Acı adını taşıyan bölüme bir göz atın ve burayı okuyun. Dikkat! Bu bir özür yazısıdır. Minibayku'dan sevgili okurlara ;
"Ben aslında öyle şakalar yapacak insan değilim."diyor minibayku. Ben ise , gözlerimi deviriyorum. "İlk cümlemdeki gibi felsefik düşünürüm. (Beni hep pink_cad bozdu.) (pink_cad burada bir şeyler de bence.) Yine de, size böyle bir acıyı yaşattığım için üzgünüm *gülerek ekrana bakar* Anladınız mı? Anladınız mı? A-C-I! *gülerken boşluktan düşer*"✔️Çiftlerden en az biri , merdivende çarpışarak karşılaşırdı.
Biriyle çarpıştığımda ben ;"İnsanlar havada değil yerde yürüyor farkındaysan."
Biriyle çarpıştığında türk yapımı karakter ; "Önüne baksa-Ayyy çok yakışıklısın."✔️Flourish ve Bouts diye bir dükkan olmazdı. Kitapları bakanlık dağıtırdı.
(Bkz : Boş o kitaplar ama neyse ...)✔️Ev cinleri uslu sulu mutfakta oturmaz , her hafta bir isyan başlatırlardı.
"Dobby buraya , yumruk havaya!"✔️Argus Filch , öğrenci dostu olurdu.
"Adeta bir Hafize ana!"✔️Bakanlık yeraltında olmazdı. Kocaman bir sarayda olurdu. (Anneannemin sıkça kullandığı bir deyim; "Çok siyasi konuştu." Jkjkj)
✔️Dramonie %23732177 gerçekleşirdi. (Önce nefret edip sonra aşık olmalı türk dizileri. )
(Bkz: Güneş'in Kızları, Güneşi Beklerken vs... )
(Ayrıca bakınız : Birbirlerinden nefret eden gençlerin deli gibi aşık olduğu hikayeler. )
minibayku diyor ki ; "Eğer gerçekleşmezse benim adım minibayku değil... Zaten değil ama... Anladınız siz.)✔️Aksanlı konuşma olayı çok yanlış anlaşılırdı.
"Kimsin sen?"diye sorar Harry.
"Ben Voldemort. Anadolunun bağrından kopup gelmişem bu topraklara yerleşmişem."
"Ne?"
"Hiç , hiç. Boşver."
"..."✔️Draco Hermione'ye , Hermione Draco'ya, Harry ve Ron'a , Fred ve George Hermione'ye, Bellatrix Sirius'a , Lupin James'e (Evet doğru okudunuz. Jkjkjk...Homofobik olmayın arkadaşlar.) , Lily Sirius'a aşık olurdu... Ve daha nicesi.
(Bkz: Aşk üçgeni çizmeye çalışırken aşk beşgeni çizen diziler.)Sevgiyle kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Türk Yapımı Olsaydı?
FanfictionNOT: #İstanbulSözleşmesiYaşatır Sözleşmeyi tam metin olarak profilimin açıklama kısmında bulunan linkten dinleyebilirsiniz. _________ Lumos!⚡️ Hepinizin önünde iyi şeyler planlamadığımıza ciddiyetle yemin ederiz. Biraz Weasley tarzı şakaya ve bolca...