"Bu yaptığımız çok saçma."
"Kes sesini Calum ve izle şunu." dedim açtığım Cake videosunu Calum'un önüne uzatırken.
"Senden nefret ediyorum."
"Bende seni seviyorum." dedim ve yanağına bir öpücük bırakıp onu izlemeye başladım.
"Siz hayranları anlayamıyorum Luke'la sadece yakın arkadaşız."
"Sana katılıyorum bu yüzden sıradakine geçiyoruz Calpal." dedim ve Malum videosu açtım.
"Ah tanrım. Michael'la sadece-"
"Sakın o cümleyi tamamlama" dedim ani bir şekilde ve yüzümde kocaman bir sırıtmayla videoyu izlemeye devam ettim.
"Ah burada Michael'a bakış şeklin benim üç gün boyunca kendime gelmemi engellemişti." Dedim hayranlıkla. Calum ise sadece gözlerini devirdi.
"Sonunda bitti" dedi iç çekerek.
"Bu ısınmaydı Calum. Sırada malum fanfictionı okumak var."
"Hayır hayır hayır asla olmaz." dedi Calum televizyonu açarken. Yanına gittim ve sesli bir şekilde okumaya başladım.
"... Michael'ın kırmızı dudakları o kadar güzel gözüküyordu ki dediklerini dinleyememiştim. Gözlerine baktım ordan da dudaklarına geri döndüm. Kendimi ona çektim ve-"
"YETER DUYMAK İSTEMİYORUM. Michael'ın ağzı her zaman çürümüş pizza gibi kokar. Asla onu öpmem" diye bağırdı Calum tiksintiyle.
"Of pekala ama şunu bil ki kalbimi kırdın."
"Üzgünüm ama bu iğrenç şeyi daha fazla dinleyemezdim."
"Sadece bir soru soracağım bunu bilmem lazım."
"Seni dinliyorum." dedi yatakta dikleşerek.
"Cake mi Malum mu?"
"Casslum"
"Ne? Casslum ne demek? Öyle bir şey yok!!!" dedim anlamamışcasına. Calum ise pis pis sırıtmaya devam etti. Biraz düşündükten sonra ne olduğunu anladım ve bir müddet sırıtıım.
"Ah tanrım anladım. Awww Calum bu çok tatlı ama Malum varken Casslum umrumda bile değil." dedim ve Calum'un elinden telefonunu aldım.
"Ne yaptığını sanıyorsun ver şunu bana." dedi Calum telefonu elimden almaya çalışarak. Alamaması için yatakta yatılı bir şekilde ona arkamı döndüm ama beklediğim şey nefesini omzumda hissetmem değildi.
"Ne yapıyorsun bari onu söyle."
"Sana bir hesap açıyorum. Böylece hayranlarınla onlardan biriymiş gibi konuşabilirsin."
"Senden böyle bir şey istemedim."
Yüzümü ona döndüm ve ciddileşerek konuştum. "Bak Calum bilmem fark ettin mi ama hayanlarınla neredeyse hiç ilgilenmiyorsun."
"Evet çünkü ilgilendiğim zaman bunlar oluyor." dedi bilgiseyarda açık kalmış Malum hikayesini eliyle gösterirken.
"Lol. Haklısın ama bu farklı. Bu sefer sende eğleneceksin. Söz veriyorum."
"Pekala ama sonra benim istediğim bir şeyi yapacağız."
"Olmuş bil."
"Kullanıcı adını 'michaelsdick' yapsam sorun olur mu?"
"Evet olur." dedi ve elimden telefonu aldı. Birşeyler yazdıktan sonra telefonu bana uzattı.
"Ciddi misin Calum? 'Calumlovesgirls' iğrenç bir isim."
"Bence gayet gerçekçi."
"Buldum. 'hoodlovescliffonda'"
"Bu iğrenç."
"Çok geç çünkü çoktan hesabını açtım." dedim ve çoğu kişiyi takip ettikten sonra telefonu Calum'a uzattım. "Ben tuvalete gidiyorum, geldiğimde bir kaç tweet atmış ol." dedim ve arkamdaki homurtuları duymamızlıktan gelerek tuvalete doğru ilerledim Çıktığımda önce yatağa sonrasında ise Calum'un göğsüne yatıp kendimi ona sardım.
"Nasıl gidiyor 'hoodlovescliffonda'?"
"Şu an bir kızla kavga ediyorum." dedi telefondan gözünü ayırmayarak
"Ne? Niye?" dedim şaşkınlıkla.
"Kızın biri attığım tweetin altına fandoma yeni girmiş ve hiç bir şey bilmeyen biri olduğumu ayrıca hemen hesabı kapatmamı söyledi." dedi Calum sinirle.
"Ne diye tweet attın ki?"
"'AMAN TANRIM CALUM HOOD ÇOK YAKIŞIKLI.' 'MICHAEL LÜTFEN BENİ TAKIP ET SENİ ÇOK SEVİYORUM.' 'LUKE THOMAS HEMMINGS BENIM FAVORIM'"
"Luke Thomas Hemmings mi??" dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Eğer doğru yazsaydım benim ben olduğumu anlayabilirlerdi." dedi Calum hala kıza bir şeyler yazarken.
"Calum kusura bakma ama bazen çok aptal oluyorsun."
"Ve bunu sen söylüyorsun." dedi Calum imalı bir şekilde. Ağzımı açtım ama sonra dediğinde haklı olduğunu düşünüp geri kapattım.
"Calum, kızdan özür dile. Kız yanlış bir şey yapmamış."
"Kendi grubumun fandomından beni kovuyor Cassandra. Ona resmimi göndereceğim ve pişman olmasını sağlayacağım."
"Hayır sakın bunu yapma Calum. Hayran kaybedersin."
"Umrumda bile değil kimse beni bir yerden kovamaz." dedi ve telefonun ön kamerasını açıp bir resim çekti.
"Kız hala inanmıyor. El hareketi çekereken ona fotoğraf göndermemi istedi."
"Yapma Calum " dedim tekrardan ama Calum çoktan resmi çekip kıza göndermişti.
"Sonunda. Görüyor musun nasıl da özür diliyor." dedi Calum sırıtarak.
"Kıza onu sevdiğini söyle. Büyük ihtimal şuan senin yüzünden ağlıyordur" dedim sinirle. Homurdandıktan sonra kıza onu sevdiğiyle ilgili bir mesaj attı.
Bir anda Calum'un hesabının bildirimleri artmaya başladığında. Kızın konuşmayı paylaştığını anladık.
"Sanırım hesabı kapatmalısın." dedim gülümseyerek Calum'a.
"Öncelikle ne demişler ona bakmalıyım." dedi ve bildirimlere gitti.
"Calum şu tweete basar mısın?" dedim gözüme çarpan bir tanesini göstererek. Calum gösterdiğim tweeti açtı ve okudu.
"Calum'un yanındaki kız kim? Bize bir cevap vermelisin Calum Thomas Hood."
"Ne neyden bahsediyorlar?" dedi Calum anlamamışcasına. Kızın paylaştığı fotoğrafa tıkladım ve Calum'un az önce gönderdiği resimde saçımın Calum'un göğüsünün üzerinde gözüktüğünü fark ettim.
"Tanrım. İşte yine başlıyoruz." dedim kendi kendime. Calum ise sadece güldü.
"Niye gülüyorsun?"
"Bilmem. Sadece şimdiye kadar sadece iki kere buluştuk ve ikisinde de bir açık verdik. Sence de komik değil mi?"
"Hayır Calum komik değil." dedim ve yastığı alıp kafama bastırdım.
"Biraz daha bastırısan boğulacaksın." dedi Calum daha da çok gülerek.
Yastığı kafamdan kaldırdım ve ona baktım. Gülünce oluşan surat ifadesine, gözlerinin kısılmasına ve dudaklarına. O kadar komikti ki sonunda dayanamadım ve bende gülmeye başladım.
"Senin yanındayken üzgün olmak imkansız." dedim gülerek.
"Biiyorum." dedi ve yanıma uzanarak bana sarıldı.
Lol fanfiction'da 27.sırada!!!!
Hepinize çok teşekkür ederim❤️Yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lol • Hood
Fanfic@Calum5SOS: Lol yazmayı keser misin? Michael'ın kız versiyonu gibisin. @akacalpal: Aww üzgünüm Calum. @akacalpal: haklısın @akacalpal: ama Michael'ın kız versiyonu mu? @akacalpal: LOL Bu hikaye @officialex e inat olarak yazılmıştır.