Merhaba benim adim adelin. 17 yaşındayım, lise sonda okuyorum.ilkokulda veya ortaokulda çıktığınız sevgili olduğunuz kişi vardır.yada bir hevesle çıkmak istediğiniz kişi vardir ne tuafki benim olmadi.sevgililik nedir nasildir bilmiyorum.
##########
bu sene okulun ilk günü ve benim son senem.sınıfım deyişmişti arkadaslarima zar zor alismisken birde yeni arkadaslara alismak zordu.mutsuzdum.sabah kalktim ve direk banyoya gidip yuzumu yikadim sonrada heyecanla odama dogru ilerledim.kiyafetlerimi dolaptan cikartip hemen üstüme giydim.çantamin içine bir küçük defter ve bir tanede kalem koydum. Okulun ilk günü olduğu için biraz bakimli olmam lazimdi biraz saclarima baktim ve kapiya çikip ayakkabilarimi giydim.yolda yürüyordum.okula gelmeme az kalmisti biraz heyecanli biraz mutsuzdum.sonunda okula geldim içeri girdim ve sinifimi öğrenmeye çiktim.sinifimi orendim 12/f .#############
Sinifa girmeden once lavaboya uğradim ve sacima baktim.sonra sinifa dogru ilerledim sinifimi buldum kapiyi actim bir adim attim ve iceri girer girmez etrafimi okulun tikileri sardi. Bir suru soru sordular ve ne cevap verecegimi bilemiyordum.her neyse onlarida atlattim cok sukur.derse girdik ve istekleri yazdim tenefuste arkadaslarimla teker teker tanistim.birazda olsa alistim ve mutlu oldum.guzel bir sinifti.dersler bitti artik okulun disina dogru ilerliyordum yanlizdim,kapiya geldim ve birisi omzumdan tuttu ve selam verdi.bahcede bankin ustunde biraz oturduk neden oturdugumuzu bilmiyordum.ismimi sordu soyledim onun ismini sordum ve alexandir oldugunu orendim.bizim siniftaymis tanistik biraz muabbet ettik.sonra kalktik sonra beni eve birakti ne yapmak istedigini anlayamamistim.sanirim ondan hoslaniyordum bilemezdim her sey olabilirdi.tatliydida zaten her neyse.bu gun sona ermişti...