Romanın Gölgesinde (Keder)

13 2 0
                                    

Annem oldugu yere yıgılmıstı.Gozlerimi annemin hareketsiz vücuduna bakarak gecirdim.Tepki veremiyor yutkunamıyor resmen nefes alamıyordum sanki resmen bir anda tüm sokak durmuştu sanki hayat sanki yasam durmustu hareket edemiyordum.
1
2
3
Nefes almaya ve yutkunmaya başladım.
Bir anda hersey normale dönmüştü bende hemen egilip annenim cansız bedenini kollarima almistim.Onun gozlerinde korku vardi fedakarlık vardi bana bakiyordu bende başımı yukariya dogru kaldırmış gokyuzune bakıyordum.

Anneme bunu kim yaptiysa onu bulup seninle ayni kaderi ona yaşatacağım karisini oglunu hepsini kılıç tan geçireceğim GÖKYÜZÜ ŞAHİDİM OL !! Diyerek annemi kucaklayip gömmeye götürecektim fakat annemin elinden kirmizi bir bez parçası düşmüştü.Bu nedir hic bilmiyordum fakat annem ölüyken bile sımsıkı tutmustu onu ve bunu tanrıların lütfu olarak götürmüştüm.Ilk ipucumu bulmustum fakat bu pek ise yaramazdı yinede ben yanima alip annemi ebediyet icin dağa götürmüştüm.Bir dağın eteginde durup annemi orada huzur bulması icin yakmıştım ve bu dünyadan ebediyen yok olmuştu.
Evden artık çok uzaktaydim geri dönüp dönmeme konusunda kararsızdım.Fakat yinede o eve dönüp intikamımı almak zorundaydım.

10 gün 20 gün anneme bunu yapanları aradım , durdum , sanki resmen iki kalbim varmıstıda biri kül olmuş gibiydi.

Kime sorsam görmedim veya bilmiyorum diyip gecistiriyordu beni ...

40 gun 50 gun ve halada ipucu yok tu hala ...



Annemin ölümünden tam 65 gün gecti , sanki acısı hafiflemis gibiydi ama benim diger kalbim artik yoktu.

65 gündür evime hic girmemistim ya sokakta yada terkedilmis evlerde kalmıştım ama sonunda , kendi evime adim atmis ve girmistim.Bir köşeye oturup sabırla düşünmeye başlamıştım.2 saat geçmişti ve ben hala düşünüyordum kim yapti ? Kim ? Diyerek kendime soruyordum.Sonra gözüm kapının oradaki kumların arasina gizlenmis kırmızı bir bez parçası daha görmüştüm.

Annemin elinde ve burda bu bez parcalarindan vardi neydi ? Ne anlama geliyordu ? Anlam veremiyordum.

O gece kendi evimde yatmistim.Ruyama babam gelmisti savastan gelmisti uzerinde zırh vardı ve bana dogru yaklaşıp bana;

-Sana YAZIKLAR OLSUN !! o kadar kılıç egitimini kılıcı alip dagda talim yapip anneni SAVUNMASIZ BIRAKARAK MI YAPIYORSUN SEN !!

Diyip bi tane tokat atmisti ve aniden irkilip uyanmistim soğuk soğuk terlemistim.

Biliyorum ... baba... biliyorum... suc benim diyerek yeniden yaramın açılmısına sebep olmustu.

Fakat aklıma takilan asil şey babamin zırhının pelerinine takılmıştı
Kırmızıydı ve bezdi ... yani bunu yapan bir lejyoner miydi ? ...

Romanın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin