Bir yıl kadar benim tedavimle uğraşmıştık.nihayetki kanseri yenmiştim.bunun için çok mutluyum.çünkü artık bütün sevdiklerin yanındaydı.yeni hayatıma alışmıştım.eve geç gelmeyi.her akşam partilere akmayı.alimlerin içki içip serhoş olmasını ve bunun gibi daha bir çoğu.
Güneşli bir sabahtı.kahvaltıya indim.dylan abim saçların baya uzamı dedi.
Ah sağol ama iyi hissettirmeye çalıştığını biliyorum ko daha saçların omuzlarımda.
Hem ben küçük değilim beni bunlarla kandıramazsınız.
Sam abi biraz gergin görünüyordu.
Sam abi iyi misin?
Şey sana birşey söyliyecez ama kızmak yok.
Tamam.
Artık bir amarican vatandaşısın(lafını böldüm)
Bumuydu ya,bu çok güzel bir haber.
Sadece bu değil.birde artık ismini ingiliz bir isimle değiştiricez.soyadın ise smith olacak.
N n ne?böyle birşey hayatta olmaz.buna kendim karar veririm dedim.
Gözlerim doldu.ağlamama çok az kalmıştı.kahvaltı masasındaki kutu çikolatayı ve yanındaki kaşıyı aldım.hızla odama çıkıp kapıyı kilitledim.
Çikolatayı komidine bıraktım.yatağa zıpladım.ağlamaya başladım.içten içe.yatakta ağlarken uyuya kalmışım.kapı çalınca uyandım.
Hilal iyimisin?
Git istemiyorum seni!
Çikolatayı tekrar elime aldım ve kaşıkla yemeye başladım.
Kendi kendime düşündüm.
Ya ne biçim bir hayatım var.
Kimse hiç bana karışmıyor.okul desen bir başka.sinirlerim bozuldu.üstüme asla yazan tşortümü altına bordo yırtık pantolon giydim.saçlarımı topuz yaptım.sadece likit çektim ve odadan çıktım.telefon elimde merdivenlerden indim.internette geziniyordum.
Sam abim hilal hadi gel dedi.
Nereye?
Sürpriz!o zaman gelmem.
O zaman sende Evde yanlız otur.
Bekle geldim.
Yüzünde ufak bir tebessüm vardı.kesin bu işte bir iş var.
Arabaya bindik.
Bir büyük ihtimal plak şirketinin önünde indik.
Elimden tuttu.
İçeriye girdik.
Herkes hoşgeldiniz dedi.
Hiçbir tepki vermedim.
Sesler gelen odaya gittik.camaren Dallas vardı.
Merhaba dedi.
Wavv!
Ne oldu hilal?Arkama doğru döndüm!
Birşey yok.içimden;Allah kahretmesin çocuk çok tatlı.kendime gelmem lazım.
Tekrar çocuğa doğru döndüm.
Merahba.
Oradaki bir sandalyeye oturdum.
Abi şimdi ne olacak?
Kalk buraya gel!
Neden?
Soru sorma buraya gel.
Camın diğer tarafına geçtim.abim camın diğer tarafında kaldı.
Benim adım.(lafını keserek)
Camaren Dallas.biliyorum.bine çekiyosun ve bıla bıla bıla...
Bildiğine sevindim.
Kuzenim sayesinde biliyorum.kuzenim olmasa bilmem.
Değip gülümsedim.
Abim öbür taraftan hadi hazır olun şarkı söyliyeceksiniz dedi.
Ne şarkısı?ben söyleyemem.
Camaren ekimi tuttu.merak etme söylersin,yeterli bana güven.
Elini elimden çektim.bütün İngiliz erkeleri böyle sapık mı?
Ne?
Birşey yok.
Şarkı başladı.
Same old love(biraz eski aşk).
You can believe
You can belivies...
Şarkıyı söylerken birbirimize bakıyorduk.sanırım biraz şarkıya kendimi kaptırdım.şarkının bittiğini fark ettim,kendimi toparladım.
Şarkının sonunda bana sarıldı.parfümü manyak güzeldi.en az 50 dolardır.(150 türk lirası).
Abimin bize baktığını fark ettim.kulağına bırak abim dedim.beni bırakıp öksürüyormuş gibi yaptı.ama abim kesin anlamıştı.o gün eve giderken bana camaren Ldya dedi.hoşuma gitti.yolda abime abi ismine karar verdim.ama bir şartla türkiye'de ismim yine hilal olacak tamam mı?
Hay hay!
Eve gitmeden nüfus daire nmüdürlüğüne gittik.orada bir saat boyunca kaldık.yeni kimliğini elime alınca baktım ve baktım.Ldya hilal smith.
USA New York.oh my god.tepkime buydu.
Eve geldik.çok yoruldummm yaz!
Sadece sen yorulmafdın bende Yoruldum.odama çıkıp eşofmanımı giydim.aşağıya indiğimde koltuğu sam abim kapmış bende onu itlemeye çalıştım ama olmadı son çare koltuğun tepesine çıkıp koltukla sam abimin arasına girip sam abimi itlettirdim.böylelikle babada yer açıldı.Ertesi gün telaşeler çok fazlaydı.sabahın ilk saatlerinde teen wolf'ta 5 sezon oynıyacğımı söylediler.şarkıcılık kariyerim zaten başlamıştı.model anca büyüyünce olucaktım.zil çaldı.kapıyı ben açtım.hoşgeldiniz.
İçeriye girdiler.kamerayı kurdular.
Bi beş dakika sonra röportaj başladı.
Amarikayı sevdiniz mi?ilk kademede bilindik sorular vardı.
Artık adım Ldya Hilal Smith.
Hiç bir film veya dizide oynayacak mısınız?
Evet teen wolf'a 5 sezon oynıyacağım.
Şimdilikten çok büyük bir yol kat etmişsin.
Evet öyle.
İlişki durumunuz.?
Bunu neden sorma gereği duydunuz ben daha 16 yasında genç bir kızım ve ilişkin yok.olmıyacakta.
Şimdi sevindiniz mi?
Başka sorunuz varsa yanıtlıyım.
Peki gerçek annen baban.
Her iki abiminde yüzüne baktım.sonra onlar benim ailem değil.onların her ikisininde sevmiyorum.onların yüzünü şeytan görsün bir daha bana bunu hatırlatmayın yoksa sonuç kötü olur.
Anladınız mı?sonuç kötü olur!yukarı odama çıktım.magezinciler gittikten sonra her iki abimde yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gerçek hayatım
Randomgenellikle açıklamalar ilgi çekici olur. ama ben hayatımda hiç gerçekleşmiyecek şeyler yazıyorum. kısacası hayallerimi.o kimseye anlatamadığım hayalleri. belki bunun için bana kızacaksınız. özelliklede sam smith. lütfen beni affet. sadece istediğim...