"Hailey coboară odată din masina, gata , ai castigat , coboara odata ! " strigatul lui Felix ma face sa pun frana imediat. Cat de idioata am putut sa imi pun viata in asta?
"Felix, nu se deschide usa, ajuta-ma ! " glasul meu era unul tremurat, frica punand stapanire pe mine. Lacrimile isi faceau incet aparitia pe fata mea. Nu mi se poate intampla asta. Te rog, Rose, nu ma lasa sa mor aici. Deschide-te odata sa pot sa supravietuiesc!
Il vedeam pe Derek alergand spre mine. Nu mai puteam vedea clar cine este in spatele lui, dar presupun ca era Kath. Ea este ca si mama mea, chiar daca este diferenta de doi ani intre noi. La cei 19 ani ai ei, pot spune ca este o adevarata femeie. Stie cum sa ii vrajeasca pe baieti si sa obtina ce vrea de la ei, iar cand vine vorba de barbati, ii joaca pe degete, fiind cu cine vrea oricand. M-a luat sub aripa ei de cand aveam 10 ani, atunci cand parinti mei au disparut din viata mea. Mama lui Kath, Amanda, este o femeie demna de respect .Lucreaza ca si avocat, dar a facut dreptate si pentru fiicele ei atunci cand le scotea bete de numai stiam de noi din "inchisoare" .Tatal lui Kath, Ian este un doctor cunoscut in Seattle.
"Deschide-ti odata usa aia, o sa moara acolo daca nu faceti ceva ! " tipatul lui Derek rasuna in toata strada. In jurul nostru se stransesera oameni, ceea ce nu este de bine. Amanda iar v-a avea de munca cu doua adolescente, dintre care una minora. Derek a inceput sa traga de portiera, care parca era vrajita sa nu se deschida. Te rog, Doamne, jur ca nu o sa mai fac curse ilegal , droghez, batut si alte prostii!De azi voi fi o fata cuminte, numai scoate-ma de aici !
Ca printr-o minune , portiera s-a deschis , Mark cu Kath tragandu-ma din masina , la propriu. Dupa nu mai mult de 30 de secunde, minunatul meu Lamborghini a luat foc. Culoarea de un rosu mat, s-a distrus imediat. Lacrimile mele au inceput sa reapara, din ce in ce mai multe. Masinuta aceea a fost ultimul cadou primit de la parintii mei. Imi doresc sa o pot repara, macar sa mai pot lua ceva din ea, orice. Durerea din sufletul meu m-a facut sa cad la pamant. Bratele lui Kath nu mi-au dat drumul, aplecandu-se si ea odata cu mine pe astfaltul rece al strazii pline de oameni care nu inteleg ce se intampla. Derek ne-a luat pe amandoua de jos. Kath mi-a dat drumul, doar ca sa poata Derek sa ma "inhate" la el imbrate. Durerea era prea mare, iar eu nu imi simteam picioarele. Probabil ca in seara aceasta ii voi face o vizita lui Ian, in loc sa ajung inchisa, din nou.
"Gata pustoaico! O sa iti cumparam noi o alta masina, probabil ca de data asta un TuNero, negru mat, inteles? Acelea sunt mai rezistente. O sa umblu eu personal la ea, ii voi face usile sa se deschida in sus, asa cum esti obisnuita."Derek incerca sa ma faca sa zambesc, dar nimic in momentul acesta nu imi poate aduce macar o sclipire de fericire pe fata. Nu cand imi vad propiul copil cum arde in fata mea, iar eu nu pot sa fac absolut nimic sa il ajut." Nu o sa il mai las pe idiotul Max sa iti umble la masina, si fi sigura ca nu o sa il mai las pe nimeni sa iti umble la frane si azot. Baiatul care ti-a umblat la masina e un racer bun, dar un idiot. O sa plece, ceea e de bine pentru toti ! " Acel britanic m-a facut sa ma duc cu gandul la Clary, care saraca nu stie ca nemernicul ala o sa plece. O sa fie trista. Sper doar sa nu fie acasa in seara asta. Clary este "geamana" lui Kath, amandoua fiind surori de sange. Nu seamana deloc intre ele. Una este "adulta" pe cand cealalta ii place sa isi faca parul in diferite culori. Lui Clary ii place sa traga joint-uri cu noi, pe cand Kath ni le face. Kath vrea sa devina un medic, intr-o zi, dar pana atunci va fi o racer cu acte in regula, chiar mai nebuna decat mine si Clary la un loc. Kath este cu Derek , iar eu si cu Clary suntem singure . Sunt considerata sora tuturor. Derek a batut pe 2 tipi care incercau sa se aproprie de mine, Max ii ameninta pe toti care se ating de mine vor muri in suferinta, Felix le strica masinile la toti, iar surorile mele ii lovesc acolo unde ii doare cel mai tare. Imi place viata pe care o am acum, ma face sa uit de suferinta de parinti mei. Familia pe care o am acum ma face sa imi simt copilaria, din nou.
***
M-am tezit pe un pat de spital, cu Derek si Kath langa mine. Probabil ca aseara am lesinat. Mirosul specific spitalului imi face capul sa bubuie. Ultima data cand am fost intr-un spital, a fost sa fac tot posibilul sa-mi tin mama in viata, dar acest lucru nu a fost posibil.
"Hailey ne vom muta! Nu iti pot spune acum de ce, dar trebuie.Vom plec in LA, doar eu, tu, Kath, Derek si Cary. Amanda cu Ian vor ramane aici, dar vor avea grija de noi. Am cumparat deja casa in care v-om locuii."cuvintele lui Derek ma lovesc din plin. De ce sa ne mutam? Nu acum cand am reusit sa ne putem un plan cum sa devenim o "echipa" de lucruri ilegale. Nu inteleg de ce ar face asta, de ce acum cand am nevoie sa stiu ca nu imi voi mai pierde inca odata parinti.
Am decis sa numai spun nimic, stiind ca orice as spune acum ar fi zadar. Astept sa fiu scoasa din infernul acesta, pe zi ce trece isi fac intrarea din ce in ce mai multi oameni raniti, bolnavi, pe jumatate morti, intr-un loc cu moarte sigura. Mi-as dori sa fi fost Ian cel care ar fi trebuit sa o ingrijeasca pe mama, sa fie el care are grija de ea. Poate acum ar fi fost langa mine, acasa , iar eu as fi fost o adolescenta oare care, o tocilara, facand mancare cu mama in timp ce povesteam despre diferite trupe de baieti. Stiu ca cer prea multe de la viata, asa ca o las moarta, nimic nu se va mai schimba acum, cand ea e sus, un inger in rai, unde ii este locul, iar eu aici jos, luptandu-ma intre viata si moarte, intre rai si iad. Probabil ca locul meu nu este in Rai lângă mama- un om bun care merita- ci al meu ar fi provit in Iad, acolo unde zace tata. Sunt un inger rau, un dracusor bun, dar in acelasi timp un om cu un suflet bun dar si rau. Am facut mult prea mult rau ca sa mai fie luat in considerare binele facut. Nu ajut batranei sa treaca strada sau nu donez sange la spitale. Eu ajut racer-ii. Le ofer masinii in care poate vor avea ultimele momentele ale vieti sau momente fericite. Le ofer droguri copiiilor care au corpul injectat de astfel de substante zilnic. Nu sunt si nici nu voi fi un inger, dar nici nu vreau sa devin un diavol cu aripi albe sau un inger prin ale carui vene sa curga sange negru.
Doctorul intra pe usa, cu fisa eliberarii mele din infern. Cea mai mare pedeapsa pentru mine ar fi sa ma lasi sa stau o zi intreaga intr-un spital, fara prieteni. As muri pe loc, sau as sari pe geam. Kath ma ajutat sa ma imbrac, iesind cu ea afara. Clary era la usa camerei mele de spital, asteptand sa ies eu. A sarit pe mine, innecandu-ma cu intrebari.
***
Am ajuns acasa. Un cuvant atat de mare. Derek s-a oferit sa ma duca el. Scaunele masinii lui nu sunt atat de confortabile precum erau ale Rosei mele. Mi-am facut bagajul pe fuga, indesand la intamplare cateva haine, preferatele mele. Cateva tricouri negre cu blugi stramti negrii, uni rupti in genunchi. Am plecat cu Derek la aeroport, acolo unde ne asteapta toti. De azi imi voi face o noua viata , poate una mai linistita decat cea pe care am avut-o pana acum. Fara prea multe curse, droguri si alte chestii. Voi deveni o fata normala de 17 ani care va trebui neaparat sa ii faca un iubit si sa petreaca mai mult timp treaza decat beata.
Am nevoie de o noua viata in care sa fiu normala. O noua aventura. Un nou capitol al unei noi carti.
CITEȘTI
Fight Till the End
Fanfiction"Eram singura in camera.Pentru prima oara pot spune ca numai am lacrimi sa le vars pentru cineva.Incerc sa ma dau jos din pat, dar durerea este prea mare.Refez sa merg sa mananc, poate un dus rece ma va mai relaxa"