Prieteni? ❤️

1.1K 45 10
                                    

        "Viața merge înainte" ,ce a vrut să zică cu asta?!

~***~
-Iubito,te rog revino-ți! Te rog!
    Tot ce puteam auzi era asta,dar de ce? Mă simt chiar bine
aici...Nu sunt jignită,umilită în ultimul hal...și cel mai important mă simt bine,de ce aș vrea să mă întorc?!
-Deschide ochii !!! Revino-ți pentru mine!
   Ce vrea să zică? Sunt bine...de ce țipă în halul ăsta? La ce se referă când vrea să zică "revino-ți" ? De ce este atât de panicat? Eu decât dorm,poate poate din acest moment am să o fac de tot!  
  Tot ce mai auzeam acum erau decât niște țiuituri de la niște aparate,deodată am simțit ceva rece pe obrajii mei.Era...era o lacrimă,lacrima lui. De ce plângea? De ce tot mă striga? Nu înțeleg...
   Dintr-o dată am încercat să îmi deschid ochii,era în zadar...luptam cu mine însumi . Totuși doream să lupt,doream să lupt cu această durere îngrozitoare,era așa dureros ,tot ce făceam era pentru el așa că m-am luptat,am luptat până când...
  -S-a trezit,s-a trezit! Repede un doctor! Vă rog!
-Yvonne! Ești bine,iubito?! Cum te simți?
-Unde sunt?
-Într-un spital...
-De ce,ce s-a întâmplat ieri?
-Ieri? Iubito,ești în comă de trei luni...
-Cât? Trei luni? Ce s-a întâmplat?
-Îți spun un pic mai încolo,am un pic de treabă,ar cam trebui să plec.
-Ok,du-te !
-Vin peste o oră,ok?
-Da,în regulă!

  ~***~
-Poți să îmi spui ce s-a întâmplat? De ce ești așa distant?
-Bine,am să îți spun! Și,nu,nu sunt distant de loc!
-Te ascult!
-Păi ai ieșit în parc să alergi și...
-De ce tot eviți să îmi zici? Zi,de ce? spun eu dându-i cu palmele în piept.
-Aproape ai fost violată!!! spuse el cu lacrimi în ochi,ținându-mă strâns de încheieturile mâinii.
-Ce ai spus?!
-Ce ai auzit!
-Cum s-a întâmplat asta?
-Păi,să zicem că după ce ai leșinat pe stradă,un dobitoc te-a dus într-un depozit.
-Cine era?
-Nu știu,dar după ce te-a dus acolo...a început să îți de-a palme peste fată și să te lovească cu biciul,după poate dacă nu aș fi venit eu probabil acum erai...
-Violată!
-Exact....
-Cum mai găsit?
-Am venit la tine acasă,iar mama ta mi-a spus că te-ai dus să alergi,te-am sunat,dar degeaba.Așa că am un prieten vechi,care ți-a localizat telefonul.
-Mersi! spun și îl sărut ușor
-Nu trebuie să îmi mulțimești iubito!
-Știu,dar...
-Șhh! Nu mai spune nimic,acum culcă-te! Mâine mergem la școală!
-Ok... spun și mă așez pe pieptul lui,în ultimele săptămâni Justin a stat pe aici de când m-am întors de la spital.Este așa drăguț  ❤️😂😍🔫

~***~
    Razele soarelui mă trezesc,sunt pline de viață și strălucesc cum nu au făcut-o niciodată...Este așa frumos totul. Acum sunt hotărâtă să o i-au de la început!
-Neața rază de soare! Mai ai de gând să mai dormi?! Pentru că o să întârziem dacă nu ne grăbim!
-Neaț'!oo,accentul ăsta,pur și simplu mă topesc după el ❤️😂
-Niciun frumoaso,nimic? spun eu cu o față de cățeluș ploat..
-Nu mai face fața aia,altfel o să fiu nevoit să sar pe tine!
-Ok,încetez! Te rog să nu o faci!
-Ok,dar tot o să îți fac .....
-Ce,ce o să îmi faci?
-Asta! spune el și începe să mă gâdile. Acum numai râsetele mele acaparau toată casa,dar nu mai conta.

~***~
  -Am ajuns prințeso!
-Cum spui tu...
    Coborâm din mașină,iar toți ochii erau îndreptați spre noi,pentru că daa...știți voi mai bine de ce!
   Justin m-a luat de mână și ne îndreptam,păi cei drept habar nu aveam nici eu unde mergem.
-Iubb' ,unde mergem?
-Ăăă,vreau să îți prezint niște prietenii.
-Okk.
   Când am ajuns acolo erau vreo 5 băieți,o fată și Lazy...
-Hei! spun eu timidă
-Hei ! spun toți 6 la unison,dar Lazy a venit și m-a luat în brațe,m-a pupat peste tot,iar apoi s-a retras din îmbrățișare spunându-i că sunt bine.
-Bună,eu sunt Ryan! spune un băiat,un băiat ...WOW era atât de frumos! Avea părul șaten,ochii căprui și aveam niște gropițe așa drăguțe,dar să nu uităm și de dinții lui care erau de un alb imaculat și perfect drepți..aa și să nu uităm de abdomenul bine lucrat.
-Bună,eu sunt Aaron,fratele lui Ryan! cei drept semănau foarte mult,la păr,dinți...la ochi,dar fără gropițe.
-Bună,eu sunt Roxanne,dar îmi poți spune Roxx!era și ea destul de frumoasă...
-Bună,eu sunt Asher,iubitul lui Roxx,îmi pare bine! și el este frumos
cât de cât..
-Bună,eu sunt Ben,iar el este fratele meu Cameron! și ei sunt frumoși,dar parcă cel mai mult mi-a atras atenția Ryan,el era..era...
   I-am îmbrățișat pe toți și i-am pupat ultimul rămănând ...el. L-am îmbrățișat și i-am dat un pupic pe obraz,era așa drăguț,iar când am făcut contact cu corpul său bine lucrat mi-am dat seama că...îmi cam plăcea tipul,dar am un iubit...hmm,păcat!
  •Ce tot pula mea vorbești acolo•
•Debia l-ai cunoscut!•
•Știu asta,dar..•
•Niciun dar,stai în banca ta!•
•Ai dreptate!•
   Toți au plecat,am rămas eu și cu el...înainte să plece ceilalți,l-am sărutat pe Justin și puteam vede în ochii lui Ryan ceva ce îl măcina,dar nu se poate să mă placă...pun pariu că are iubită...
-Și Ryan..zi-mi ceva despre tine!
-Păi,mă numesc Ryan Smith,am 17 ani,adică sunt de vârstă cu tine,iar fratele meu este mai mare cu un an de cât mine,adică este de vârstă cu Justin.Îmi place să cânt la chitară,cu vocea puțin..învăț bine,nu sunt chiar un "bad boy" cum zic alți că sunt,dar...
-Wow,semeni cu mine... Ce pot spune.
-Acum este rândul tău,chiar vreau să văd cât de bine semănăm...
-Păi pe mine mă cheamă Yvonne Smith,adică practic ști tu ,cam avem aceleași nume de familie... Și eu cânt la chitară și cu vocea,învăț bine,iar înainte să fiu cu Justin,viața mea era de-a dreptul distrusă,adică o aveam doar pe prietena mea Lazy și cealaltă prietenă a mea....lama.Nimeni nu știe asta nici măcar ei doi. Tu ești singurul care știe asta,te rog să nu spui la nimeni!
-Stai liniștită...nu am să spun totuși sunt uimit că avem atâtea lucruri în comun.îmi spune el  în timp ce mă ținea strâns în brațe,cred că am stat câteva minute bune așa.Nu pot să cred,că am putut să îi spun secretul meu,secretul ăsta nu l-am spus nimănui niciodată,dar am simțit că în el pot avea încredere...Trebuie să recunosc! Îmi place tipul,chiar foarte mult! Doamne,ce mă fac?!
-Prieteni? îmi spune el cu un zâmbet de-a dreptul cuceritor...simt că mă topesc,iar dacă nu termină o să fiu nevoită să îl sărut,și nu o să se termine bine!
-Cred că acum te pot numi chiar cel mai bun prieten al meu,din moment ce ți-am zis "marele meu secret"...
-Atunci mă bucur că sunt iubitul unei fete așa frumoase..
-Ce ai spus?
-Upss,am vrut să spun prietenul,scuze,nu mi-am dat seama..
-Nu-i nimic,era prea frumos să fie adevărat.. după ce spun asta ,amândoi începem să râdem copios pe tema asta.Nici nu mă mai gândeam că eu am iubit și că trebuie să stau și cu el,dar na...😂

Justin P.O.V
  În timpul orei m-am tot gândit la Yvonne... Când i-am arătat noii prietenii se uita numai la Rayan,tipul ăsta nu îmi miroase a bine.Cred că face trafic cu droguri,mai rău jefuiește bănci,ba mai rău...
•Hopaa,cineva este gelos?!•
•Euu?! Gelos,pff nici vorbă!•
•Tu nu vezi cum vorbești! Ești mai gelos decât o pară...•
•Mai taci!•
•Tu să taci! Hai paa,mă chemi când o să îți dai seama că ești gelos..!•
  Mă gândeam,mă gândeam la ce o să spună sau cum o să reacționeze când o să îi zic că...
--------------------------------------------
    Bun,cam acesta este noul capitol,suspans! 😂
   Muahahaha !
   Vreau să îi mulțumesc lui x-Elenutzza-x pentru atâta susținere și încurajare! Mersi sis,te iubesc! ❤️

Vocea lui. ❤️ *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum