Imi simt corpul greoi, iar febra musculara a aparut imediat de cum m-am pus in pat. Muschii picioarelor imi raspund greu la comenzi. Incerc sa ma ridic de pe podeaua pe care am adormit aseara, dar esuez zgomotos atunci cand fac un pas. Trupul mi-a facut contact cu podeaua rece, provocand un zgomot in casa. Kath a venit imediat in camera, gasindu-ma pe jos. Cine m-a pus pe mine sa dansez ca o descreierata pana la 5 dimineata?! Am dansat, ras, plans, alaturi de mama mea, care imi tot spunea sa nu renunt, sa mai stau putin cu ea. M-a ajutat sa ma ridic de pe jos, punandu-mi o mana dupa umarul ei. Am soptit scurt un "multumesc" si am iesit din camera. Am simtit imediat cum mama imi da drumul din bratele ei atunci cand am iesit din incapere.
"Trebuie sa te imbraci si sa plecam la scoala. Daca se poate, in 10 minute sa fi in bucatarie. Arati ca si cum ai fi baut si acum suferi de o mahmureala."
Kath a iesit imediat dupa ce m-am asezat pe pat. Am decis ca ar fi cazul sa trec peste mica durere si sa ma pregatesc pentru scoala. Mi-am ales o pereche de blugi negri, tricoul fiind de aceasi culoare. I-am furat un tricou lui Derek. Este larg si ma face sa ma simt mai bine in pielea mea. Nu sunt grasa, dar nici cum vreau eu sa arat, dat fiind faptul ca trebuie sa port tricouri, orice, larg ca sa nu mi se vada formele pe care imi doresc atat de mult sa le elimin. Am fugit cu hainele in baie, facandu-mi un dus rapid. Am lasat gelul de dus si apa calda imi se joace cu pielea mea, sa danseze lin. M-am imbracat cat de repede am putut, coborand in fuga jos. Era sa cad pe scari, dar o pereche de brate puternice m-au prins inainte sa fac cunostinta cu podeaua, pentru a doua oara in dimineata asta. M-au intors cu fata spre posesorul lor. Surprinderea se putea citi usor pe chipul meu, dar chipul din fata mea nu avea ce cauta in casa mea. Mike statea si ranjea la mine ca un idiot.
"Pot sa stiu ce face un idiot in casa mea? Din cate stiu tu nu ar trebui sa stii unde locuiesc eu."Ranjetul lui se adancea din ce in mai mult, iar privirea i s-a ridicat spre un loc necunoscut pentru mine. M-a ridicat si m-a intors spre tinta pe care o fixase mai devreme. "Acum totul are logica." Harry si Derek stau in fata mea, uitandu-se la mine cu un zambet pe fata. Ochii lui Derek sclipeau de fericire, iar Harry era mandru. "Ce se intampla aici?" am intrebat atunci cand nimeni nu imi spune nimic, doar zambeau la mine.
"Hailey, este timpul sa te maturizezi. Este momentul in care trebuie sa cunosti cu adevarat viata, este timpul pentru noi aventuri, noi persoane, sa treci peste Hailey copilaroasa si sa te transformi intr-o adolescenta. Acesti domni de aici, James si Noah, au venit sa imi transmita despre o scoala care te poate invata asa ceva, dar trebuie sa te muti cu ei si ceilalti. Eu, Kath si Clary am decis ca programul lor este unul foarte bun pentru tine. De acum, ei vor fi prieteni tai. Jamie, Noah, ea este Hailey, surioara mea. Sper sa fi facut o alegere buna!" Derek paraseste camera, revenind inapoi cu doua ruxace, in care presupun ca sunt hainele mele. Nu am zis nimic, probabil ca Harry, pardon, Jamie, are un plan. Dar faptul ca Derek a ales sa ma lase atat de usor... Imi apar mici picaturi sarate in colturile ochiilor, dar nu le voi lasa sa cada in rauri pentru cineva care a renuntat atat de repede la mine.
"Eu de ce nu stiam despre acest lucru? Macar puteati sa imi spuneti si mie ca v-ati plictisiti sa ma cresteti si ca ma pasati altora. Mi-as fi gasit singura un adapost, nu trebuia chemati pe cineva ca sa ma ia. M-ati dezamagit profund, mai ales tu, Derek!" Am iesit din casa in fuga, vrand sa scap cat mai repede de oameni care m-au alungat ca pe un caine. Visul in care mama imi spunea sa am grija in cine am incredere s-a adeverit, iar Derek a fost cel de care imi spunea mama.
L-am simtit pe Harry si pe Mike in spatele meu. M-am intors spre ei, plangand. Voiam sa ii iau la bataie, sa tip la ei, dar tot ce am facut a fost sa alerg spre bratele lui Harry. Mike a chicotit de reactia mea. A decis sa ne lase pentru un moment, ducand bagajele in masina si pornind motorul acesteia. Am continuat sa plang, in bratele lui. Imi soptea mici soapte la ureche, pe care cu greu le intelegeam. De ce au ales sa ma lase, dupa atatea prin cate am trecut? M-am desprind din imbratisare, uitandu-ma in ochii indurerati ai lui Harry, observ ca acum si-a dat si el seama cat insemna casa asta pentru mine. Era un nou inceput de care aveam nevoie. Imi obligam muchii picioarelor sa iasa de pe aleea casei, sa se indrepte spre masina in care Mike ne astepta, dar nu sunt capabila sa ma misc nici un milimetru. Am cedat! De ceea ce imi era cel mai frica, s-a intamplat. Acum, cand credeam ca totul o sa fie mai bun, cand credeam ca totul revine la normal, eu am cedat. Totul in fata ochilor s-a transformat in negru, numai puteam vedea nimic. Ultimul lucru pe care l-am putut vedea, a fost mama mea, venind in pasi de dans spre mine, soptindu-mi sa nu renunt.
***
M-am trezit in camera intunecata, imbracata cu un tricou negru si larg. Speram ca toate cele intamplate sa fie doar un cosmar, dar s-a adeverit a fii realitatea. Am incercat sa ma ridic, dar nu am reusit. Durerea de cap ma tinea strans legata de pat. Mi-am ridicat mana, indreptand-o spre zona capului. Am simtit un mic bandaj, ceea ce inseamna ca aceea cazatura nu a fost chiar atat de usoara, eu sfarsind sa ma lovesc la cap.
M-am ridicat din pat cu greu. Am iesit pe usa neagra si masiva, care da in holul lung. Am coborat scarile, fara sa ma mai impiedic sau sa dau peste alte persoane. Cautam cu privirea bucataria, sperand sa o gasesc cat mai repede. O usa alba, era intre-deschisa. M-am indreptat spre ea, fericirea punand stapanire pe mine atunci cand am aflat ca este bucataria. Am deschis frigiderul, luandu-mi o sticla de apa. Am desfacut capacul, ducand imediat sticla la gura. Lichidul rece imi mangaia gatul. Am luat sticla cu mine, urmand sa ies din bucatarie. Am incercat sa nu fac zgomot sau sa ma impiedic. Am deschis usa, fara ca ea sa scoata un sunet enervant tipic usilor. Analizam cu privirea camera din fata. Acesta ar trebui sa fie living-ul, am gandit cu o voce enervant in micul capusor pe care il car degeaba dupa mine. Sticla pe care o aveam in mana, mi-a alunecat acum, apa cazand din ea, iar apa se prelingea pe parchetul negru. La naiba, cum repar asta? M-am dezbracat repede de tricoul negru si am inceput sa curat apa care formase o mica balta. Sper sa nu vina nimeni in camera, dar norocul nu tine cu mine. In camera intra Mike, care este acoperit doar de o bucata de prosop, pe care il are inconjurat la talie. Imi vine sa ma blestem pentru ca mi-am dat tricoul jos, acum fiind doar intr-o pereche de boxeri negri dantelati si un sutien negru. Incer sa imi pun tricoul in asa fel incat sa ma acopar cat mai mult de privirea amuzanta a lui Mike, dar esuez din nou. Tricoul imi cade din mana, langa sticla. Cat de norocoasa pot sa fiu astazi! Mike incepe sa rada de mine, facandu-ma si pe mine sa rad de situatia in care ne aflam.
"Nu credeam ca o sa te vad imbracata asa, domnisoara Hailey! Cum indrazniti sa umblati asa prin casa, nu va este frig?" Mike se apropie de mine, inca razand. Rasul incepe sa imi dispara cu cat se apropie. S-a asezat in fata, ducandu-si mainile la prosopul alb care il acopera. A incetat si el sa mai rada, tragand de propos. Mi-am inchis ochii, nestiind ce altceva as putea sa fac. Imi pune prosopul pe umar. "Nu-mi vine sa cred ca te-ai rusinat. Harry chiar nu te-a futut, el chiar nu minte! Ei bine, eu o sa ma duc sa ma imbrac si ai face bine sa te duci si tu. Nu stii cine poate intra aici si tu sa ai de suferit. Pe curand, domnisoara Hailey!" Mi-am deschis ochii, privindu-l cum se indreapta spre scari. Era gol. Complet gol. Avea un tatuaj pe tot spatele. Nu am stat sa il examinez. M-am intors cat de repede am putut cu spatele, acoperindu-ma cu prosopul pe care mi l-a lasat pe umar.
M-am indreptat spre partea opusa de locul in care a avut incidentul cu Mike, mintea mea fiind acum departe. Ameteala a pus stapanire imediat pe mine, concentrandu-ma numai la cuvintele lui Mike. Ce vrea sa spua prin "nu te-a futut"?
CITEȘTI
Fight Till the End
Fanfiction"Eram singura in camera.Pentru prima oara pot spune ca numai am lacrimi sa le vars pentru cineva.Incerc sa ma dau jos din pat, dar durerea este prea mare.Refez sa merg sa mananc, poate un dus rece ma va mai relaxa"