1. Bölüm

73 4 2
                                    

Bugun 6 . ayımıza girdik sevgilim. Benim seni sevmemiin 6. ayı. Sen hala bilmesende...

Arkamdan birisi belime doğru vurdu. Kafamı çevirdiğimde bana bakan kişinin en sevdiğim arkadaşım olan Lucy olduğunu farkettim. Sarı saçları 1.60 olan boyu kahverengi gözleriyle bana bakıyordu.

-Kızım artık yazı yazmayı bırakda tenefüse çıkalım.

Israr etmeden kabul ettim. 1 Kat indikten sonra karşımda (tanımını nasıl yapacağımı bile bilemiyorum ) 1.70 boyunda 55 kilosunda saçları hafif kalkık kısaca o benim sevdiğimdi işte ... Nasıl anlatacağımı bile bilemiyorum... O Harvey . Evet adı Harvey. Gülümseyerek yaklaştı yanıma...

-Nasılsın Kanka ?

Ne demek kanka ! Kanka lafı girsin g*tüne .İnsan başka bişi der ama kanka nedir bak yine sinirlerim bozuldu ama çaktırmamam lazım asla ona onu sevdiğimi diyemem rezil olurum ya da olmam ne bileyim işte ..

-İyiyim Sen ?

32 diş sırıttı gitti insan bi iyiyim der manyak mıdır nedir tee Allahım ..

Ya şimdiden ondan bahsettim full ama napabilirim benim hayatım o olmuş .

Ben kendi hayatımı yaşamayı bırakıp onu hayatını yaşıyorum kısacaa....

En sonunda dışarı çıktık. Tarih öğretmenim hemen yanına çağırdı. Benim elime bir kağıt verdi ve bunu bayramda okumamı istedi .Kıramam ki hem ben şiir okumayı çok seviyorum. Bir saniye ben onun karşısında mı okuyacaktım ?

Ama napalım kabul ettim şiiri okumayı tam 7 gün sonra onun karşısında okuyacaktım . Biz Harveyle çok iyi anlaşıyoruz. Önceden beraber luneparka gittik . Haftasonları buluşup biyerlere gittik. Çok şey oldu ama en fazla Arkadaşca yada Kanka lafıyla... Pehhh .. !

Sonunda zil çaldı içeri girdik. Kapıda dikilen Teressa (1.63 boylarında 50 kilolu beyaz tenli) göbeğime cimcik atarak sınıfın içine soktu biraz şakalaştıktan sonra derse öğretmen girdi. Son saatti ve çok yorulmuştum.Saatten gözümü ayırmadım. Ve sonunda en sevdiğim şey zilde çaldı. Süper bir şey. Hemen servisime koştum. Çünkü kendime özeel yerin kimsenin kapmasını istemiyordum :) Servise bindiğimde sarışın bir çocuk bindi servise heralde 2001 liydi :D Serviste tek anlaştığım Kally idi. Sonra başkalarıda bindi servise bazıları ukala görünümlüydü ama neyse.

İlk günler hiç anlaşamamıştım kimseyle. Ne bileyim önceki seneki servisimi çok aşırı özlediğimdendir heralde. Kally ilede aramızdan su sızmaz. Neyse sarışın çocukla konuşmaya başladık ismi Alex idi. (Aşırı sarışın ama sevimli suratı 50 kilo tahminim 1.60 da boy tahminimce ) İyi birine benziyordu. Önümde ( saçları kalkık kumral ama esmerde olabilir 1.67 boylarında 50 kilo efendi ama çapkın ) Onun ismide Hud . Ben Kally Hud Alex çok iyi anlaşmaaya başlamıştık . Bakalım ileri ki zamanlarda neler olcak? Hepimiz birbirimize tatlı küçük laf sokmalar yapsak da iyiydik .

Sonunda eve varmıştım. Elime telefonumu alıp Facebook da gezinmeye başladım . Dolanırken aklıma yeni arkadaşlarımızı eklemek geldi. Ve istek yolladım. Çok sürmeden Alex kabul etti. Ve mesajlaşmaya başladık 1 veya 2 saat konuştuk sonra ben ona Harvey i anlattım. Bana küçük taktikler verdi. Ee yarın uygulayalım o zaman..

Şimdi uyuma vakti Rena..

Ha bu arada adım Rena.

165 boyumla 45 kilomla esmer kumral karışık :D Ve acayip aşık bir kızım ben.



KAÇAMADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin