Защо трябваше точно ти

61 1 0
                                    

На следващата сутрин слязох долу за да закуся. Но мама я нямаше. Отново заплаках. Най-лошото беше че отпечатъците по тялото на майка ми бяха не на друг а на самата ... ХАНА. След като ми казаха това ми стана лошо щях да припадна. Веднага след тази развръзка и се обадих и и казах какво е станало. Гласът и беше някак притеснен. Попитах я дали мога да отида у тях. Тя каза че няма да може точно сега.

от гледната точка на Хана

Беше 00:00 а Сара ми се обади. Беше разтревожена и как няма да е като майка и беше мъртва. И не кой да е а точно аз я бях убила. Тя ме попита дали мобе да дойде у нас. Имаше кръв навсякъде защото не си бях измила ръцете. Затова и казах не.

07:00

Излязох за да си взема вестника. И какво имаше на първата страница. Със главни букви беше написано.

УБИТИТЕ СА ДВАМА : ТОМ РЪСЕЛ И СИАНА (майката на Сара)РОБИНСОН. ДАЛИ ЩЕ ИМА ОЩЕ ЖЕРТВИ??

Нямаше да има е поне докато не се появи онзи човек отново.

от гледната точка на Сара

Събудих се часът беше 07:30 закъснявах за училище. Не исках никой да знае за това което се случи защото не исках да ме съжаляват. Но как нямаше да знаят като беше написано със главни букви на началната страница на вестника. След като проверих пощата видях едно писмо което прикова вниманието ми. Отворих го и на него беше написано.

,,Здасти Сара! Надявам се да ме помниш. Аз съм човека който те накара да убиеш Том. Знам че искаш да узнаеш кой уби майка ти. Е аз имам отговора. Този който уби майка ти или тази е...Хана. Е надявам се да съм помогнал. Ако искаш да поговорим ще те чакам пред вас във 00:00??

- господин Анонимен

Останах със отворена уста. Дъхът ми спря. Знам че не биваше да му вярвам но не можех да не му повярвам. Реших да се обадя на Хана. Исках да го чуя от нея.

- Здрасти Хана - казах леко ядосано аз.

- здрасти Сара да не е станалo нещо лощо - каза тя разтревожено

- да искам да поговорим . 12:30 вечерта на нашето място.

-ОК

Не знаех какво ще и кажа като се видим. Но реших да не се предавам. Можеше тя да е тази която беше провалила моя живот.

12:30

- здрасти - каза ми Хана радостно

- трябва да поговорим.- казах аз ядосано.

--------------------------
Нядавям се да ви е харесало

Никога не отваряй товаWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu