Alici sa svet rúti

75 8 1
                                    

Alica si pomyslela že sú do seba .. Aj mala pravdu .. Prišlo jej to milé.. Keď už bola doma jediné čo videla a počula bola Ivka ktorá uteká zo všetkými jej hračkami do Alicinej izby .. Alica totiž povedala že keď sa bude Ivke zdať jej izba nebezpečná má sa presunúť do Alicinej.. Alica prišla do izby a opýtala sa Ivky ,, Ivka čo sa stalo?" Ivanka jej na to ,, Niečo je z mamou není normálna beží za mnou z nožíkom. Pomôžeš mi presunúť sem posteľ? Ja zoberem krabičky.." Alica si povzdychla a išla za malou Ivkou .. Zobrala ťažkú posteľ a na nej niesľa 3 krabičky. Vedľa nej cupkala Ivka.. Keď už to upratali tak si obidve sadli a čakali čo bude .. Prišla "Gabriela" a z nožíkom sa triasla v dverách .. Vtedy vybehol z pod posteľe Alex a začal šťekať .. "Gabriela " odstupovala od Alexa .. Alica vedela na 100% že to není jej mama.. Alica sa zlomyseľne zachichotala a opýtala,, Hej ty! Kdo si? A prečo mi strašíš sestru...? A čo si urobila z mojou matkou?" ...... " Gabriela" sa zasmiala a povedala ,, nie ja! Kdo som? Ja som Smrť.. A sestru ti nestrasím ... A tvoju mamu ... Som zabi....." Ani to nestihla dopovedať a Alica už začala nadávať .. Naštastie zakrila Ivke uši .. Potom smrť unudene povedala ,, La.. " Alex to už nevydržal a zakúsol sa do smrtinej nohy .. Pomyslel si ,, MMMM mňamiiii .. Delikatesa! Vedel som že to bude chutiť ako vyprážané mäsko :33 hmmm mňaaam!" Odhryzol z jej nohy riadny kus a zasa išiel po jej nohe.. Celú nohu zožral.. Už mala iba jednu.. No aj po tej šiel Alex a vtedy si zasa pomyslel ,, Mmm a toto ako granule z príchuťou mäsa !! Mňaaam !!" Aj tú nohu celú zožral .. Smrť sa bála no nemohla už utiecť .. Nemala nohy.. Čo si posledné smrť pamätala bolo to že nemala nohy a do jej očí udrela Alica pravítkom.. Mŕtve teľo smrti sa vyparilo..

Alica sa rozhodla že Ivka do škôlky nepôjde .. Pôjde s ňou do školy ale bude sa hrať .. V ich škole je to normálne pre múdre a starostlivé deti.. A ktomu Alica k nim patrila.. Tak teda druhý deň šla Ivka do školy .. Zobrala si 3 plyšákov.. Cez hodinu musela byť v zadu na koberci a tam sa hrať.. Tak tam teda bola.. Ivka si sadla vedla okna a hrala sa tam .. Niekedy sa zastavila a pozrela do okna .. Keď zazvonilo uvidela bielučkú mačičku ... Tú mačku z videnia už poznala .. Videla ako sa hrá z Alexom .. Poznala ju podla jej očí .. Jedno oko mala modré a druhé do červena.. Ivka otvorila okno a mačičku pohľadkala .. Mačka jej do ucha začala šepkať ,, Ivka! Zvieratká vedia rozprávať !! Opýtaj sa Alexa .. On ti to dosvečí .. A volám sa Chleo .. " Ivka jej šeptom tiež povedala ,, Nie náhodou Cleo?" Chleo pokrútila hlavou a dosvedčila že sa volá Chleo .. Potom odišla .. Ivka docupkala z jej 3 hračkami za Alicou a opýtala sa jej ,, Alica? A kedy pôjdeme domov?" Alica smutne kývla že budú tu ešte 5 hodín. Iva zosmutnela tiež .. No išla sa znova hrať ..

Alica vytiahla mobil a otvorila SMS.... Otvorila rozhovor z Terezou a začala písať..

Alica : Tereza prečo si neprišla?

Tereza : Ja neviem ráno mi prišlo zle ..

Alica : Aha.. A ty chodíš z Kubom?

Tereza : ty si sa ho ešte nepýtala ?

Alica : Umm ne.... Ani som nemohľa on má dnes počítačový krúžok ..

Tereza : Aha ..

Tereza : takže ti to mám povedať ja ...

Alica : Hej C:

Tereza : Áno ! A jak si na to došla ?

Alica : ráno som niečo také počula : D

Tereza : Ja som vedela že nás niekdo odpočúva !

Alica : Tak Bye už zvoní ..

Tereza : Papa!

Po škole keď prišli Iva a Alica domov Alexa nenašli .. Alica si ani nevšimla no Iva stále hľadala a hľadala .. Ivka Alexa potom dlhom hľadaní našla .. Ivka z ničoho nič otvorila okno a zakričala ,, Chloeeeee!!" Chloe pribehla a povedala ,, Ivka! Čo potrebuješ také súrne že ma budíš z obedného spánku ?" Alica vypúlila oči a pozerala sa priamo na Ivku a Chloe .. Tie tam niečo preberali .. Alica zavolala Tereze a hneď začala ,, Haló? Je tam Tereza?" Počula dospelácky ženský hlas smutne hovoriť ,, Je mi ľúto Alicka , Terezku pokúsal niaky had a zomrela .." Alica položila telefón a smutne sklonila hlavu .. Znova zobrala do ruky telefón a zavolala Kubovi ,, Halóó Kubo?" A počula niaky šuštavý zlomyseľný a chrapľavý hlas ,, Mwahahahahaha !! Ďalšia budeš ty ALCHICA!" Alica sa zasmiala a povedala ,, Ehm ja nie som ALCHICA ...." Chrapľavý hlas znova povedal ,, Ja nechviem vychlovovať tfoje ftupidné mheno !" Alica zložila telefón a Ivky Chloe a Alexa nikde .. Potom počula Ivkin hlas ,, Alica išla som z Chloe do lepšieho sveta .. Nediv sa že tam niesom a že tam niesu moje veci , kým si telefonovala Chloe ma sem zobrala!" Alica tam zostala sama bez otca , matky , sestry , psa a dokonca aj neznámej mačky.. Alica si kľakla a založila hlavu do rúk a začala plakať .. Už nemala kamošou , mamu , otca , sestru , brata , psa a ani tú mačku ..

Alica ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora