Merhaba arkadaşlar son bölümdende hatırladığınız gibi freeze kaçmışdı en son onu hayvanat bahçesinde aslandan kan örneği alırken gördük onu ararkende tüm elementleri kullanmayı örendik sonra ki gün okulda bi arkadşımla konuşuyodum adı kemal tam bir hacker yazılımcı ve daha neler neler onu bizim eve davet ettim ondan yardım istedim biz görevdeyken bize haber vericek araşdırma yapıcak birini aradığımızı söyledik oda kabul etti ve freeze in yerini bulduk freeze in ne pilan ladığınıda öğrendik tüm dünyayı dondurucak bir füze yaptığını öğrendik o rayagittiğimizde bir çanta dolusu disk vardı freeze e saldırdı ben ona yıldırım attım red light da ona su attı ve kaskı patladı yanına gittiğimde onun bir insan olmadığı gördüm bana dediki Deadman ben bir gezginim dünyalar arasında gezip farklı canlıların dna a larını toplıyıp onları seninki gibi bir saat yapıp kullanıcaktım bende sordum ona benim ki gibi mi bilmiyorum musun bu disk lerden biri saatine takarsan o canlıya dönüş bilirsin benden tüm diskleri almamı istedi ve öldü diskleri cebime koydum ama merak dan bir tanesini takdım ve vücudu alev alev yanan bir şeye dönüşdüm saate tekrar dokunduğumda normale döndüm ve diski çıkardım orayı araştırdık ama roket orda yoktu kemali aradım bana dediki Efe size yeni aletler yaptım lazer silahı,kasklarınıza uygun kulaklıklar ve en önemlisi bir bileklik ama normal bir bileklik değil her mekana uygun dümeler var uzaya bilene uygun bir şekilde zırhını düzenler bende sağol ama roket burda değil ne! Diye bağırdı roketi bula bilirmisin diye sordum hemen arıyorum dedi 2 saat içinde buldu hemen beni aradı roket marsdaymış red light oha dedi bende tamam hemen sığınağa gelip eşyaları alıcaz tamam kapıyı açdım dedi bizde içeri girip eşyaları alırken zehra abla geldi ve dediki yusuf baban seni görmek istiyo dedi yusuf O ŞEREFSİZİ GÖRMEK İSTEMİYORUM DİYE BAĞIRDI!bende git babanı gördedim oda mağıradan gittdi bende Kemale dedimki sen yusufun yerini tespit edip babasına gönder dedim bende marsa gidicem dedim ben marsa doğru giderken Kemal Yusufun yerini bulup babası muhammede yolladı babası Yusufun yanına gitti yusuf onu gördüğünde şaşırdı ve dediki BUNCA YIL SONRA GERİ DÖNDÜN BOYNUNAMI SARILMAMI MI BEKLİYORSUN ****** GİT BURDAN!diye bağırdı babası olum dinle dedi fakat yusuf yine bağırdı ****** GİT BURDAN bende o süre içinde marsa gittim ama roket yoktu ve yanımdan hıp hızlı bir şey geçti o raketdi roketin peşinde uçdum ama yetişemedim sonra hemen disklerden birini kullandım ve yine o alev canavarına dönüşdüm ve roketi yakaladım ama durduramadım tam kız kulesine çarpıcak ken durdurmayı başardım ama Yusuf kayıplara karışdı.
Evet arkadaşlar bu bölüm biraz gecikdi o yüzden özür dilerim umarım anlıyışla karşılarsınız