Perfect. ❤️❤️❤️

982 32 5
                                    

  Am continuat...
-YV,vrei să fi cu mine?
-Mai întrebi...Te iubesc! Și tu mă întrebi asta?
-Da,pentru că...
-Șhh! spun și îi pun degetul pe buzele lui care erau de-a dreptul WOW ❤️
-Nu,te rog,ascultă-mă!
-Ok.
-Te-am întrebat,pentru că nu vreau să crezi că te forțez într-un fel...
-Tu glumești?! Nu mă forțezi! Te plac pentru ceea ce ești! Acum,pentru mine tu ești totul,ești universul meu!
-Da,dar am tot încercat să îți intru pe sub piele și să mă apropii de tine... Într-un fel..
-Ok,recunosc asta,dar cine a zis că nu mi-a plăcut?! spun eu cu un zâmbete așa dulce pe față și în același timp așa pervers.
-Acel zâmbet! Asta voiam să văd! Yvonne,ești așa frumoasă când zâmbești! Acum,eu zic să mergem,pentru că deja se înnoptează! spune el ridicându-se în picioare și vine și mă ridică și pe mine de jos,acum fiind în brațele lui.Mergem până la mașină,el deschide ușa din dreapta și mă pune pe scaun.El,deschide ușa și se așează pe scaun.
-Ști ,am și eu două picioare,le-aș putea folosi...
-Știu,dar printre toate crengile alea nu puteam să nu mă gândesc la faptul că nu te vei împiedica.
-Vai,noi,ce iubit grijuliu am! spun dându-i un sărut,dar nu înainte să îl mușc puțin,bine poate puțin mai mult pentru că puteam auzi cum înjura printre dinți...
-Asta pentru că m-ai făcut împiedicată!
-Ba nu este adevărat,dar vreau să am grijă de tine!
-Ooo,atunci îți mulțumesc!
-Doar atât?!
-O să îți mulțumesc mai mult când ajungem acasă. spun eu făcându-i cu ochiul.
-Hmm....cum zici tu,tu ești șefa!
-Crede-mă în seara asta cred că tu o să fi șeful...
-Îmi sună bine! spune el cu un zâmbet pervers pe față.
-Să vezi ce bine o să se simtă! spun eu,iar apoi amândoi începem să râdem de prostia care tocmai am scos-o pe gură.
Mă simt pregătită,simt că în el chiar pot avea încredere.Ce rost mai are să aștept?! Deja ne cunoaștem destul de bine,ne iubim și asta se vede pe fețele noastre.Vreau ca el să fie primul! ❤️
Pentru Justin pot spune că nu am simțit niciodată ce simt pentru Ryan! Știu este ciudat,dar chiar nu am simțit asta....
-Am ajuns,frumoaso!
-Okay.

***
Intrăm în casă și ne lăsam hainele,apoi ne întindem pe canapea,așa că hotărâm se ne așezăm pe canapea și să ne uităm la un film,pentru că aveam floricele și erau păcat de ele..
-Deci,spuneai ceva despre o mulțumire?
-Da,chiar spuneam!
-Și care e?
-Asta!!! spun eu dând în el cu un pumn de popcorn.
-Hmm,doar asta?! M-am supărat pe tine! Nu mai vorbesc cu tine,ești o lea. spune el cu o voce de bebe,este așa drăguț 😂
-Hai mă! Glumești nu? spun eu punându-mă în fața lui și făcând botic,dar văd că se ține tare..
-Așa joci,ă?
-Bine,treaba ta! spun eu și mă așez pe canapea cu mâinile la sân.
-Ohh,chiar este! spune el,după asta m-am uitat la el ciudat.Și-a poziționat mâna după șoldul meu,iar acum eu eram peste el sărutându-ne foarte pasional...
El și-a băgat mâna pe sub tricoul meu,dar și-a dat seama că eram pe o canapea,așa că și-a pus mâinile pe coapsele mele strângându-le.
Aveam picioarele încolăcite în jurul abdomenului său care era foarte tare...
Am intrat în cameră,el m-a împins pe pat și s-a așezat deasupra mea sărutându-mă.
Dintr-un sărut pasional,a devenit un sărut sălbatic și excitant.
-Ești sigură că vrei să faci asta?
-Da,foarte sigură! Vreau să fi tu primul bărbat din viața mea!
-Ok,atunci.
A continuat cu săruturile,și-a băgat mâna pe sub tricoul meu scoțându-l foarte repede,acum mă săruta pe piept,apoi a coborât pe abdomen depunând sărutări lungi pe zona aceea.
A început să urce înapoi,rămănând la sutien așa că mi-am arcuit un pic spatele pentru al ajuta să-l descheie,l-a deschis ca prin minune,acum eu rămănând în țățele goale..oo fuck,mă simțeam ca o retardată el era îmbrăcat,iar eu eram aproape goală
pușca.
S-a dus spre sânii mei,îi săruta așa de ușor în cât atunci când mi-a mușcat unul dintre sfârcuri,m-a făcut să gem foarte înfundat.A juns la pantaloni unde i-a îndepărtat foarte ușor,apoi eu mi-am poziționat mâinile pe abdomenul lui,după care i-am dat jos tricoul,apoi i-am dat jos pantalonii.
El depunea sărutări pe sân,iar pe celălalt penetrându-l,a coborât încet spre chiloțeii mei din dantelă,pe care i-a îndepărtat și pe ei.Nici eu nu m-am lăsat mai prejos și i-am tras repede boxerii după el.
Eram amândoi pușcă...el mi-a desfăcut cracii și am simțit cum a băgat două degete în mine,iar apoi m-a penetrat de-a binelea ,era o senzație așa fascinantă,el era WOW ❤️❤️❤️Totul era perfect! 💋💜
Eu m-am așezat peste el,preluând controlul.L-am mușcat de lobul urechii,iar apoi cu un deget am trasat linii pe abdomenul bine lucrat,excitându-l.
Am coborât spre zona masculină,acum mă jucam cum voiau mușchii mei cu ea. M-a trântit din nou,acum el conducea și a început din nou să mă penetreze,era așa bine...
A terminat! M-a sărutat pasional,iar după s-a așezat pe pat lângă mine.
-Sper că nu te-am dezamăgit!
-Glumești,nu? Iubito,ai fost genială,încă nu îmi vine să cred că a fost prima dată și că ai făcut-o așa bine...
După asta l-am sărutat,iar după am căzut într-un somn adânc.
-------------------------------------------
Bun,cam atât și cu acest capitol. Sper că v-a plăcut acest capitol și sper că nu aveți în gând chestia că s-a întâmplat totul prea repede și că totul v-a fi roz... O să apară de-a lungul timpului și probleme,dar asta nu înseamnă că Ryan și Yvonne o să se despartă! Asta nici în ruptul capului,ba chiar acea întâmplare (da,poate că o să se întâmple ceva,Itori23 știi despre ce vorbesc...) ajunge să îi apropie și mai mult decât erau deja.
Sper că nu v-am dat prea multe detalii... Ok,până la următorul capitol vă pupăcesc! 💋

Vocea lui. ❤️ *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum