Iný svet

91 7 0
                                    

Ale zaiste to nebol Eduard .. Bola to žena ... Alici sa nezdalo že bude zlá .. Síce prv bola desivá no teraz .. ,,Vyzerá milo" pomyslela si Alica .. No kdo vie či žena bude zlá či dobrá .. Nechajme sa prekvapiť . Žena z úsmevom na tvári povedala ,, Alica ... Poď so mnou !" A nasúvala Alici ruku. . Alica sa opýtala ,, A ako sa voláte?" Žena sa zasmiala a povedala ,, Ja sa volám El Puables Diablece . Ale volaj ma Diablica." Alica sa zľakla a ešte sa opýtala ,, A kam ideme?" Diablica sa rozzúrila a skríkla ,, NECHAJ SA PREKVAPIŤ!!A UŽ SA NEVYPYTUJ!!!" Alica zhlboka dýchala a dotkla sa Diablicinej ruky. Diablica zatvorila oči a ............

Alica aj Diablica sa ocitli inde . Alica sa pozrela na zem a uvidela mäkké biele chumáče po ktorých ju tahaľa Diablica .. Uvidela Aniela a už vedela kde je .. Alica sa usmiala a ani si neuvedomovala že ju Diablica ťahá preč .. Diablica Alicu odtiahla do čierno červenej izbietky kde bolo tak horko že až Alica bola červená .. Alicin úsmev zmizol . Diablica zobrala púta a priviazala Alicu o drevo nad kotlom z vodou a pod tým oheň. Diablica sa zakúsla do pút ktoré sa rozrhli. No miesto Aliciného pádu k smrti , sa Alica ocitla vo svojej izbe ..


Alica ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt