Merhaba arkadaşlar son bölümde hatırladığınız gibi freeze ölmüşdü fakat yusuf ortadan kayboldu ve onu üç gündür bulamıyoruz onu ararken zehra abla yanıma geldi ve dediki Efe bi davetyiye geldi açdığımda okululun en popüler çocuğu emre bir parti veriyormuş ve yanında bir kız olmadan partiye gelemezmişiz bende sınıf arkadaşım olan Gamze sormayı düşündüm evden çıkdım ve Gamze nin evine gittim zile basdığımda annesi kapı açdı bende ondan Gamze yi çağır masını istedim Gamze geldiğinde beni ter basdı Gamze hoş geldin derdemez kendimden geçdim ona sorucakken sanki biri beni cimcikliyor muş gibi oluyodum ama en sonunda başardım ve ona sordum oda dediki tamam yani olur yarın okuldan 1 saat sonra gel beni al dedi tamam diyip giderken Kemal beni aradı dediki Efe ziraat bankasında soygun var soygunu yapan kişi yusuf dedi hemen oraya gittim bağırdım Red Light benim diye bağırdım bana döndüğünde gözbebekleri kıp kırmızı idi ve bana saldırdı ona vuramazdım hep kaçıyodum en sonunda boynunda bir çip gördüm şimşek elemtine kullanarak boynundaki çipe kısa devre yapdım gözleri normale döndü ve bayıldı sonra onu Dead sığnağınağı götürdüm kemal de o sırada yeni bir şey üzerinde çalışmış yeni icadını saate takabiliyomuşum tüm dna diskleri ni içine koyduğumda iki tanesi ne basdığımda o iki canavar bir leş diriyomuş bende takdım sonraki gün okuldan sonra giyindim kuşandım ve Gamze nin evine gittim zile basdığımda Gamze kıp kırmızı bir kıyafetle karşıma çıkdı Gamze bana neyle gidicez dedi bende kenara çekilip kırmızı bir jip gösterdim evet biliyorum düşünüyorsunuz Efe jip i nerden buldu bu jip zehra ablanın ondan istedim oda verdi neyse parti ye gitiğimizde müzik sesi geliyordu içeri girdik herkes Sarhos du bir saat sonra Gamze gitmek istedi bende tamam dedim kapıyı açmaya çalış dım ama kilitlen mişdi camlardan içeri gaz bombaları atıldı her taraf Bem beyaz oldu ve Gamze yi götürdüler duman dahılınca Gamze kayboldu hemen kemali aradım Gamze nin yerini tespit etmesi için bir saat sonra yağmur başladı yarım saat sonra kemal beni aradı dediki Efe Gamze nin yerini tespit ettim kordinatları saatine yolluyorum gittiğimde terkedilmiş bir kiliseyi gosteriyodu kordinatlar içeri girer girmez bi yumruk yedim ve kendimden geçdim kendime geldiğimde etrafımı sarmışlardı hemen bir alev çemberi oluşturarak hepsini küle çevirdim Gamzeyi alarak ordana çıkdık evinin önüne geldiğimizde o bana bende kaskın altından ona baka kalmışdım.
Evet arkadaşlar bu sefer kararı size bırakıyorum Efe Gamze ye Deadman olduğunu söylesin mi söylemesin mi karar sizin bir daha ki bölümde görüşürüz