2. BOLUM

52 4 0
                                    

Kicim dondu resmen. Şu serviste bi gelmedi ha . Havada buz gibi. Servis gelmesi gereken satten 10 dakika gecikti. Ve sonunda gözüktü. Şükürler olsun.
Ya abi nerede kaldin ?

-Uyuyakalmisim

Biz kalsak cinayet meselesi olur ama . Neyse özel yerim dediğim canimcim koltuguma geçtim Kally le uzun bir sohbete girdik. Çabucak okula varmistik bile. Kapıda müdür ceket tişört vs. Şeyleri alıyordu öğrencilerden.
Hemen ceketimi çıkardım serviste çantam küçük olduğu için sigmadi. Bu yüzden Alex inn çantasına koydum.Alex de saolsun kırmadı. Okula girdim darmadağın saçları ile mavi tisotlu olan Harvey e baktım uzun süre sonra da içeri girdiğimizi farkettim. Benim hiç sevmediğim ama niye takildigimi bilmediğim alt sınıflardan çift dikiş bir kız vardı. Adı Rayber idi. (1.50 boylarında esmer şımarık ) Geçen sene aynı siniftaydik. Benim bir çok kez başkalarıyla satmıştı. Işte bende onun öcünü bu sene alacağım . Hem de çok fena bir şekilde olacak.
Neyse sirama oturdum Lucy ile konuşmaya başladık . Lucy Alexin arkadaşlarından biriyle sevgili. Çocuğun adı zack (sarışın 1.68 boylarında 50 kilo) çocuk yavsak birine benziyor. Kızla 2 gün konuştular 3. Gün sevgili oldular.
Lucy Zack ile yaşadıklarını anlatırken imrenmiyo değildim. Sonuçta Harvey i seviyorum. Acaba o beni seviyor mi ? Kafamda bi milyon değişik sorular. Neyse ki zil çaldı . Harvey bana gülümsedi ve yanıma geldi. Sigara var mi dedi ? Sanki ben sigara içiyorum da bana soruyor gerizekali .
Bulurum arkadaşlardan . Dedim
5 dakika sonra ona 2 tane sigara verdim. Sonra uzun uzun konusmaya basladik. Aramizda 5 adim merdiven vardı. O kadar güzel konuşuyordu ki konuşmasına hayran kalmıştım. Sonra yanimizdan Teressa geçti. Harvey öküz gibi baktı .
NOLUYO LAN DERCESINE BIR BAKIŞ ATTIM.
-Kanka bu kızın adı ne 1 haftadır kesisiyoruz dedi.

Buz kesmistim ne yapacağımı bilmiyordum .
5 adimlik merdiveni indim ve Harveye
O Kestiğini Kızın Adı Teressa
Ve ben senden 6 aydır hoşlanıyorum.

KAÇAMADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin