Никога не отваряй това

123 4 0
                                    

Все пак го отвори нали. Не се подчиняваш... Харесваш ми!

Глава 1

Събудих се. Във килията ми беше много студено. Как няма да е като няма нито един прозорец и също така е близо до фризера ( за това ще разкажа по - късно)

О да как можах да забравя вие не знаете нищо. Е нека да започваме.

Казвам се Сара на 18 години ( пълнолетна за жалост ). Имам приятел е имах но го убих. Ще разкажа защо и най вече как малко по - късно. Нямам майка и баща и този път не ги убих аз а моята BFF Хана. Но после аз убих нея. Малко е сложно но ще схванете.

Глава 1 (вече наистина)

Събудих се и видях черните стени на моята стая. По стените имаше много изпокъсани плакати на известни личности. Майка ми ме викаше да слазя да закусвам. Не че исках но някак се насилих да изляза от удбството на моето прекрасно легло. Застанах пред гардероба и взех някаква тениска и къси гащи и слязох долу. Мама ме чакаше.

- Защо си се облякла така за бога!?! - попита ме мама. - Нали не си забравила че днес имаш рожден ден.

Разбира се че бях забравила не обръщах внимание на такива неща. Мама ми беше направила любимата ми закуска. Явно беше взела рецептата от някоя наистина ужасна книга защото палачинките със сладко не изглеждаха толкова вкусно както на картинката. Аз изядох една само за да не я обидя и тръгнах към автобуса.

Не бях най - известното момиче във училище но поне за един бях наистина специална. Том!!! Момчето което завладя сърцето което нямах. Е обичах го но за кратко. После се случи нещо .... За малко щях да се издам. Е имах и моята най - добра приятелка Хана. Тя беше до мен и през най - трудните моменти. Много си я обичах. Стигнах пред класната ми стая и се усетих че днес имаме тест по математика. Не бях учила не че много ми пукаше. Аз дойдох първа. После дойде Хана със учебник под ръка.

- Как можах да забравя за теста !!! - каза Хана разтревожено.

- Не знам - казах аз и надигнах рамена.

Тя не каза нищо повече а просто седна до мен и започна да чете или по точно да учи. По - късно пристигна и госпожата по математика. Започнахме да правим тест.

след теста

Излязох от класната стая радостна че най сетне теста е свършил. Хана беше много притеснена явно не се беше справила добре. След училище получих sms от Том. Който гласеше

,,много съжалявам но днес няма да можем да се видим. Лични проблеми.❤❤❤''

Еми супер не стига че днес имахме тест а сега няма да мога да се видя със гаджето ми...

Никога не отваряй товаWhere stories live. Discover now