülün günlüğünden bir yer..
Ya sevdim olum seni ben hemde çok sevdim comcok böyle ama sen farkında degil din sesini duymak için can atıyordum olum ben hala da öyle geçen aradin ya o dur dedim direk hani başka numaradan aramistin alo diyip ses vermemistin niye konusmadin be keşke orda olsa bile iki dakka konussaydik lan seni o yuzden aradım zaten bir manayla uzun zaman sonra sesini duyum diye ama o sesinden bile anlamıştım artık beni sevmediğini bıkkın bıkkın konusmandan lan niye ariyo bu kız düşsün artık yakamdan hesabiydi konusman yada bana oyle geldi. Zamanı geldi bence susmamin zamanı geldi 😶
Yazardan devam;
Varya sanal aşk en güzeli lan ozledigin biri oluyo diğer türlü devamlı gorusuyonuz sonra sıkılıyosunuz felan zor iş ya. Hiç biriyle aşk yaşamak istemiyorsanız futbola aşık olun 💕💕 herşeyimizi futbola adayın. Futbol kalicidir aşk gelip geçici . Ne güzel bisey Allah futbolla uzun omurler versin sizi birakmayan tek sey ilk Allah daha sonra futbol siz onu birakmadikca o sizi bırakmaz.-umudumdun unuttum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENI ÇOK SEV ADAMIM
RandomHayattaki en saçma insanı benim galiba iki yüzlü gibiyim fakat nasıl iki yüzlü mesela sabahları şen şakrak bi kız akşamları efkara bağlamış devamlı ağlayan. Hayatımda olan olumsuz olaylar yüzünden seri katil gibi oldum beni gören yolunu degistiriyo...