okulllll

25 5 0
                                    

Herkes arka bahçedeydi.bende çıktım.biraz oralarda oyalandıktan sonra çeşmeyi açıp hortumla çiçekleri suladım.sam abim yanıma gelince bende hortumu ona doğru tuttum.yapma diye bağırdı.rakamdan dylan abim gelip hortumu elimden aldı.o da bana tuttu.koşarak kaçtım.edis'in yanına gittim.
Günaydın.
-günaydın.
-gecen nasıl geçti rahat edebilsin mi?
-evet.bugün gidicem.
Dedikten sonra sam anime doğru dönüp yüzümü astım.bende biriyim mi?
-sen haftaya gideceksin.
Deyince dylan anime döndüm.
Şiiiiit!dedi.
Masaya oturum.
Önüme bir tabak koydular üstü kapalıydı.kapağı kaldıklarında benim sandalyeyle yere düşmem bir oldu.ayağa kalkıp toparlandığimda ben bununyemem dedim.
Bak bir şey olmaz te dediler ama ben dinlemedim.
Çikolatalı ekmek yedim kalktım.
Kahvaltıdan sonra edis bavulunu aldı.baybay dedi.iyice sarıldım.kendine iyi bak dedim.sonra gitti.
Koltuğa oturdum yasa canım çok sıkılıyor dedim.kapı çaldı.kapıyı açan hizmetçi adamı içeriye aldı.elinde kitaplar vardı.
İngilizceee dedim.ama maalesef kaçış yoktu.salona beyaz tahtayı kurdular.her iki abimde yanımda bana yardımcı olacaklar.a dan başladık.ben bunları biliyorum dedim.öğretmen say deyince,
İ bi si...diye devam ettim.bugün en az yirmi tane kelime öğrendim hepsini tekrar ediyordum.
Sam abimyanıma geldi.
Seni okul yazdırdık.
Ne?
Seni okula yazdırdık.şimdi okula gidicez.deyince şaşırdım.daha İngilizce öğrenmedim ne okulu.dedim içimden oranda giysi seçerken.sam abim geldi.artık çok kısa giymiyeceksin deyince sen kim oluyosun dedim.bana kızgın bakışlarını atınca kafamı eğdim.dizlerimin biraz üstünde bir kazak altına şort giydim.ama buna da kızdı.bu sefer aldırmadım.evden çıktık.okul zaten yakınmış vardığımızda okul gözüme baya büyük geldi.okul sivildi. Sevindim.

okula girince herkes ban bakıyordu.müdür odasındaki işlemleri yaptık.
Ama benim asıl anlayamadığım.bir hafta sonra okullar burada kapanıyordu.oluşan ne var okumaswm ne var bu bir haftayı.
Ayy yine sinirlerim bozuldu.abimler gitti.giderken kendine iyi bak dediler.

İlk olarak okul kantininde gittim.herkes bana bakıyordu.bütün masalar doluydu.rakamdan gülüşme selefi geldi.bunu yeni kız diye.arkamı döndüm.tam ne varmış halinde?diyecektim ama döndüğümde o gülüşme kesildi.rihanna'nın kardeşi.
Hilal ne işin var bursa deyince merhaba çocuklar artık bende burda okuyorypum dedim.beni masaya getirdi sende bizle otur dedi.yanında cody wise ve ousten moune vardı.
İstediğin birşey varmı?
-yok
-okulu gezdim mi?-hayır daha şimdi geldim.gezmeye vakit bulamadım dedim.hadi gel deyince nereye diye sordum.okulu gezmeye dedi.he, tamam.okuldaki kızların şaşkın bakışları arsında kaldım.kin ve nefret dolu bakışları.
Şey sen bu okulda çok mu seviliyorsun?
-evet neden sordun?
-öylesine.
Geze geze sınıfa geldik.en arkadaki sıra boştu.hasdi beç otur dedi.ben arkada ders dinleyemem deyince öndeki çocuğu kaldırdı.
Şimdi oldumu.
-teşekür ederim.
Okul çıkışı yaz yağmuruna denk geldim.ıslanıcaktım.
Yolu bile bilmiyordum.telefonun yoktu.şemsiyemde yoktu.
Rakamda bir el hissettim.dönünce o çocuktu.
Merhaba ne oldu?
-şey yolu bilmiyorumda.
Gel beraber gidelim deyince sevindim.
Tamam olur dedim.
Yolda ise ahhh yine paparaziler dedim.yine acayip sorular soruyolardı.
Sevgili misiniz?diye sorduklarında kahkaha ile gülmeye başladım.yine türkçeye döndüm.bu,bu ve ben.dünyada en son olabilecek olay bu olsa gerek derken.çocuk bana tuhaf tuhaf baktı.
Sıradaki soruları,Maria hanımla görüştünüzmü?o kim?görüşmediniz galiba dedi.sam abimin annesini deyince bana herkes baktı.şaşırmışlardı.gerçek anneme sam'in annesi dedim.sonra bundan size ne bu sizi ilgilendirmez diye bağırdım.gözlerinden yaşlar akıyordu.çocuk beni alıp yürümeye başladı.eve vardığımızda beni bıraktı.gitti.herkese ters ters cevaplar verdim.zaten anlamışlardı.sam abim odama girdi asonra kapıyı kilitledi.sadece beni dinle dedi.
Neyi dinliyeyim.
Tamam senin kabullenen eşiğin ama ikimizinde annesi olan bir kişi var.hattında hiç görmedi biliyorum,ama gerspçekten o seni çok seviyor.
-o kadın sevgisini çocuğu olduktan sonra evlatlık verip 15yıl sonra çocuğunu geri alarak mı gösteriyor?
O benim annem değil.hem bak buraya geldim ama şuan dünya turnesinde.çocuğunu düşünen insan gelir çocuğunun dibinde oturur.
Dedim ve sustum.bunun üzerine sam abim bir şey deyemedi.çıkıp kapıyı hızlıca kapattı.evde kaos başlamıştı.

Yine sabah oldu.ilk iş sam abimin yanına gittim.çok üzgünüm beni affet dedim.sadecegüldü.yangından öptü.bu gün okula dylan abim götürdü. Gitmeden bana para verdi.belki arkadaşlarımla gezmeye gidersin dedi.bende kafa salladım.bu gün okulda iki yeni kız arkadaş edindim.yafrın balo varmış tenefypüste o çocuk yanıma geldi.benimle yarın baloya gelir misin? Dedi.okul çıkışında cevabımı veririm dedim.

Olup çıkışı geldiğinde.sınıfta sadece ikimiz kaldık.
Cevabını alıyım.
Aslında daha karar vermedim.
Yüz ifadesini görünce,şaka yaptım.evet dedim ve sınıftan çıktım.çıkışta iki kız arkadaşımda beni bekliyordu.alışverişe baloya elbise almaya gideceklermiş.bende gittim.girip çıkmadığımız manza kalmadı.her ikisinde elbise buldu.ama ben bulamadım.tam geri geri çıkarken bir kızla çarpıştım.dönüp özür dilerim.kafasını kaldırdığında ilimizde şoka girdik.do dük kaldık.
Bir şey oldumu?
-hayır.sana?
-yok hayır iyiyim.
Dedik.birbirimize.ama hayla şaşkın bakışlar içerisindeydim.

gerçek hayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin