Anneeggg diye bağırdım sabahın köründe.
Bana bu saatte niye uyandirirsin gerizekali bakışı atarken tokalarimi ona uzattım. Saat sabahın 6 siydi . Annemede sacimi yaptırma nedenim şiir okuyacagimdi. Yoksa saçımı tarar yana atardım. Iki saat hiç ugrasamam. Annem saçımı yaptıktan sonra yanağına öpücük kondurup çantamı aldığım gibi dışarı çıktım.Anında servis geldi. Servise bindiğimde canimcim koltuguma geçtim. Bi de sabah sabah Alex hiç çekilmez oluyor ses soluk yok hiç alışılmadık şeyler. Neyseki okula geldik. Okula girdiğimde herkes bana bakıyordu. Ee haklılar her gün aynı saç modeli ile gelince bir gün de farklı olunca HAYATIMIN evrim dönemini geçirmiş oluyorum Sirama geçtim. Kızlarla gunaydinlastik.
Müdürün her zamanki konuşması bitince sinifa doğru gittim. Lucy ağlaya ağlaya girdi. Noldugunu sorduğum da.
Barlas beni terketti. Ayrıldı benden . S*ktir git dedi
Hay ben seninle barlas bu kızı niye uzuyorsan ?
Sinir oluyorum bazı erkeklere egolu yüksek olanlara özellikle...
Belki de Harvey i o yüzden sevdim. Insanları hor görmediğinden . Bazıları gibi alt tarafa calismadigindan.
Neyseki hoca girdi. Lucy ağlamayı kesip başını sıraya dayadı ve uyumaya başladı. Ben yapsam hocalar a*zima s*ciyo .
Ve ders Biyoloji hocanın hızını durdurabilene minnettarım. 1 derste 3 sayfa yazı yazdırır 4 etkinlik yaptırır 2 konu bitirir . O dersten yoruldugum kadar başka hiç bir dersten yorulmuyordum. Ve şükürler olsun ki ders bitti. Taylor ve Uftia ile dışarı çıktık. Merdivenlerden inerken bir de ne göreyim. Edebiyat öğretmeni Harvey i almış mudure götürüyor. Oha hocanın elinde sigara paketi ve çakmak var kesin içerken yakaladı.
Harvey in annesi ve babası bunu ogrenirse okuldann alır. Ben de goremem. Her ne kadar alt mahallede otursa da..Aklıma anında parlak bir fikir geldi. Uftia ve Taylor a anlattım. Ve Harvey ile aramızdaki merdiven sayısını kapatarak. Merdivende bayılma taklidi yaptım.
Taylor ;
-Hocam arkadaşımız fenalaştı. Hocaaaaaaammmm
Hoca Taylor u duyunca hemen başıma geldi. O sırada Harvey de koşarak yanıma gelirken Uftia;
-Kaç !
-Ne ?
-Kaç Kaç !
-Ben Rena yi böyle bırakamam
-Bunlar oyun zatrn Rena nin bisiyi yok. Daha fazla zaman yok kaç
Harvey olayı anlamış olmaliki hemen kacti.
Ben de biraz titreme numarası yaptım. En sonunda sakinlestim. Eğer surdurseydim ambulans gelirdi. Ve bugünkü siirimi okuyamazdim. Taylor ve Uftia koluma girerek sınıfa çıkardılar. Sınıf bostu. Ve kızlarla kocaman bir kahkaha attık.
Uftia;
-Harvey in suratini gorcektiniz neyin kafası bakisiydi resmen ya salak
Taylor;
- Edebiyatçı da iyi yuttu ama .
Ben;
-Ee boşuna 2 sene tiyatro ya gitmedik.
Taylor;
-Onu bunu geçin de seni sevmeyen biri için neler yaptın belki senin bile basın yanabilir di ama sen kendi dusunmedin .
Ben;
-O iyi olsun bende olurum zaten
Uftia dan vovvv sesleri gelirken.
Kapı açıldı. Hepimiz ayaktaydik. Yani benim olmamam gerekti. Içeri Rayber girdi.
Rayber ;
-Sevgilisi pardon platonik aşığı mudure gitmesin diye numara yapman gerçekten inandiriciydi .
Uftia;
-Sen ne diyorsun be kız gerçekten hastalandı.
Rayber;
-Hasta insan ayakta kahkaha atmaz. Tam da hastalanacak zamanı Harvey mudure giderken mi ortaya çıktı.
Ben;
-Kes sesini !
Rayber ;
-Hayır Hayır Hayır böyle konuşma Rena. Ya gidip herkese söylersem
Taylor;
-Kim inanır ?Rayber elindeki telefonu çıkardı. Ve sesimizi kaydettiği ortaya çıktı. Tüm konuşmalarımız . konuşmalarımız bu kızın bizimle zoru ne ?
Rayber ;
-Kom ononor ? Siz ce artık kim inanmaz ?
Taylor ;
-Böyle bir şey yapamazsın heralde
Rayber ;
-Neden yapmayayim yapmayacak sebebim ne ?
Ben ;
-Yapacak sebebin ne ?
Rayber;
-Oo çok fazla. Varliginiz bile bi sebep .
Uftia;
-Ne istiyorsun !
Rayber ;
-Hiç sormuyacaksiniz sanmistim .BU BOLUMU NASIL BULDUNUZ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAMADIM
RomanceBir insan severken de nefret edebiliyor mu acaba ? Onu her gün görmek isterken , görüncede yüzüne bakamamak... Her dakika onunla konuşmak isterken onun yanındayken ağzını açamamak, Onun attığı her adımı bilmek. O üzülürken yıkılmak O mutluyken hava...