Bu sizin bölümünüz , istediğinizi yazın!

1.3K 61 79
                                    

minibayku'nun fikri ile buradayım! Durumu şöyle açıklayayım;

Favori anınızı  , yaşadığınız şehiri , en sevdiğiniz kitabı , en sevdiğiniz filmi , en sevdiğiniz şarkı sözünü , favori repliğinizi , ilk aşkınızı  (swh) , en sevdiğiniz rengi , gizli yeteneklerinizi... Kısacası , hakkımızda 20 şey etkinliğinde bizim yaptığımız gibi kendinizi tanıtmanızı istiyoruz. Tabi ki , televizyon programlarında "yaşım şu , adım bu , şuradan katılıyorum" temalı kendini tanıtmadan bahsetmiyoruz.

@pink_cad'den  küçürek bir örnek

✔️Şu sıralar en anlamlı gelen şarkı sözleri ;

No hell below us
Altımızda cehennem yok
Above us only sky
Üstümüzdeyse sadece gökyüzü var
Imagine all the people
Hayal et bütün insanların
living for today...
bu gün için yaşadığını...
Imagine theres no countries
Hiç ülke olmadığını hayal et
It isnt hard to do
Bunu yapmak zor değil
Nothing to kill or die for
Öldürecek ve uğruna ölecek bir şey yok

✔️Hiç anlamadığım bazı şeyler ;
-İnsanlar neden sürekli güzel görünmek ister? Başkalarının ne düşündüğü neden önemlidir?
-Kurtlar Vadisi ve Muhteşem Yüzyıl , neden hala devam ediyor? (swh)
-Neden bazen durup düşününce çok büyük bir oyunun ufacık parçasıymışız gibi hissediyorum?
-Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?

✔️Kendi yazdıklarım arasında en beğendiğim birkaç cümle;

"Peki sence hayat nasıl ? "Drew , kaşlarını kaldırıp Mathilda'ya döndüğünde , James de onları izlemeye başladı.

Bir an duraksadı Mathilda. Soğuk hava aniden ısınmış , boğuklaşmış , katılaşarak aralarında asılı kalmış gibiydi.

"Dipsiz bir uçurum gibi."dedi onları merakta bırakmamak adına. "Sanki her geçen saniye dibe vurmaya daha çok yaklaşıyormuşum gibi."

✔️Şu sıralar en çok dinlediğim şarkı;

✔️En sevdiğim üç film; (Harry Potter dememe gerek yok sanırım.)
-Leon
-Hayat Güzeldir
- Piyanist 

✔️Sonuna kadar izleyip hiç sıkılmadığım bir yabancı dizi;
-Merlin

✔️Gizli yetenek ;
Ben bir müzik delisi olarak , akordiyon taşımanın zor olduğunu söylüyorum... Bence anladınız.

Maddeler değişkenlik gösterebilir ya da kendinize göre arttırabilirsiniz . Bize biraz kendinizden bahsedin dostlar! Ve bu bölüm sizin , istediğiniz her şeyi -ama her şeyi- yazabilirsiniz.

  Gün içinde bir yeni bölüm gelecek.

  Sevgiyle kalın!

Harry Potter Türk Yapımı Olsaydı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin