Eylul;
Kavga etmiştik gece sabaha kadar ağladım içtim en son ismail in sesi geliyordu kulağıma eylül diye bagirisi daha sonrasını hatırlamıyorum ama ısmail e cevap veremedim ismail gilde açtım gözümü hiç birşey hatirlamiyordum soracaktı ismail kaçış yoktu ama uzatmadi fazla yüklenmek istemedi ben zaten mal gibi karşısında duruyordum sonra birden tokat yedigimifilan hatırlıyorum o zaman geldim kendime , aklım başıma o zaman geldi . Gözlerim sisti aglamaktan ama sabaha baristik o hiç bir sey olmamış gibi davranıyordu sabaha kadar yanimda olan başkası vardı enes değil o uyumustu başkası vardı yanimda beni teselli eden başkası vardı . Burak çok dikkatimi çekmişti benim , çok iyiydi gercek bir dosttu . Devamlı nasıl olduğumu sordu anlamamak gerektiği söyledi uzulmememi kafama takmama gerektiği söyledi, ama nafile seviyordum en esi gerçekten . Sabaha hiçbir şey olmamamis gibi davranan cocuk muydu gerçek aşkım yoksa BENIMLE SABAHLAYANMI?Burak;
Sevmek gerçekten bu kadar mi zor icimin acımadı boğazını dugumlenmesi onun böyle sabahlamasi baskasini sevmesini izlemek o kadar zor ki .Kavga etmişlerdi çok ağlıyordu sevdiği belliydi onu ama o çocuk eylulu sevmiyordu aşk üçgeni dedikleri bul olsa gerek ben onu o baskasini....
Aglamsini istemiyordum elimde olsa yanina giderdim , devamlı teselli ettim zaten uzun zamandır geceleri uyumuyorum uyuyamiyiyorum onu seviyorum beni sevmesini istiyorum . Bağlanmak istemiyorum an baglaniyorum yıkılmak istemiyorum ama o enesten bahsettikce yikiliyorum sigara içmek ağlamak istemiyorum o her zaman sindigimm sokak köşesinde onunla oturup gülmek istiyorum ama olmuyor ben onunla evlenmek hayali kurarken o başkasıyla adil mi?
Seni sevdim kizim sen beni sevmesende!
Eylul;
Sabahlar neden olmuyor? Günler neden geçmiyor? Zaman neden akmıyor? Sevdikleri beni neden sevmiyor? Neden unutamıyorum kolay kolay?
Cevapsız sorulan uzerine miydi benim hayatım .
Benden soğumaya başlamıştı enes fazla tinlamiyordu eskisi gibi aşkım demiyordu artık dayanamıyorum. Ben internete girerim çıkar mesaj atarım cevap yok en sonunda o mesajı attim .Gonderen:Eylül
Gonderilen :Enes
Mesaj:Enes neden böyle yapıyorsun benden niye kaciyorsun birsey mi oldu birsey mi yaptım . Yoksa baskasimi çıktı karşına drahmi güzel seni daha mi iyi ediyor . Ya da gözleri ben gibi koyu kahverengimi ?Belliydi beni istemediği çok açıktı ama umudumu kesmedim . Bu arada burak önemli bir sey söyledi. Geceleri neden uyulmadığını sordum . ASIK OLDUM! dedi merak etmiştim erkekler sevebilirmiydi . Evet sevebirdi ama kolay sevmezdi . Burak seni seviyorum dedi bende aptal gibi sevgilim olduğunu biliyorsun seni sevmiyorum dedim aptal ben gerçek aski tepmistim üstüne birde benden vazgeçmesini istemiştim peki ne oldu çok sevdiğim biri veya bile etmeden başkasına gitti . Neymiş başkası cikmis benim hayatimi mahvetti ve yine toparlanmami saglayan burak oldu o vardı artık benim yanimda sadece o .....
Gonderen:Enes
Gonderilen:Eylül
Mesaj: git tamammi daha iyisini bul ben senin için degilim bben baskasini buldum . Vazgeç benden daha iyisi seni mutlu eden birisini bul sen beddua etmeden ben kendime ediyorum Allah belami versin!!!!!Zorlasmıştı herşey benim için artık çok zordu değişmişti herşey o gitmişti okulda ölü gibiydim onsuz hayat yok gibiydi başkaları vardı yanimda Burak vardı arkadaşlarım vardı belkide doğru insan buraktı ama hayat benimm icin daha zor bir yokuşa sürüklüyordu zamana ihtiyacım vardı dünyaya geri dönmem gerekiyordu hayata eskisi gibi devam etmem! O OLMAMIS GIBI HAYATIMA GIRMEMIS GIBI....
Burak;
Saf tertemiz bir gencim sevmek nedir bilmemistim birden karşıma o çıkıverdi benim hayatım artık sensin....
Eyluldu hayatım o gulunce gülupn o aglayınca ağlıyorum o ben ,ben oldum artık.. sarilmistim dortt bir yanindan vir turlu onsuz olamiyorum!
Dayanamıyorum,olmuyor,yapamıyorum,onu üzen beni de üzdü, beni de yıktı sevdiğim kizin beni sevmemesi ve her gece aglamasi bana çok koyuyor en sonunda ona olan aşkımdan bahsedicektim....
Gonderen:burak
Gönderilen:eylul
Mesaj:sana bir sey soylicem yanında biri varmi?Internet ten atmıştım mesajı eylülün meraklı bir kişiliği vardı . Merak edeceğini biliyordum..
Gonderen:eylul
Gönderilen:burak
Mesaj:arabadayim yanimda kimse yok ne soylicektin? Ya sarjim azda çabuk sooylermisin?Söyleme konusunda tekrar kararsız kal.istim sonucta o başkasıyla sevgiliydi ...
Gonderen:
Gonderilen:
Meaaj: iyi tamam sen eve git ustunu degistir telefon sarj olunca disariya cik bana çağrı at ararım ben seni.Söylemek zordu benim için sevmek ne kadar zorsa onu söylemekte zordu ben ilk zoru başarmıştır şimdi ikinci zordoyim....
Gonderen:Eylül
Gonderilen:burak
Mesaj: ya burak şöyle ya bak ben sana her seyi mi anlatiyorum sende anlat kacma bak sarjimda az zaten.Herşeyimi demişti evet bana atıyordu herşeyini onun herşeyi Enesti. ....
Gonderen:burak
Gonderilen:Eylül
Mesaj: ne mesela neyi ni anlattin??Aslında biyordum ne diyeceğini vereceği cevapla uzulecegimidde biliyordum ama sordum mesaj gitmişti zaten..
Gonderen: Eylül
Gonderilen : burak
Mesaj: Enes i anlattım onu çok az kisi biliyor mesela .Evet beklediğim cevap kalbim sıkıştı aniden damla aktı gözümden bir sigara daha yaktım ve dayanamadım artık yanliz oturup onu karşıdan izleme mi istemedim yanimda olsun istedim ve o mesajı attim...
Gonderen:burak
Gonderilen:eylul
Mesaj:SENI SEVIYORUM!!!!!!FARKETTIMDE , SIRF O ORDA NEFES ALIYOR DIYE SEVDIGIM BIR SEHIR VAR BENIM !!
......DENIZLI.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENI ÇOK SEV ADAMIM
RandomHayattaki en saçma insanı benim galiba iki yüzlü gibiyim fakat nasıl iki yüzlü mesela sabahları şen şakrak bi kız akşamları efkara bağlamış devamlı ağlayan. Hayatımda olan olumsuz olaylar yüzünden seri katil gibi oldum beni gören yolunu degistiriyo...