Alica sa už zľakla že Silvia nepríde .. Čakala a čakala .... No nikdo neprišiel .. Alica zúfalo pozrela do okna a šepla ,, Silvia kde si?" Práve vtedy si všimla Alexa ktorý neustále štekal do kúta .. Do čierneho kúta kde bola Silvia.. Silvia sa triasla od strachu zo psa . Alica odohnala Alexa a potiahla za ruku Silviu. Potom Alica zakrútila hlavou ako keby išla povedať a čo teraz ? Silvia šepkala ,, Alica ten návrh .." Alica prekvapene skríkla ,, Aha!!" Silvia ju napomenula ,, Nie tak nahlas .. Ešte by prišla tvoja matka ." Alica prikývla že už bude ticho . Silvia chytila Alicu za ruku a priamo do tváre jej vyčítavo povedala ,, Alica .. A čo tá dohoda ? Hmm?" Alica strachom preglgla a išla hladať bábiku ...
Po dlhóóóm hľadaní našla :
Plyšového medveďa , morskú pannu, 3 LPS, 10 poníkov , 5 eur a hľadanú bábiku ..
Silvia sa pozrela čo všetko Alica našla .. Silvia uvidela jej spomienku do detstva a bábiku si zobrala .. Alica spokojne odložila hračky .. Silvia zložila sľub ,, Ak prídem , prídem ti povedať dobrú správu alebo pozreť sa ako si na tom ." Alica z úsmevom prikývla na sľub a Silvia odišla .. Alica si myslela že už ju bude navševovať každý duch iba v dobrom .. No mýlila sa .
Ráno Alica ako keby lietala . Skoro sa vzánašala od radosti .. Išla sa porozprávať z jej mamou ..
Gabriela ( Aliciná mama) pozrela na živé dievčatko a povedala ,, Alicka potešilo ma to hodnotenie .. Dostaneš odmenu , akú by si chcela ?" Alica odpovedala taktiež šťastným hlasom ako je ona sama ,,No mami .. Ja by som rada .. Asi telefón ." Gabriela vytiahla dva telefóni a z radosťou povedala ,, A ktorý chceš kuriatko?" Alica ukázala na modrý tlačítkový telefón . Gabriela jej ho podala a vložila SIM kartu . Alica zapla jej nový telefón a opýtala sa jej mami ,, Mami nadiktuj mi tvoje číslo." Gabriela začala diktovať ,, 0923 471 030" Alica si založila kontakt z menom " Mama" .
Milo prešiel deň .. A zrazu bol večer . Alica podla zvyku sadla vedla okna a čučela doň . Zrazu tam uvidela ešte desivejší úsmev ako bola Silvia .. Alica nemala chuť zasa sa báť tak zobrala záves a zakrila okno. Príšera si ju naštastie nevšimla ..
Ráno Alica zjedla raňajky prezliekla sa a utekala do školy. Sadla si na stoličku a prichystala sa .. Uz iba čakala kedy bude hodina .. Alica jediná sedela sama a vyhovovalo jej to . Zrazu zazvonilo a pani uč prišla z divnými deckom do triedy .. Pani uč milo začala ,, No 5.E! Máte nového spolužiaka volá sa Eduard .Eduard sadni si vedla toho dievčaťa." Prstom ukazovala na Alicu . Alica sa nahnevala ale nedala to najavo .. Eduard si prisadol k Alici .. Pani uč vyhlásila zoznamovanie .. To znamenalo že každý jeden žiak sa postaví pred tabuľu a povie svoje meno .. Skoro všetci už šli jediná Alica ešte nebola .. No prišiel na ňu rad .. Alica smiešnim krokom prišla k tabuľi a začala ,, Ahooj volááám i-á sa Alicáá.." Povedala to ako somár a všetci sa začali smiať .. Jediný Eduard Kubo a Terezka nie. Samotná Alica sa smiala .. Odišla za Eduardom naspäť .. Zapchávala si nos .. Podla Alici Eduard smrdeľ . Prišla prestávka .. Kubo sa skamarátil z Alicou ale to že je do nej nebola pravda . Tak Alica mala už dvoch kamošov = Kuba a Terezu . Eduard veľmi nerozprával a tak to Alici vyhovovalo .. Prešla škola .. Alica zobrala denník ..
Niekoľkáteho Pondelok
Dnes prišiel nový žiak menom Eduard .. Véééľmi smrdí .. Nepáči sa mi ale musím ... MUSÍM !! Vedla neho sedieť .. Ach to je peklo! Naštastie veľmi veľa nerozpráva .. Je tichý to sa mi jediné na ňom páči . No mám jeden zážitok zo včera .. Nový DUCH!! Snáď bude dobrý .. Síce tak nevyzerá ale snáď ..
Alica bola hladná a vedela že už obed mala .. Išla do Bory Mall ..
Keď sa vracala mala tisíc vecí :
20 kusov mlieka , 9 kusov salámi , 10 čokoládových jogurtov , 10 jahodových jogurtov , 10 vanilkových jogurtov , kuracie nugettky ( 10 balíkov), 3 balíky cukríkov , 2 tipy čajov a 9 kusov masla .. Pri ceste si spomenula že doma nemajú kečup .. No už bola skoro doma .. ( PS: išla peši ) tak sa zastavila do blízkeho malého obchodu Peter's Shop. Alica vbehla dnu madžgala sa medzi oblečením . Konečne sa dostala k jedlu .. Zobrala kečup a rýchlo k pokladni . A potom sa už vrátila domov .
Bol večer a Alica sa pozerala z okna .. Videla tam toho desiváča . Natisol sa na okno a Alica od strachu vystrekla na okno kečup.. Príšerák si najprv myslel že ho niekdo predbehol no potom si uvedomil že je to iba kečup. Prepchal sa cez stenu a nôž v ruke .. Alica sa mu zadívala do tváre .. V tvári bol jak Eduard ..
YOU ARE READING
Alica ✅
HorrorAhojte ! Volám sa Alica .. Často v oknách vidím moju starú mamu ktorá už zomrela .. Keď som to povedala mame ona mi povedala že je to iba halucinácia no ja neverím . Zo starou mamou sa aj rozprávam ! Verte mi ! Spolužiak vraví že som blázon a mám ís...