8.bölüm Lazer Birliği

23 5 2
                                    

Merhaba arkadaşlar son bölümde hatırladığınız gibi emirle birlikde arkadaşlarımızı kurtarmışdık neyse o gün orda üç kişi vardı fakat bir tanesi hem insandı hemde kızdı 4 gündür işimize karışıyolardı en sonunda aklıma bir fikir geldi ve Kemal e dedim kemal hemen sahte bir ihbar oluşdur yerde freeze i bulduğumuz depo olsun he bi de freeze in saklanma yerinde bulduğumuz aletleri aldın mı dedim oda dediki herşeyi aldım merak etme ve tamamdır hemen oraya gidin dedi biz de yola çıktık oraya gittik gittihimizde üçü de oradaydı sonra ben hemen konuya girdim kimsinizdiye 2 uzaylı maskelerini çıkardılar ama insan çıkarmadan önce birşeyler söyledi dediki Efe bu yolda beraberiz dedi ve maskesi ni çıkardı herkes insana bakıp şaşırdı bende bağırarak GAMZE!? Dedim Gamze gülerek bana sarıldı ve evet dedi ben normal bir halle Gamze ye baktım ve dedimki Gamze bak bu iş çok tehlikeli kararına saygı duyuyorum fakat içden içede bu işi bırakmanı istiyorum dedim oda dediki sen yapabiliyorsun da ben niye yapamıyım dedi bende yapabilirsin ama kendine çok dikkat et dedim oda tamam dedi bende peki bu uzaylılarda kim dedim oda dediki biz lazer birliği nin dünya birimiyiz bu Zafor bu da Kar el dedi sonra elini kulağına götürdü sonrada tamam dedi bana dönüp büyük usta seni huzuruna istiyor dedi bende tamam dedim ama arkadaşlarımda benle gelcek dedim oda tamam dedi sonra aniden 4 ümüzde ışınlandık gözlerimi açdığımda önümüzde sandalyede oturan bir adam vardı ama insan değildi ve dediki merhaba Deadman ben büyük usta Maul ray babanı çok severdim dedi eğer bir şeye ihtiyacın olursa öğrencilerim emrindedir dedi bende çok teşekkür ederim eğer sizinde bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen çekinmeyin dedim sonra Maul ray bizi geri ışınladı sonrada Gamze ye bir soru sordum sana bizim ekibimize katıl desem ne dersin dedim oda dediki Üzgünüm ama ekibimi bırakamam dedi bende tamda bir kaptandan beklinicek cevap dedim ama kendinize bir isim bulun bari dedim oda peki sen ne düşünüyosun dedi bende Kemal aklında ne var dedim oda dediki Star Team e ne dersin dedi bende bunu Gamze ye bu ismi söyledim Gamze çok beyendi sonrada saat konuşdu ve dediki demir fabrikası yakınında silah sevkiyatı var dedi bende Gamze ye dönüp dedimki sen burda kal bunu biz idare ederiz dedim ve oradan çıkıp silah sevkiyatı nın olduğu bölgeye gittik adamlar dan 3 ü ünü etkisiz hale getirdik diyerleride bize ateş ettiler fakat bu silahlar normal değildi bunlar uzaylı silahıydı bu adamlar uzaylı silahı sevkiyatı yapıyorlardı adamlar etkisiz hale getirdik silahlarıda sığnağa götürdük.

Evet arkadaşlar bir sonraki bölümde görüşürüz.

Arkadaşlar hikayeyi efenin gözünden anlatmaya devam ediymi yoksa kendi gözümden mi anlatıyım

Deadman BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin