1. Bölüm

51 2 3
                                    


Göl kıyısında banklardan birinde otururken bir an uzaklar bakıp daldım hayatımı geleceğimi ilerde neler yapmak istediğimi falan düşünürken bir anda omzuma bir el deydi ilk başlarla irkildim arkamı döndüm karşımda onu gördüm. İlk defa karşısında ki adamın gözleri dikkatini çekti. "nasıl bir renk bu ya "diye içinden söylendi sonra adama öyle bir baktı ki sinirden kendi gözleri renk değiştirdi

-"Ne -neden sinsi sinsi yaklaşıyorsun be adam" dedim

-"Pardon özür dilerim seni korkutmak istememiştim " dedi.

Adama bak ya bide korkutmak istememişmiş "sen onu git başka kızlara yuttur küçük bey ben yutmam".

-"Tamam, kes sesini sen gelmeden önce ben ne kadar huzurluydum ya hayallerimle baş başa iken ta ki sen gelip hayallerin içine edene kadar hem sen kimsin ya benim yanımda ne işin var senin"

-"Kızım bir ara ver bir nefes al bu ne ya sen ne cins bir şeysin ya vır vır konuşuyorsun tamam la tamam sorularına cevap vereceğim ama o kadar hızlı konuşuyorsun ki sorularına cevap veremiyorum. İlk sorundan başlayayım. "neden buradayım". Evde canım sıkıldı havada güzel bende gölün kıyısında yürüyüş yapmaya geldim. İkinci sorun ve asıl soru bu galiba "ben kimim" .Ben kim miyim hemen anlatayım ama sorularını sona sakla olur mu? Ben Ayaz Haznedar 25 yaşındayım mimarım özel bir üniversitede eğitim görevlisiyim hem de elim den geldikçe çizim yapıp evde biriktiriyorum. Aile şirketimiz var ama ben şirket işlerinden pek anlamam ama şirket için çizim de yapıyorum. Şimdi sen anlat bakalım bayan çok konuşan "

-"Bir kere ben çok konuşmuyorum hızlı konuşuyorum bay ukala. Ne anlatayım benim senin gibi şaşalı bir hayatım yok ki neyi anlatayım?"

-"Ne anlatmak istiyorsan onu anlat bayan çok konuşan. Bak mesela isminden başlayabilirsin"

Ansızın Gelen ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin