#BRİT ADWARD#

3 0 0
                                    

Uyandığımda tektim dünkü eşyalarımla.aşarıya indim.bizimkiler kahvaltıda.bensiz kahvaltı nasıl?
Ken;güzel ne güzel takılıyorduk taki sen gelena kadar!
Rocco güluyordu.ona dönerek günaydın yakışıklı dedim.havalandı.masaya oturdum.baya konuştuk.roccoyu sonunda ikna ettim annesiyle görüşücekti.bir iki gün böyle geçti.elbise için terziyi çağırdım.bu işte bitti.kapı caldı.evde tek ben olduğumu için ben baktım.ariana gelmişti.
Açıkçası biraz şaşırdım.
Senin burada ne işin var?
Biraz seni göriyim dedim.
Yalan atma.
Tamam sadece ödül törenine beraber gidelim deyecektim.
Tmm gideriz.
Ariana odasına yerleştikten sonra yanıma geldi ortalığı topladık.
Sonra ken ile rocco eve geldi.
Herkes hazırlanmaya başladı.
Ben hazırlandıgımda kapı çaldı.rocco içeri girdi kapıyı kapattı.bana yaklaştı.
Nasilsın?
İyiyim.biraz saskindim
Heyecanlanma sakın ben yanındayım.
Biliyorum rocco sen hep yanimdasın.
Ekimi tuttu.içimden dua etmeye başladım.elimi kendi göğusune koydu.
İşte senin yerin hep burada vs hep burada kalacak.
Ekimi öptü ve hafifçe bıraktı.
Yüzümün kızardığinı hissedebiliyordum.
Odadan beni çıkarttı elbisemin arkasından tuttu.merdivenlerden indim.bıraktı.
Arabaya bindik.solondan içeriye girerken herkesten ayrıldım.türk gazetecilerin yanina gittim.biraz muhabbet ettik.sonra ailemin yanına gittim.galiba aralarında en heyecanlı bendim.çünkü hem İngilizce nemde türkçe şarkı söyleyecektim.ve bunun iyi yanı kimse ne söyleyeceğimi bilmiyordu(türkçe şarkı olarak).
Sıra bana geldi salonda baya bir alkış vardı İngilizce yeni çıkan şarkımı söyliyecektim.ariana grande ve ldya smith dancers women
Söyledikten sonra ödülümü aldım ama sahneden inmedim.üç adam geldi oğusan koç eser ve ibo yüzuyü söyledik ama çok komikti.
Gece bitti.zbim hadi gidelim dedi.rocco çıkışta beni bekliyordu mesaj atmış.bu gece ariana ken ben ve rocvo okacaktık.abime dedim.
Tamam ama bişey yapmayın dedi.tmm dedim.çıktık eve geldik

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gerçek hayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin