Iluzii...

636 26 3
                                    

   "Cu dragoste #J"

-Cine mai este și ăsta?! țipă Ryan nervos văzând mesajul.
-Îți pot spune eu...spun cu o lacrimă în ochii
-Cine este?
-Ja..ja...Javier...
-Cine mai este și ăsta?
-Păi îți amintești când mai găsit în baie cu "prietena mea" ?
-Da...
-Păi,ți-am spus că cel mai bun prieten al meu a încercat să mă violeze și îmi trimitea mesaje anonime ...ei bine am descoperit că el era cel care a făcut asta.
-Îl omor! Dar,am o întrebare! De ce ar face asta din nou dacă ști deja de el?
-Nu știu...
-Mda...hai la somn este deja 04:00.
-Ok,dar mai întâi adu-mi și mie o pastilă de cap,te rog ...
-Orice pentru tine..
  Odată ce el a plecat eu mi-am îndreptat privirea spre fereastră și observ ...
-Ray! Ray! Vino repede!!!
-Da,iubito! Ce este?!
-Cineva...cineva,se uita la mine prin fereastră ...
-Ce?! spune Ray luând mâna de pe mine și îndreptându-se spre geam,îl deschide însă ....nu era nimeni.
-Nu este nimeni!
-Ray,știu ce am văzut!!!
-Știu,știu,nu am vrut să spun asta...te cred! Dar,acum mai bine i-ați pastila și hai să ne culcăm!
-Ok...

*Dimineață*
  Mă trezesc un pic amețită,dar sunt în regulă.Simt o mână care poposește pe talia mea..încerc să o îndepărtez,dar este în zadar așa că aștept până se trezește "prințul meu pe cal alb" .

  Astăzi este ziua noastră,ziua care pun pariu că nu o s-o uit niciodată.Este așa frumos să te trezești cu persoana iubită lângă tine,este frumos să...

-La mulți aniii,iubire! ❤️❤️❤️❤️❤️spune el sărutându-mă de parcă ar fii sfârșitul lumii.
-La mulți ani,idiotule! ❤️spun eu dându-i un pupic pe obraz.

  El începe să mă gâdile,iar eu râd ca o proastă...mdaa.

-Oprește-te,te rog! Rayyy!!!
-Dacă azi te duci la mall,te las.
-De ce m-aș duce la mall?
-De ce nu te-ai duce la mall??
-Off,bine ...dar,o să stau singură de ziua mea??? spun eu făcând botic.
-Păi,am să vin să te iau la 12:00 ,ok?
-Ok,dar tot nu am înțeles de ce mă trimiți în mall...
-Păi,am spus că poate vrei și tu să ieși din casă...
-Tocmai de noastră,de ce???
-Hai gata,gata...prea multe întrebări prea puține răspunsuri!!! Te duci!
-Bine,șefu',dacă tu zici...

M-am ridicat din pat și am mers la baie pentru a îmi face un duș.M-am dezbrăcat cu grijă și nu am putut să trec cu nepăsare peste burtică,care observasem că se mărise.

  În momentul ăsta nu mă puteam gândi decât la bebelușii din burtă,dar și la cum o să arăt eu peste câteva luni cu burta până la urechii.... Amuzant,dar real.. 😂😭
  
Mergeam prin mall și mă uitam la haine pentru bebelușii,este cam greu să mă mișc din cauza matahalei care o angajase Ray pentru a avea "grijă" de mine,deparcă eu nu aș ști să am grijă de mine.

-Îhmm!! Mă scuza-ți vreau să merg până la baie,vă rog să vă dați!
-Merg cu dumneavoastră!
-O nu,nu,nu.. Nu este nevoie!
-Dar,domnul Ryan a spus să...
-Nu mă interesează ce a zis iubitul meu nătâng...acum,dă-te !!!
-Măcar să stau la ușă,dacă intră cineva peste dumneavoastră ?!
-O...nu,nu și nu! În niciun caz!! Acum mă scuzi...

  Doamne ce om,nu mă lasă nici până la baie că îi este frică că mă împușcă unul...Ferească Dumnezeu de oamenii ca ăsta!!!

Ryan P.O.V
-Ray,Ray! Ce ne bucurăm să te vedem! se auzeau țipetele nebunilor din avion...
-Hoo,bă că nu am fost plecat 1.000 de ani!
-Dar,tot ne bucurăm se te vedem! Tu nu te bucuri?!
-Ba da,fraierilor!
-Iauite cine vorbea! Fraierul în carne și oase! se aude și nesuferitul de "frățior" al meu.
-Și eu te iubesc,frate! Vino aici! spun și ne luăm în brațe.
-Ooo! Ce frumos! țipă fetele în gura mare,mdaa Roxx și Lazy...ce să le faci...
-Bun,gata,gata! Acum haideți acasă pentru a ne pregăti!
-De ce? spune fratele meu care de obicei o face pe prostul...sau poate chiar este?! În fine... 😂
-Tu chiar ești prost! Pentru petrecere boule!
-Ahh,da...La mulți ani!!!
-Pff,mersi! 😂

Ce bine că YV o să întârzie un pic,pentru că "matahala" care am pus-o după ea,defapt nu am pus-o pentru a avea grijă de ea sau pentru a o spiona,am pus-o pentru a o reține până ne pregătim noi.

Yvonne P.O.V
Tot drumul spre baie m-am simțit urmărită,mă uitam tot timpul să văd dacă este cineva în spatele meu,dar am lăsat-o baltă gândindu-mă că poate este matahala aia...

Intru în baie și îmi dau cu un pic de apă pe față pentru a îmi reveni ,îmi este cam rău.

  Mă șterg și mă îndrept spre oglindă pentru a îmi reface machiajul.Mă uitam în oglindă insistent,mă gândeam la...
  Gândurile îmi sunt întrerupte de ușa care se deschide ,pe ea intrând...

---------------------------------------------
Heii! Scuze pentru întârziere și îmi cer scuze că este scurt,dar am să mă revanșez...
Vreau să vă anunț că această carte se apropie de final,daaaarrr...o să fie și volumul 2!

  •Pe cine credeți că a văzut Yvonne?•
  ---------
Vă pup și vă iubesc,mulțumesc pentru voturi! ❤️😘❤️😘❤️😘❤️

Vocea lui. ❤️ *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum