Sabah uyandığımda battaniye ve yaptığım bana uyumayı emre derken, annemde bir yandan beni uyandırmak için çabalıyordu.
"2 saattir G**ümü yırtıyorum ķızzzz kalk beni ayağa kaldırma."dedi.annem çok garip bir insan. Başkalarının köpekleri havladıkları zaman çok tatlı bulurlar, bu karıysa köpekle her gün kavga ediyor. -neymiş film izleyemiyormuş-neymiş bu it niye bu kadar bağırıyormuş -neymiş iti satacakmiş. Derken gene bu karı sinirlendi.Yatakta öylece uyuklarken küçük bebegimi dışarı cikartmak için hazirlandim. Taşımasını takip yola koyuldum ,parka gittim.Hani hayallerd2 vardır ya ,bir kiz bir erkek köpeklerini gezdirirken birden bire birbirini dolarlar ya o hayallerle yürüyorum.
Yürürken iyice açıldım ve uykum adeta uçup gitmişti,ve içimi huzur kapladi kalbimi ferahlatan bir his vardı.Ama çözmüş değildim.küçük adımlarla ilerlerkenyorulduğumu fark ettim.Bir banka minik prenses iki bağlayarak yanına oturdum. Karşıda ki spor aletlerinin yanında spor yapanlar çöktü ama bir kişi dikkatimi çok çekmişti.
Uzun saçlı,uzun boylu,ve kaslı,iri bir yapı yapısı vardı. Çok hoştu.sanırım benden büyüktü...İlgisini çekebilmek içinelimdengeleni yaptım ama bir türlü olmadı.otururken gözüm kolu daki saate çarptı.birde baktım saat 09:00 olmuş düşüncelerim de okulu hesaba almamıştım.küçük prensesimin ipini çözerek eve koşarak gittim.sanırım ilgisini çekmiştim.fakat sanırım beni bir özürlü olarak görmüştür.Sanki iç çamaşırını giymeyi unutmuş kezban gibi koşuyordum.karizma yerlerde can çekişiyor.eve geldiğimde annemin tantanalarını dinlemek istemiyordum ama malesef yarım saat dayanmalıydım.merdivenleri 2'şer 3' er çıkarak odamın kapısına ulaştım.içeri girdim sadece 15 dakika kalmıştı.hızlı giyinirken annemin sesi duyuldu."al şu itini S**tir git " diyor.Ben bu kadını anlamıyorum.Benim minik prensesimden ne istiyor.Babam öldüğü den beri her günüm ızdırap, en azından annemleyken.Anneme karşılık vererek"rahat bırak prensesimi"diye çığlık attım.sonunda okul için yol aldım.Moralimi oldukça çok bozuktu...