Bölüm 30

2.2K 157 124
                                    

Kimin sınavları bittiyse el çırpsın! (Yazarlar el çırpar) Kim bizi özlediyse el çırpsın! Yeni bölümü görür görmez multimedyayı unutmayın.

Yazılanlar hala komik mi , yoksa artık sadece gülümsetiyor mu? Yazarlarınız sizi fazla mı aksatıyor , yoksa ellerinden geleni yapıyorlar mı? En çok sevdiğiniz yazar elbet benim (şişşştt -işaret parmağını dudaklarına bastırır- minibayku duymasın) ama dedikoduları yorumlara bekliyorum!

Sevgiyle kalın!

✔ Dolores fizik öğretmeni olurdu
(Bkz:Fizik öğretmenlerinde insana itici gelen bazı şeyler...)

✔️Meslek lisesinde geçiyor olurdu ve çoğunlukla kuytu köşelere bakmaya çekinirdiniz.
(Bkz:Evet evet onları diyorum)

✔️Öğretmenlerin işine yarayacak bazı büyüler.
-Accio telefonlar !
-Accio makyaj malzemeleri !
-Accio kopyalar!  
Sıra dayağı ile zaman kaybetmemek için:
- Crucio

✔McGonnagall yazdıklarımıza çok kızardı. (Gryffindor'dan -10 puan.)

✔️Sihir Tarihi dersinde karışıklıklar çıkar , öğrenciler dönem dizilerinde gördüklerini anlatmak için sıralarından yarım metre havaya uçarlardı.
(Bkz:Kösem Sultan izleyen arkadaşımın okulunu değiştirmesi )
(Bkz: Anneannemle Kösem Sultan izlediğimiz gün)
(Bkz: Ahmet çiçek oldu hadi Mustafa'yı tahta çıkaralım; Ahmet payitaht dışına çıktı yürüyün beyler, Mustafa'yı tahta çıkartıyoruz; Ahmet'in şehzadesi olmadı, sorun yok ya Mustafa var nasılsa ehe ehe; yeniçeriler isyan etti,haa şuralarda bi Mustafa olucaktı bi dk .. )

✔️Voldi'yi , Rıza baba ve ekibi devirirdi.
"O asayı hemen yere bırak evlat!"

✔️ Profesör Slugorn bunları okusaydı , sağlam bir kahkaha atar ve "Saf alaycılık ya da saçmalama için Gryffindor'a 20 puan!"derdi.
(Bkz:Tom'un öğretmenler ile arasındaki ilişkide kendimi görüyor olmam)

✔Ateş Kadehi'nde ️Flitwick'in öğrencilerin omuzunda dolaştığı bir sahne vardı ya... "SEN KOSKOCA (!) TILSIM PROFESÖRÜSÜN ! BU NE HAL?"

✔️Asalar sessize alınırdı .
(Bkz: Telefonu titreyince sırasından yarım metre havaya uçan sevgili ortağım minibayku  )

Sevgiyle kalın!

Harry Potter Türk Yapımı Olsaydı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin