He tamam tek siz eksiktiniz.
Sürü gibiler ya böyle işin içine bazen insanların neden böyle olduklarını düşünüyorum da ama sanırım sadece İngilizler böyle sanırım biraz çılgın...Dylan abim yanıma geldi,canım benim birşey olmadı demi,seni çok seviyorum bir daha böyle yapma.elini yüzümden çektım siz beni neden düşünüyorsunuz ki zaten senin bir ailen var.ben senin asla istediğin gibi bir kardeş olmayacağım çünkü çalışsamda olamayacağım.bazen kendimi bir bosşlukta hissediyorum.benim peşimi bırakın.dedim
Koşarak kapıdan çıktım.yağmur çok hızlı yağıyordu,sam abim arkamdan cıktı yolun ortasında duruyordum.abim koşa koşa yanıma geldi.hızla bir araba geliyordu.düdük öttürdü.takk...
Gözlerimi açtıgımda ambulans sesleri vardı yağmur damlaları yüzüme yağıyordu.abimin kucağındaydım.herkes bağırmaya başlamıştı.gözlerim tekrar kapandı.
Bu yaşıma kadar hep sunu merak etmişimdir.neden insanlar yaşıyor,insanlar olmasa ne olurdu.dünya neden oval,insanlar neden konuşuyor,yoğun bakımda olmak nasıl bir duygu,kanser olmak istiyorum,adama ölüm nasıl birşey...
Arkadaşlar bunların hiçbirisini merak bile etmeyi ben ettimde ne oldu?sadece hep hayal kıriklığina uğradım.çünkü bunların cevabını biz bilemeyiz bunu bizi yaratan kişi sadece yüce Allah bilir.Hayaller hayaller hayaller!tekrar gözlerimi açtığımda hortumlar burnumdaydı.göğüsüme birşeyler bağlamışlardı.ama hiçbir yerimi hissetmiyordum.yataktan kalktım burnumdaki hortumu vücudundaki hortumları ve serumu çıkarttım.hiçbir yerde kimse yoktu sadece ben.montumu alıp hastaneden hızlıca çıktım.taksiye bindim ve eve geldim kapıyı açtığımda evde bütün aile vardı süprizzz!
Ben direk bağırmaya başladım siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.neden?bana gerçek araba çarpmadımı?babamı itleyip içeriye odama çıktım.
Televizyonu açtıgımda müzik kanalı açıktı ve kendimi görmemle yatağa atlamak bir oldu.benim yerime kim olsa sevinir hakkimı verin şimdi.
İzlemeye başladım.benim söylediğım şarkıları çaktırmadan videoya çekmişler.türkiyeden telefonlar gelmeye başladı.bende ilk defa özledim dedim.ama sesim çok güzeldi.tekrar aşağıya indim.merdivenin kenarında çılgınlar gibi bağırdım.sonra herkese sarıldım.ortaya geçip oynadım.emin olun tam bir komediydi.Abimi bir kişi aradı.bana doğru baktı.tam anlayamadım.telefon kapandığında hilal brit ödüllerine sadece bir hafta kaldı dedi.hazırlansan iyi olur.anime beni çimcikle tokat at dedim.hayır demesi beni üzdü.ben odama çıkınca hala televizyon açıktı haberler vardı Madonna ve rocco.
Telefonu elime aldım.rocconun telefon numarasını abimden almıştım.çok kurnazım!
Aradım.Merhaba rocco ben ldya smith seninle konuşabilirmiyim?
Tabiki de.
Seni üzücem ama annemle olan olay.
Ne olmuş?
Bende ona benzer bir olay yaşadım.
Ne yapayım?
Sadece dinle?bize gel.lütfen yoksa ben oraya gelirim!
Sen gel nasıl olsa bir hafta sonra burdasın.
Tamam ama sende geldiğii kimseye soylemiyeceksin!ve ken ile birlikte gelicez!
Tamam bana uyar!si yeterli gelin ama sadece abine söyle kimseye gözükmeyin!
Tamam görüşürüz.Direk ken'i aradım.evet dedi.akşam uçakla gittik.çok güzeldi.sonra arabaya bindik gerisini hatırlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gerçek hayatım
Randomgenellikle açıklamalar ilgi çekici olur. ama ben hayatımda hiç gerçekleşmiyecek şeyler yazıyorum. kısacası hayallerimi.o kimseye anlatamadığım hayalleri. belki bunun için bana kızacaksınız. özelliklede sam smith. lütfen beni affet. sadece istediğim...