~***~
-Întârziem la concert!
-Vin acum!
-Te aștept la mașină!
Astăzi o să îi spun,o să îi spun adevărul ! Nu îmi vine să cred că fac asta! Nu îmi vine să cred că o ...
-Gata,calco!
-Ok,dacă tu zici!
Era foarte tăcută ce s-o fi întâmplat ea era chiar vorbăreață,dar se pare că nu o cunosc destul de bine...
-Am ajuns! îi spun și mă duc să îi deschid portiera. Era așa drăguță,atât de veselă...Chiar nu știu cum o să reacționeze când îi voi spune...
Toți prietenii noștri ajunseseră deja la concert,era o mulțime de lume.Toată lumea cânta,aplauda..pot spune că unii chiar erau drogați la cum arătau.Zici că erai la un club,nici de cum la un concert rock...Ryan P.O.V
Încă nu știu ce simt pentru ea...Știu doar că îmi place compania ei,este așa frumoasă,și cred că în tot acest timp am ajuns să o plac.
Nu știu dacă și ei îi place de mine...totul este complicat,are iubit,pare mulțumită de el...
Dar,când este cu mine îi pot simți bătăile inimii ei,pot simți emoțiile ei,ea este diferită,ea nu este ca restul fetelor cu care am fost....Ele doreau nu mai SEX,cred că fetele din ziua de astăzi numai asta vor...sunt mai rău ca băieți,care deși sunt niște dependenți sexuali,ele sunt disperate!
Mi-aș dori să o cunosc mai bine...pot spune că este SPECIALĂ!
De când am venit mă tot privea,ea în loc să îl privească pe Justin,mă privea pe mine...Yvonne P.O.V
Îl tot sorbeam din privirii...El se uita la mine zâmbind inocent,am fost întreruptă de Justin care mi-a spus că mergem toți acasă pentru că are să ne spună ceva...Ce poate să ne spună? Sigur este ceva de bine,sper...~***~
-Am ajuns! spune el venind spre mine pentru a îmi deschide portiera.
Era nervos.Se observa după cum făcea...Mă îngrijorează,este atât de nervos ,parcă ar avea ceva foarte important de spus,totuși ce putea fi?
-Bun,să începem!
-Justin,ce se petrece? întrebăm noi în același timp.
-Păi,este foarte greu de spus..
-Justin,spune odată! spun eu deja revoltată și curioasă.
-Ok,păi în primul rând vreau să vă spun că ați fost cei mai buni prieteni,nu am să vă uit niciodată,nici pe tine YV! Ai fost cea mai specială fată din viața mea!
-Stai un pic! Cum adică am fost?! Ce vrei să zici?!?!
-Yvonne,prietenii,eu...
-Tu?
-O să plec!
-Stai! Cum adică pleci? Unde? La toaletă,du-te!
-Yvonne încetează,nu glumesc!
-Ce?
-Da,nu glumesc și nici nu am făcut-o vreodată! O să plec cu familia mea în California...
-Nu pot să cred!!! Când pleci,de ce îmi spui tocmai acum,de ce?!?! spun eu deja plâng bine și dând cu punii în el.
-Peste 2 zile,voi pleca!
-Cum? Așa repede?!
-Da,ai mei au organizat asta din vară...trebuia să plecăm înainte să înceapă școala,dar s-a întâmplat accidentul cu Genesis,apoi ai apărut tu și nu an mai plecat!Dar,acum părinții mei ca prin minune,ai făcut rost de bilete,iar acum vor să plecăm cât mai repede..
-Dar cu mine cum rămâne,ăh? Cu noi cum rămâne? Cu relația noastră...
-Crezi că eu aș fi vrut să plec?! Crezi că eu,nu aș fi vrut să rămân?! Crezi că eu nu m-am gândit la noi ,la tot?
-Te rog nu pleca! spun sărindu-i în brațe și ținăndu-l strâns...
-Trebuie!
-Nuuu!!! Nu vreau! Nu îmi pot imagina asta,nu te pot lăsa să pleci!
Toți numai spuneau nimic.Pur și simplu rămăseseră cu gura căscată...
-Voi,de ce stați? Vouă nu o să vă lipsesc?
-Ba sigur că da! spun toți la unison,venind să îl îmbrățișeze!
-Vă iubesc! Nu am să vă uit niciodată,prieteni!
-Nici noi pe tine,gogoașă!
-Ce ați spus?!
-Nimicc..
-O să o încurcați!
-Fugiți! spun eu ca o descreierată,ceea ce chiar sunt...
Toată durerea și supărarea a început să îmi treacă.Gândindu-mă la prietenii mei care se băteau unii cu alți...La Justin care deja a adormit...i-am pus o plapumă pe el.Ceilalți plecaseră...singurul care rămăsese era Ryan,pentru a mă ajuta la curățenie.
-Mersi! îi spun și îl pup pe obraz.
-Pentru?
-Pentru că mă faci să trec peste toate problemele și pentru că ai râmas să mă ajuți.
-Nu-i nimic!
-Dacă vrei poți dormi la mine!
-Nu,nu vreau să deranjez,stai liniștită!
-Ce? Deranj? Tu nu ești niciodată un deranj pentru mine,ești printre persoanele cele mai importante din viața mea!
-Te iubesc,pitico! spune el lându-mă în brațe!
-Hei,nu sunt pitică! 😛
-Cum zici tu!
-Apropo..
-Îhm?!
-Și eu te iubesc! Ești ca fratele,care l-am avut cândva...
-Ce vrei să spui?
-Păii...am avut un frate,un geamăn mai bine spus.
~***~
După ce i-am povestit toată povestea cu fratele meu,a venit și m-a pupat pe obraz,spunându-mi în șoaptă "Îmi pare rău!"
***
Eram deja în pat.I-am spus că poate dormi cu mine în cameră pentru că îmi face bine prezența lui,este așa bine când sunt lângă el...
A acceptat,acum eu fiind la pieptul lui.Îi puteam auzi bătăile inimii lui.Era așa dulce...
-Vrei să îți spun o poveste?
-Îhmm..okay.
-Într-o zi,un băiat pe nume Ray...Raymond.A cunoscut o fată pe nume Maria.
De când a văzut-o a simțit că ea este specială,că este o fată simplă care îi păsa de sentimentele lui și voia să îl cunoască...
Băiatul a început să simtă anumite chestii pentru ea.Dar,nu știa ce simte ea pentru el...
-Îți pot spune eu asta.Și ea îl place pe el,chiar mult!
Am închis ochii,el numai spunea nimic.A crezut că dorm.
-Te iubesc,pitico,dar nu ca pe o soră sau amică!
La aceste cuvinte m-am înroșit ca in rac.Nu vreau să-l rănesc.Eu tot mai simt ceva și pentru Justin,dar el v-a pleca.Iar,eu încă sunt virgină...mă mir cum de nu a sărit pe mine până acum,în fine...~***~
Mă trezesc cu o durere mare de cap.Habar nu am de ce..
Când să mă uit pe fereastră observ că Ryan încă dormea.Era la bustul gol,decât cu o pereche de pantaloni scurți pe el,fapt care m-a făcut să îmi mușc buza.
Arăta așa bine,abdomenul lui era bine sculptat și..
-Neața YV!
-Neața!
-La ce te uitai?
-Mă gândeam dacă să te trezesc sau nu,pentru că o să întârziem la școală..
-Atunci,hai să ne îmbrăcăm,am venit cu mașina aseară.
-Ok...spun și îi dau un pupic pe obraz.
Ce bine că a avut haine în mașină,băiatul ăsta parcă are al șaselea simț,să mor eu.Îl plac așa mult! ❤️~***~
Tot drumul nimeni nu a spus nimic,el era așa drăguț...âmm dap.
Justin se pare că nu a venit la școală.
•Normal,că nu a venit cap de nucă.Mâine plecă!•
•Aa,da ai dreptate,am uitat dea asta!•
Eu cu Ryan ne-am luat rămas bun,deoarece aveam ore diferite.
-Pa,YV!
-Pa,Ray! spun și îl pup pe obraz..
Pe hol,m-am ciocnit de un corp solid,era Javier.
-Bună,Javier!
-Bună ,YV ,chiar cu tine voiam să vorbesc!
-Ce este? Te simți bine?
-Da,da sunt ok,numai că am ceva să îți spun!
-Te ascult!
-Păi...Yvonne,eu am fost cel care a încercat să te violeze!
-Ce?! spun eu deja mută de uimire și plină de dispreț! Tot ce voiam să fac acum era să îl scuip direct în ochi!
-Mi-e scârbă de tine! Ești jalnic! spun dându-i o palmă...
-Ok,ai tot dreptul să da-i în mine!Dar,acum vreau să mă asculți până la capăt!
-Te ascult!
-Eu sunt cel care ți-a trimis mesaje anonime! Eu sunt vărul lui..lui Barbie.Ea m- pus să fac asta! Scuze!
-Nici nu vreau să te mai aud! Ești un mare jeg!
Viața mea este dusă pe apa sâmbetei..
Mai întâi pleacă Justin,dându-mi toate planurile peste cap,iar acum asta! Mi-am amintit că în chizdan o am pe vechea mea "prietenă"...
M-am așzat pe gresia rece din baie ,am început să îmintrasez linii peste tot .Curgea mult sânge,deodată ușa se auzi. Era el.Vocea lui era atât de tristă la fel și privirea când a observat că mă tăiam...
-De ce faci asta? spune el luându-mi lama din mână.
-Pentru că nimeni nu mă iubește,nimeni nu mă vede,nimănui nu-i pasă de mine! Justin plecă,nici nu l-a interesat de mine.Iar,prietenul meu din copilărie a încercat să mă violeze! Sunt o greșelă!
-Nu toată lumea este așa! Yvonne,mi-e îmi pasă de tine! Yvonne,eu te iubesc! Și nu ca un prieten sau frate...
-Și eu te iubesc! Te-am plăcut din prima zi în care te-a văzut! Te iubesc!
Numai spune nimic.Era așa aproape de mine.Buzele noastre nu au mai rezistat și s-au întâlnit...
-------------------------------------------
Bună,ăsta este noul capitol! Probabil nu vă așteptați la asta și poate că sunteți dezamăgite că pleacă Justin,dar nu o să vă mai pară când o să aflați că...asta o să descoperiți voi!
Până la următorul capitol,vă pup!
WOW! Este cel mai lung capitol din această carte! ❤️
Ce părere aveți despre Ryan? Vreau păreri!!!
CITEȘTI
Vocea lui. ❤️ *+18*
RomantizmVocea lor era de nemaintâlnita,până când cineva a pus capăt acestei minunate povești! ❤️ ~Personaje:Yvonne (Lucy Hale),Justin(Harvey),Javier(Renoll Anthony) ,Aaron(Francisco Lachowski),Lazy(Diana Melison),Asher(Luke Hemmings),Barbie(Ashley Tis...