Eylulden;
Ah hayat...
O ve ben bi anlık olur demiştim . Bana kaşar , surtuk demesiydi iyiydi be.. Bana koyar miydi böyle demesi ama koyuyo iste insanın sevdiği kişi tarafından suçsuz yere kaşar surtuk kelimeleri koyuyo insana. Sırf bu yüzden ayrilinir mi demeyin ayrilinir . Bir kızın namusuna laf etmen için birinin altında kendi gozunle gormen lazım ve benim yerimde baskasida olsa tekmeyi vurmuştu . Ha bu arada evet buraktan bahsediyorum ayrıldım biraz once .
Mutlu muyum? Tabikide hayır .
Üzgün muyum peki? Uzgunde değilim .
Neden ayrıldım ? Baskalarinin lafına inanıp buna gore hakaret etmesi üzerine ayrıldım yapacak bisey yok bitti mi ? Evet bitti. Oluru varmı peki yani tekrar bizden olur mu? Bizden hiç olmadi ki. Yani tekrar olmaz. Birlesirmiyiz tekrar ? Asla.!Unutmak zaman alacaktı belki unutamicaktim ama ayrılmaktan zerre pişman değilim hak etmisti yapacak birşey yok. Affetmem için onun yalvarmasimi lazım? Tabiki de hayır , çünkü onu affetmicem. Ozur dilemek yeterli mi ? Hayır . Ben onu artık affedemem namusa laf atmak affedilecek birşey değil .
Buraktan;
Onsuzluk....
(S)onsuzum du o benim peki ya şimdi ne oldu o (s) kalktı onsuzum artık ve hep onsuz olucam neden böyle Olu cam peki? Çünkü o gitti benim yüzümden gitti keşke onu dinleseydim keşke o hep benimle kalsaydı . Ickiler sigara bira herşey onun acısını kapatmiyo yetmiyo dayanma gücüm kalmiyo kahpe hayat onsuz olmuyo be!Yazardan;
Sonra noluyo yine aynı şey erkek kızdan özür diler kiz kabul eder mutlu son. Peki ya simdi burak eylülden özür dilerse eylül kabul edecek mi? Kabul edip eskisi gibi olmayı deniceklermi ? Her sey yavaşça belli olucak
"IYI OKUMALAR"-Dusmedimi hala cemre başına?gecmedimi yağmur un ıslak kokusu? Varmisin bu yolda yani başımda ?yasla ruhunu bana kir papatyasi...
Eylülden;
Suskunlugun bedeli çaresizliğin nedenidir . Sussaydim onun dediklerini hiç duymamış gibi yapsaydım ne olurdu? Ben bu acıyla dayanamazdim , sustum hic konusmadim o olayi unuturmuydum peki? Tabikide hayir omur boyu bu olayla yasardim . Yasayabilir miydim peki? Tabikide yasayamazdim kim yasayabilirki o darbeyle bu zamana kadar sabretmem bile iyi birsey.O bana herşeyi , bütün acilarimi unutturmustu . En önemlisi Enes serefsizini unutturmustu . Dusunuyorumda enes bile ondan iyidi be beni aldatsa bile o buraktan iyidi en azindan bir kizin namusuna laf etmedi asil serefsiz burakmista ben daha yeni farketiyom hayat iste bak gör su içmeden biter kuyu!
Günler geciyomu ?
Su gibi akıp gidiyor onsuzda . Dakikalar...
Saniyeler...
Saatler.... hepsi geçiyor özür dilemesi affettirirmi peki? Işte en önemli soru ben onu asla ve hiç bir zaman affetmiyecegim burak konusu benim için artık kapanmıştır!
Yeni buraksız hayat.....Buraktan;
Normal sevmedik biz arkadaş, hakikaten sevdik biz ah o gurur beni, bizi gurur bitirdi . Hayat iste... zamanın da yanımda olanlar şimdi nerede ?? Artık tek başıma kaldım lan tek başıma kim diyebilir biz hep onun yanindaydik diye ! Kimse diyemez demek için yanımda olmaları lazımdır ! Neyse .. ama onların benim yanımda olmamaları benim umrumda mi? Tabikide hayır neymiş biri gider biri gelir. Gelmese bile kendim daha mutluyum ulan siz kimsiniz 😉-bana serseri diyorlar yoldan çıkmışim kalbimi görmüyorlar aşka düşmüşüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENI ÇOK SEV ADAMIM
RandomHayattaki en saçma insanı benim galiba iki yüzlü gibiyim fakat nasıl iki yüzlü mesela sabahları şen şakrak bi kız akşamları efkara bağlamış devamlı ağlayan. Hayatımda olan olumsuz olaylar yüzünden seri katil gibi oldum beni gören yolunu degistiriyo...