Amerika havası

18 3 0
                                    

İşte o ne?
Ama bağırmıyacaksın.
Tamam.sen söyle.
Yarın ailen buraya geliyor!
Nede!
Türkiye'deki ailenin buraya geliyor.
Tatamam da kimler gelecek.
Türkiye'deki annen,ablan,kuzenlerin,teyzen,.
Babam,anneannem,dedem...onlar?
Babanın işi varmış.deden hasta diye anneannen gelmeyecek.hem zaten uzun yolu çekemezlermiş.dayında orada kalacak.sende onlarla birlikte gideceksin ama iki gün sonra buraya gelip beş yıl boyunca burada kalacaksın.
Neden?
Amarican vatandaşı olacaksın!
Ya olmazsam!
Anneni unut!
Tamam kabul edilmiştir.
Zil çaldı.ben bakarım.kapıyı açtım.annemler ellerinde bavullarla karşımda duruyordu.kuzenim merhaba hilal.bizi içeri almayacak mısın?
Hoşgeldiniz gelin!
Tam dokuz kişilerdi.içeri girdiler.abimin yanına gittim.siz yukarı çıkın.(kuzenim dylan ve sam hayranı!)
Hayır hilal.
Sam abim masadan kalkıp hoşgeldiniz dedi.dylan abim sadece baş salladı.
Kuzenim yanlarına gitti ,merhaba fotoğraf çekinelim mi?dyaln abimi ilk defa tuhaf bakışlarıyla gördüm.ama bu halini de sevdim sayılır.
Teyzemlere odalarının yerini gösterdim.annemi kendi odama götürdüm.anne istediğin gibi ol burası senin evin dedim.anneme iyice sarıldım.tabi özlemimden biraz ağladım.aşağıya indiğinde havaların sıcak olmasından dolayı kapalı kuzenini açık gördüm.her iki abimde ortalıkta yoktu.aradığımda her ikiside işe gitmiş.artık herkes bana emaneti ev sahibi bendim.hizmetçilerle kahvaltı hazırlattırdım.sonra herkes masaya oturdu.
Anne ben yukarıya banyo yapmaya çıkıyorum eğer atarsanız odamdayım dedim.
Annem tamam dedi.kuzenim internet şifresini istedi verdim.
Yukarı çıkınca ilk dylan abimin odasına baktım kapı kilitli,sonra sam abimin odasına baktım orasıda kilitli.içim rahatladı.odama gittim kapıyı kilitledim banyomu yaptım.üstüme beyaz ksakollu giydim.altına siyah taytımı ve beyaz renkteki spor ayakkabılarımı giydim.aşarıya inerken zil çaldı.bizimkiler kahvaltısını bitirmiş.kapıyı açtım.ken geldi.
Ken burada ne işin var?
Gelemezmiyim?yasak mı?
Hayır!
O zaman içeriye girebilirim.
Bi dakika!diyemeden çiçeriye girdi.kuzenim;
Bu çocuk kim yakışıklıymış!bana ayarlasana?
İşine git o benim en iyi arkadaşım.hem zaten elini sallasa ellisi.o sana mı bakar be!
Dedim.sustu.biraz ağır kaçtı galiba.
Su bardağını aldı bahçeye çıktı.
Ken;
İngilizce olarak merhaba herkese deyince.annemlerin İngilizcesi olmayınca bana.baktı.merhaba dedi.ken'e zorla da olsa ailemin elini öptürdüm.
Yüzü buruştu.
Neden geldin?
Kaykay öğreticektim ya,unuttum deme!
Kısık bir sesle unuttum!
Hadi gel.
Annemler burada.
Olsun söyle birşey olmaz.hadiii lütfen beni kırma!
Ahh tamam tatlı küçük domuzum.
Anneme deyince biran duraksadı.ama sonra hadi git dedi.
Merak etme geç kalmam dedim.
Küçük kuzenim bende gelişim mi?canım sıkıldı dedi.
Tamam gel dedim.
Yanıma kaykayımı aldım.kuzenime ise skuturumu verdim.zaten yol çok uzak değildi.
Vardıgımızda okuldan arkadaşlarım vardı.cody'ler kayarken yanlarına gittim.
Ah hilal hoşgeldin.yanındaki kız kim?
Sakın!o benim kuzenim.
İi tamam birşey demedim.
Deseydin!
Hadi sende kay.
Öğremeye geldim.
Ah çaylaksın yani.(güldü)
Bir daha deme şu şeyi.
Tamam hanım efendi.
Kuzenim kenarda oturdu.ken elimden tuttu.arkama geçti.kaykayın üstüne çıktım.aklıma bir anlığına dün gece geldi.ama unuttuğunu fark ettim.o konuyu bir daha açmadım.ta ki yere düşene kadar.belim azda olsa açıldı.kapatmaya çalışırken.ken beline dokundu.yeniuddn acımaya başlamıştı.hemen belimi kapattım.kenara oturdum. Ken yanıma oturdu.
Ne zaman oldu?
Ne?
Bilmemezlikten gelme!belin!
Dün gece.
Özürdilerim.
Zaten önemli birşey değil.
Keşke baştan deseydin?
Ne yapıcaktın.
Dedikten sonra kafamı çevirdiğimde kuzenimin yanında bir kız vardı.laf atıyordu.
Ezik misin kızım sen?
Lan sen kime ezik diyorsun?
Sanane seni ilgilendirmez!
Sus orospu.
Sen kime orospu diyorsun Piç!
Duydum mu ken bana ne dedi?
O an kızın yüzüne yumruk attım.kız yere düştü.
Hilal dur.
Birşey olduğu kuzen?
Yok.
Karşıdan sam abim hilal diye bağırarak geliyordu.
Hilal ne oldu burada?
Birşey olduğu yok.
Hilal kavga ediyordun demi?
Tamam kabul ediyorum,kavga ettim.ama sor neden?
Neden?
Kuzenime sataştı.
Hadi konu kapandı.eve!
Kuzen hadi!
Dedikten sonra kaykaylarımızı alıp eve geldik.
Herkesin canı sıkılmış hava sıcak evde oturuyorlardı.
Biz içeriye girdiğimizde abim hadi herkes hazırlansın gezmeye gidicez dediğinde herkes sevindi.annemlerin hazırlanması biraz uzun sürdü nihayet herkes hazırlandı.dışarıya çıktığımızda etraf sessizdi.iki tane büyük araba geldi ona annemler bindi.bende abimlerle başka bir arabaya bindim.
Geldiğimizde arabadan incik.doğrusu sürü gibiydik.ilk önce özgürlük heykeline gittik.tepesine çıktığımızda manzara güzel olsa da başım döndü.abim beni tuttu.
Hilal iğmisin?
Başım döndü ben aşarıya iniyorum!
Tamam bende geliyorum.
Ben aşarıya hızlıca indim.abi ben eve gidiyim mi?ne olursun sonra beraber gezeriz.
Tamam deyip beraber arabaya bindik.sam abim bizimkilerde birlikteydi.eve geldiğimizde koltuğa biraz uzandım.
İki saat sonra bizimkiler geldi.eğlenmişe benziyorlardı.kalktım.
Hilal neden eve geldin?
Anne canım sıkılmıştı.
Tamam dedikten sonra konuyu kapattı.
Bir gün sonra herkes sabah 05:30'da uyandı.herkes bavulunu hazırlamıştı.bende hazırladım.aşağıya küçük bir bavulla indim.annem hilal nereye değince bursa'ya dedim.abim oda sözle son kez Türkiye'ye geliyor.deyince annnem anladım dedi.arabalarla hava limanına gittik.abim benle uçağa bindi.bak orada yaramazlık yapma tamam mı?diye sorunca.
Ben bebek değilim dedim. Bana iyice sarıldı.her saat internete gir.seni merajk etmiyim.bazı zamanlar ararım.tamam ya ben akılsız değilim.
Uçak havalandı.
Yenişehire geldiğimizde taksilerle bindik.inegöle geldik.eve geldiğimde direk anneannem ve dedemin yanına gittim.iyiyce özlemiştim.özlemini giderdim.bir gün sonra okula gideyim dedim.üstüme askılı tşort giydim.sonra uzun tos pembe hırka,mini beyaz üzerinde sarı çiçekleri olan etek giydim.altına yine bilek konvers.servise binerken herkes hilal ne yapıyorsun.Amerika nasıl?yeni arkadaş edindin mi?
Sadece gülüp geçtim.
Okula geldiğimizde direk okula girmedim.biraz gezdim.herkes dersteyken okula girdim.sınıfın kapısını çaldım.kapıyı açtığımda yine ders ingilizceydi.hoca ilk önce baktı sonra hilal hadi gelsene.tamam geliyorum.
Sınıfa girdim.arkadaşlarım aaa hilal hoşgeldin.teneffüste yaşadıklarını anlat.boş yere geçtim.hoca sözlü yaparken hilal gelecek misin?dedi.tabiki hocam.hocanın sorduğu soruya İngilizce ve uzun bir cevap verdim.hoca ilerleme var dedi.gülümsedim.derin sonlarına doğru sınıfa nöbetçi öğrenci geldi.sınıf temsilcisi kim değince parmak kaldırdım.kız beni görünce şaşırdı.çıkışta toplantı var dedi.
Okul bitti çıkışta abimle mesajlaştım.aslı varsa beni özlemiş.toplantı başladığında iki erkek vardı.açıkçası herkesin gözü benim üstümdeydi.toplantı başladı.öncelikle bana hoşgeldin dediler sağolun.
Konu gittikçe ilerledi.bir çocuk;
Eğer birşey olursa yetenek sizsiniz veya o ses Türkiye ye ben kayıtlarınızı yaparım değince güldüm
Ne oldu?neden gülüyosun?
Sadece bu mu?
Ne beyenemedin mi?
Beyenemedim!
İi o zaman sen yap!
Tamam yaparım hatta dağ iyisini yaparım!
Sen kim olduğunu sanıyorsun?
Sende?
Yanındaki çocuğa bakınca bu baya geri kalmış dedim.
Ben kimim sen biliyormusun?
Hayır.
Temsilci yardımcısı!
Havanı yesinler.ben dünyaca ünlü bir kişiyim.
Bende obama!
Ayağa kalkıp sen bana yalancımı demeye çalışıyorsun dedikten sonra bayıldım.uyandığımda kendimi yerde yatarken buldum.abim aradı.hilal nasılsın iyiyim.derken hilal iyimisin diye arkadan bir ses geldi.hilal ne oldu.birşey olmadı.İngilizce hocanı ver?
Neden?
Ben herşeyi türkçe bilmiyorum hocanı.ver!
İngilizcesi gelince telefonu verdim.
Hilal iyi değil.hep konuşsun hiç susmasınonu konuşturun.çünkü o büyük ihtimal

gerçek hayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin