7.bölüm Dünyam için

31 5 2
                                    

Merhaba arkadaşlar son bölümde hatırladığınız gibi arkadaşlarımı, Zerha abla ve Gamze yi o yanan herif kaçırmışdı bende size bir soru sormuşdum ve sizde benden emirden yardım istememi söylemişdiniz bende ondan yardım istedim oda kabul etti ve sığnağa gittik orada duvara yapışık bir harita vardı haritadan o adamın yerini araştırdık 2 saatin sonunda bilgisayarımızı hacklemiş bilgisayar aracılığla bizle iletişime geçdi ve bana bir şey söyledi dediki merhaba Deadman aileni görmek istiyosan senin yüzünden ölen kişilerin evine gel dedi emir sordu nedemek istiyor diye sordu bende ona beni takip et dedim babannem lerin eski evine gittik kapı açıkdı içeri girdiğimizde o herifi gördük arkasındada Kemal, yusuf ve zehra abla vardı fakat Gamze yoktu bende bağırdım GAMZE NERDE! oda Gamze de kim dedi ben herife daldım hepsini savuşturdu en sonundada iki elimi tutup dediki Emir oğlum şimdi dedi bende NE DIYO LAN BU dedim oda evet Efe o benim BABAM!?!! Dedi o herif yine bağırdı öldür onu diye bende Emir biz arkadaşız doğru olanı yap sana güveniyorum dedim oda dediki Üzgünüm dedi tam bana saplıyacak ken babasına sapladı ve bana dediki  bu seferlik bir istisna yapabilirim dedi ve bıçağı çıkardı herif banna dediki beni durdura bilirsiniz ama diyerlerini durduramaz sınız dedi ve yere düştü be saat konuşdu ve dediki istabul kapalı ceza evinde kaçak var dedi bende emire onları kurtar ve hepsini eve bırak sonra red light ıda al ve gel dedim ve gittim gittiğimde Bad boy yanında iki adam ve freeze e çok benziyen biri vardı aşağı indim ve bağırdım buraya gelin diye hepsi arkasını döndü ve freeze e benziyen konuşdu ve dediki merhaba Deadman ben freeze in kardeşi fire dedi bende freeze in kardeşi mi varmış dedim oda dediki abim bu dünyaya neden geldi söyliyim abim seni uyarmaya ve yardım etmeye geldi dedi ben şaşırdım o sözüne devam etti aslında o dna diskleri ni babana vericekdi fakat baban öldü o yüzden veremedi o füze yide dünya ya değil benim sığnağıma yolla mışdı dedi ben hala şaşkındım bende dedimki yani ben babamın arkadaşını mı öldürdüm dedim oda evet dedi ve sözüne şu şekilde devam etti ve sana şunu göstermek istiyorum dedi ve bana çok büyük bir dna disk i gösterdi  ve dediki bu dna diski 4 dört canlıyı bir araya getiriyor eedi bende peki o dna diskini kim harekete geçiricek dedim oda dediki bu dna diski otomatik bir dna diski 4. Kişi içine girince otomatik olarak çalışıyor dedi ve dördüde dna diskinin içine girdiler ve 4 metre boyunda bir şeye dönüşdüler yarım saat boyunca kapışdık amq en sonunda beni yenmeyi başardı ben ayakda zar zor duru yodum ki birden yere yığıldım o sırada üç kişi o raya geldi ikisi uzaylı bir taneside dünyalı bir kız dı sonrada Emir ve Yusuf geldi ve o canavara saldırdılar bende o sırada yerdeyken kafamın içinde dolaşı yodum yusuf emir kemal zehra abla ve Gamze yerdeydiler ve hepsi ölmüşlerdi hepsinin ortasında zırhım ayakta duruyodu zırhıma yaklaşdım tam zırha dokunacakken zırhım konuşdu ve dediki Deadman öldü saat Efe şensoya yönlendiriliyo dedi ve ortadan kayboldu arkasında babam yerde yatıyordu yanına gittiğimde konuşdu oğlum kendin olmayı bırak DEADMAN ol dedi ve gözlerini kapattı bende uyandım uyandığımda etrafımda bem beyaz bir çember oluşdu ve havaya kalktım  silahım birden bire osmanlı silahına döndü kılıçlarımım saplarında kafatası oluşdu ve kılıç osmanlı kılıcına döndü zırhımda tenime yapışdı yere iner inmez koşmaya başladım ve o canavarın üstüne atlayı kılıç ve silah darbeleri vurdum sonra kemal beni aradı dediki Efe onun göhsünün tam ortasından vurursan dna diski kırılır dedi bende yere atlar atlamaz bir el ateş ettim ve dna diskini tam ortasından vurdum ve hepsi yere düştü benim de zırhım ve silahlarım normale döndü yusuf dediki sana ne oldu dedi emirde Deadman oldu dedi ama sonra o üç kişi ortadan kayboldu sonra komser yanıma geldi ve dediki Deadman bu adamlar için özel bir hapisane yaptık dedi kordinatları burda yazıyo dedi bizde oraya gittik hapisanenin adı Deadman kapalı ceza evi yazıyordu onları oraya yerleştirdik den sonra sığnağa gittik ama artık yeni bir ekip arkadaşımız vardı.

Evet arkadaşlar bir sonraki bölümde görüşürüz

Deadman BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin