3.Ovlivnitelné video

236 15 3
                                    

Bylo to video "100 000"..hned na začátku toho videa mi začaly téct slzy a to jen proto,protože měl čistou pravdu! Pravdu,která se dobře poslouchala...Je až neuvěřitelné jak se lidé navzájem kvůli tomu druhému mění.Tak tohle jsem zažila i já a děkuji pánu Bohu,že to takhle dopadla,protože očividně ještě teď bych pořádně nevěděla co vlastně v životě chci,čeho chci dosáhnout.

Dělá ze sebe šaška,ale v tomhle videu si na nikoho nehrál,byl sám sebou! A já si uvědomila,že bych měla být taky..

Po přehrání jsem se dlouho vzpamatovávala.Došlo mi,že bych se měla začat po prázdninách starat víc o školu,než doposud.

Na druhý den jsem se celkem nudila,nebylo co k práci bylo šílené horko.To tak trvalo měsíc,pořád dokola to stejné až na zážitky s kámoškama a výlety a zájezdy.Takže vlastně lžu ( :D ) bylo to fajn,ale nic zajímavého se nedělo kolem Hoggyho/Petra...ale změnil to jeden slunečný den.Balila jsem se (jela jsem totiž ke strýcovi do Nedašové Lhoty).Jakmile jsme vyjeli,měla jsem zvláštní tušení..no ano..zapomněla jsem si doma na posteli mobil ( :D ). Vrátili jsme se pro něho,naštěstí jsem si na něho vzpomněla ještě kousek od mého paneláku.Vzala jsem si ho a nasedla zpátky do auta,ale ten pocit jsem měla stále v sobě!

Projížděli jsme kolem zastávek a já se jako vždy dívám, jestli neuvidím náhodou někoho známého.Na zastávce v takovém prudkém kopci jsem zahlédla nějaký černobílý plakát a byla jsem zvědavá co to je.Byli jsme už blízko a já zaostřila na plakát a vyjekla jsem tak hlasitě,div jsme nesjeli z cesty...


Cesta ke štěstí..Kde žijí příběhy. Začni objevovat