1.Překvapení

323 14 11
                                    

Byl slunečný druhý prázdninový den a já spala u své kamarádky Andrejky,probudily mě paprsky sluníčka,které už se neudržely a začaly se prodírat skrz žaluzie.Na moment mě ty silné paprsky oslepily,tak že mi ukápla i slza.Rychle jsem žaluzie obrátila.Zatímco Andrejka ještě spala,udělala jsem vše potřebné (ustlala,umyla se,oblékla se a upravila se).Při dokončování mé denní rutiny před zrcadlem,se Andrejka probrala.
"Dobré ráno" řekla a pochychtla se.
"No dobré" zasmála jsem se.Vůbec jsem netušila,že pro mě bude tento den,tak vyjímečný.Během dopoledne se nic zajímavého nestalo,až na to,že jsme šli vozit jejího mladšího brášku,takže dopoledne vynecháme.Odpoledne mi Andrejka řekla "Adrianko znáš Hoggyho?" "Koho že?" odpověděla jsem.
Andrejka:"No Hoggyho z youtube"
Já:"Ne,kdo to je a proč?"
Andrejka:"Ty ho neznáš? Ukážu ti ho :) "
Já:"Okey :) "
Do vyhledávače na youtube napsala "Hoggy",byla jsem celá nedočkavá kdo to může být.
"Tak toto je Hoggy"..řekla a spustila video s názvem "prasečí otázky".Hned na začátku mi ten kluk byl velice povědomý,ale nemohla jsem si vzpomenout odkud.Až v půlce videa jsem vyhrkla s otevřenou pusou do písmene O "To je Petr Lexa ze Slzy že?" .."Ty si blesk Adrianko" dodala Andrejka se smíchem :D Nemohla jsem tomu uvěřit,že se opravdu dívám na někoho kdo mi pomohl v těžkých chvílích svým hlasem...


Cesta ke štěstí..Kde žijí příběhy. Začni objevovat