5. Bölüm

29 3 1
                                    

Teressa yi seviyorum ben
Teressa yi seviyorum ben
Teressa yi seviyorum ben
Kulağımda cinlanip duran seslere bir türlü anlam veremiyordum. Çok seviyordum ama içimi açılıyordu Teressa yi sevmesi..

Unutmaliydim .. Başka çarem mi vardı sanki O başkasını severken ben onun için ahh neyse ...

Merdivenler den yukarı çıkarken Alex i gördüm . Koluna vurdum ve gülümsedi. Çok iyi ve kafa dengi biri. 2001 lilerden ilk anlaştığım

Sınıfa çıktım. Teressa olayları öğrenmiş olma ljki bana
Ben onu SEVMIYORUM
dedi .
Ve benim elime bir kağıt uzattı.
Ben seni SEVMIYORUM lutfen sende beni sevme.

Hem şok hem de mutlu olmuştum aslında. O da benim yaşadıklarımı yaşasın diye .

Tenefus zili çalınca T eresaa bu kağıdı Harvey e verdi . Harvey ilk önce gülümsedi . Sonra kağıdı okuduktan sonra yüzündeki ifade değişmişti . Gözlerimle adım adım onu takip ediyordum. Sonunda tuvalete sigara içmeye gitti . Ben de sinifima girdim. Ama içime neden se sevinç değil de üzüntü kapladı . Hemen dışarı çıktım harvey ile konusacaktim ki harvey eline çayını almış arkadaşlarıyla kahkaha atiyordu. Ya siz erkekler bu kadar duygusuz musunuz ? Harvey reddedildi diye ben üzüldüm ya pes doğrusu ...
O kadar çok y orulmustum ki bu yaşananlar baya beni yormustu. Bi an omce servisime binmek için dakikalarimi saydım.
Zil çalınca da hemen servise kostum.
En sevdigim canimcim koltuguma geçtim. Alex Kally Hud ve Billy (155 boylarında 45 kilo saçları tepede komik) ile laflamaya başladık. Hepsi o kadar iyi insanlar ki özellikle Alex ve Kally ile anlasiyorum .
Çok iyi insanlar zaten Kally ile 2 senedir çok yakın arkadaşız . Ve laf lafı açarken eve geldiim .

Beğendiniz mi gençler ?

KAÇAMADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin