Alica zobrala svoju školskú tašku ktorú dostala od otca .. Položila ju do kruhu zo sviečkami a v strede fotkou jej rodiny = z nalepeným otcom lebo už bol mŕtvy. Zobrala tam oblečenie od jej matky .. Hračky od brata .. Misku pre psa .. A kúsoček Ivkiných vláskou .. Ivka si ich odtrhla presne pre Alicu . Zapálila sviečky a v izbe mala stále zhasnuté .. Nosila iba čierne oblečenie čo si kúpila sama .. Nenosila na sebe nič od jej rodiny .. Nechcela to stratiť , a do školy sa cenné veci neberú ..
Jej známky sa zlepšili , správanie sa zlepšilo a ešte k tomu prestali ju napádať príšeri .. Bolo to kruté , lebo útočilo to na ňu a nie na nich .. Nezaslúžili si to , podľa Alici malo to zabiť ju .. No ani ona nič nespravila také zlé ..
Nikdo nezistil že žije sama .. Všetci si mysleli že má matku , psa a sestru . No ona nemá nikoho .. No bola rada že Ivka išla na lepšie miesto , predsa len by sa o ňu dobre nepostarala.. No všetci SI TO MYSLELI teraz už vedia pravdu, ak nie všetci tak aspoň učiteľka.... Na rodičku sa to potvrdilo .. Došla tam Alica miesto dospelého .. Učiteľka jej poslala vychovávateľku.. Tá sa o ňu starala .. Ale nie tak ako mala .. Opatrovateľka totiž mala ešte 10 detí .. 5 dievčat a 5 chlapcov. Ich mená sú : Jana , Sandra , Hana , Emanuela , Jožina , Jano , Samo , Hanrey ( čítaj Henry), Emanuel , Jožo .. Chodievala teda často domov a nemohla sa postarať o Alicu .. Alici to nevadilo chcela zostať sama .. No najstarší syn sa vždy dotrepal k Alicinmu oknu a začal s ňou flirtovať .. No hej bol do nej až po uši .. A vymýšľal mená pre ich ship . Napadlo mu Hanrelica a Alirey...
Alica vyrástla na vyspelú slečnu .. V izbe mala stále sviečky .. No už sa o ňu Fliarka Asheca Gholeová- Farkan nestarala .. Bola sama a to bolo ešte lepšie.. No Alica bola úplne iná ako na začiatku.. Na začiatku bola malé dievčatko a veľmi bojazlívá.. No teraz ..? Vyspelá dievčina ktorá sa už od jedného dňa vôbec ničoho nebojí.. A dostala novú prezývku .. Volajú ju " Ashleen Alica krásna " .. Yes je krajšia .. Netrvdím o tom že predtým bola škaredá! Práveže naopak.. Bola pekná no teraz je ešte krajšia.. A Ashleen získala tak že komečne im prezradila svoje druhé meno.. Teraz chodí do strednej .
Je najlepšia v Hádzanej a najhoršia vo vybíjanej .. Minule sa jej stalo že si zlomila nohu tou drsnou tvrdou loptiskou.... No v Hádzanej je loptička jej kamarátka.. No nič to bolo info o jej TEV.. Ďalej školu preberať nebudeme ..
No jedného dňa sa stala zaujímavá vec ... Alica už bola upokojená stým že jej rodina sňou není.. Predsa len mala Líviku ... No hej zabudla som povedať novinku o Lívike.. Aj tá za isté vyrástla . Stala sa z nej dospelá právnička + k tomu ešte tanečnica ..
teda uz sa vrátime k hlavnému ! Alica zakopla a začala sa šialene smiať.. Nič jej najprv nebolo no potom .. Odviezli ju do nemocnice či je v poriadku .......
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Alica ✅
УжасыAhojte ! Volám sa Alica .. Často v oknách vidím moju starú mamu ktorá už zomrela .. Keď som to povedala mame ona mi povedala že je to iba halucinácia no ja neverím . Zo starou mamou sa aj rozprávam ! Verte mi ! Spolužiak vraví že som blázon a mám ís...