To je teprve jenom začátek

7 2 0
                                    

Po chvíli tiché chůze se ho Elisabeth ze ptá trochu ustaraně.

"To jste si jenom vymysleli, aby jste nás vystrašili s tím zombie?" Zeptá se celá roztřesená.

David se naní otočí s trochu urazeným výrazem ve tváři a odpoví. "Co pak bychom si vymýšleli? Přece poznám, když před náma stojí zombie."

Elisabeth se na něj podívá a potom se ještě jednou zeptá. "A kde jste ho viděli?"

"V jednom starém domě vedle hřbitova." Odpoví ji.

Když se dlouhou dobu nic nedělo David a Elisabeth se trochu uklidnili. Tak teda začali hledat v mapě na jaké stanoviště mají jít jako první a kde ho najdou. První stanoviště bylo přeně uprostřed hřbitova. Tak se tam vydali po cestě ještě prohodili pár slov, když dorazili k prvnímu stanovišti a začali hledat kosek papírku. Aby ho rychleji našli, tak se rozdělili. Když ve chvíli, kdy papírek našli zaslechli křik. Slyšeli ho kousek za sebou a tak se rozběhli tím směrem. Jenže se zase rychle otočili a začali taky s křikem utíkat, protože si všimli, že dva jejich spolužáci utíkají před... "ZOMBIE" Zakřičí oba dva jednohlasně a běží jako o život.

Když se jim poved zombíka setřást schovají se všichni čtyři za dva velké náhrobky. Když zombie prošel okolo náhrobků za, kterými se krčili hned si oddechli. Když je zombie dost daleko od nich řekne Elisabeth roztřeseným hlasem.

"Takže vy jse o tom zombie opravdu říkali pravdu." Řekla Elisabeth, která vypadala že se každou chvilkou zhroutí na zem.

Oba dva spolužáci, kteří byly schovaný za druhým náhrobkem souhlasně přikývli.

"A co jsme se vám asi celou tu dobu snažili říct." Řekne David trochu zvýšeným hlasem, ale hned zase rychle zmlkne, protože zombie se vrací. Všichni čtyřizadrží dech a doufají, že si jich zombie nevšimne. Kluk který se schovával za druhým náhrobkem nechtěně šlápnul na větvičku, která ležela na zemi a ozvalo se hlasité křupnutí. V tom se zombie otočí a začne se přibližovat k náhrobkům. Všichni čtyři se na sebe vyděšeně podívají a čekají co se bude dít dál. Elisabeth buší srdce jako o závod. Má strašnej strach co se stane až se k nim zombie dostane. Sežere jim mozky? Udělá z nich taky zombie? Najednou uslyší výkřik. Byl to ten kluk co předtím šlápnul na tuvětvičku. Zombie ho popadl za paži a táhnul ho za sebou až někam pryč. Ostatní byly stále skrčeni za náhrobky a čekali co se bude dít. Po chvíli křik ustal. Rozeznělo se hluboké ticho.

"Co se s ním stalo? Neříkej mi že..." Řekne ta holka za náhrobkem celá ještě roztřesená tím co se právě jeho parťákovi nejspíš stalo.

"To nevím." Odpoví ji stejně vyděšeně i David, který si už začínal pomalu myslet že mu vyskočí srdce z hrudníku.

Elisabeth se k ní přeplížila k druhému náhrobku. "Ššš, to bude v pořádku. Jenom klid." Snažila se jí utěšit jak to jenom šlo.

"Měli bychom se vrátit a varovat ostatní dřív než se vrátí a pokusí se chytit někoho dalšího." Obě dvě přikývli.

David se ještě ujistil, že je čisteý vzduch a potom na ně mávnul, že můžou vylést. Holky vylezli a i s Davidem se roběhli za ostatními, aby je varovali. Jenže to nejspíš nestihnou v čas. Protože ve chvíli, kdy si mysleli že už jsou v bezpečné vzdálenosti uvidí jak za nimi peláší ne jeden, ale rovnou dva zombie. Najednou si všimli, že ten druhý vypadá přesně jako ten kluk, kterého odtáhl neznámo kam. A taky že to byl on. Chyběla mu část hlavy stejně jako zombíkovi a celé tělo měl od krve. Stal se z něho taky zombie. V té chvíli začali spryntovat jako nejslavnější sprintéři, aby jim vůbec dokázali zdrhnout. Zombie jim byli už skoro v patách.

Konečně doběhli skoro až ke středu hřbitova. Před sebou zahlédli spolužáky jak hledají kousky lístečku. Za běhu na ně začali křičet z plna hrdla, aby je slyšeli. Po chvíli se k nim všichni otočili a vytřeštili oči, když zahlédli jak se k nim blíží jejich tři spolužáci a za nimi zombie. Obličeje jim stuhli hrůzou. Okamžitě se dali s křikem do běhu. Běželi spátky k hlavní bráně, kde stála slečna Pólová a čekala až se všichni vrátí. Najednou slyší jak někdo křičí.

"RYCHLE PRYČ. UTÍKEJTE. ZOMBIE." Slečna Pólová se otočila, aby zjistila co se to děje za povyk. V okamžiku zahlédla svou třídu jak k ní běží a stále pořád nepřestává křičet. Slečna Pólová se příšerně naštvala, protože si myslela že to je zase jenom další výmysl pana Vextra a pana Jonse. Když její třída vyběhla ze hřbitova ven rychle jí za sebou zavřela. Najednou se na bránu vrhli oba dva zombie a začali s ní lomcovat ze strany na stranu. Slečna Pólová málem vylítla z kůže, když zjistila, že jeden z těch zombie je jeden z jejích studentů. Zombie to nakonec vzdali a odešli zpátky na hřbitov.

"Co se to tam stalo? Vysvětlí mi to někdo?" Začne Slečna Pólová, která je celá rozrušená z toho, že je z jejího studenta zombie.

David se přihlásí ke slova. Slečna Pólová se na něj podívá a David zpustí. Mluví hlavně o tom jak ze začátku zombie pronásledoval a potom i o tom jak se z jejich spolužáka stal zombie. Celá třída byla ztuhlá hrůzou, že se v jejich městě potulujou zombie. Slečna Pólová řekla studentům, aby se okamžitě vrátili domů a nevylejzali ven. Škola bude zrušena dokud se to vše nevyřeší. Pokusí se přesvědčit pana ředitele, aby jí uvěřil a okamžitě k městskému hřbitovu zavolal policii. Za pár minut, už všichni pelášili domů.


#JustWritelt #Horror-Parto, do akce!Příšera VS člověkKde žijí příběhy. Začni objevovat