Razele soarelui isi fac aparitia incet in camera intunecata. Micile firicele de lumina se lovesc de corpurile din camera. Incerc sa imi deschid ochii , dar esuez dupa prima incercare. Imi simt corpul amortit. Stiu doar ca aseara ne-am imbatat si ne-am jucat jocuri, iar Derek a fost nevoit sa ma duca la mine in camera. Am fost uimita atunci cand am realizat ca imi pot muta piciorul stang , pe suprafata parchetului negru si rece. Azi ar fi marti , dupa calculul cronologic facut de mine. Zi de liceu in care ma voi intalni , din nou , cu nu stiu cine.
M-am ridicat usor , mai mult in lene , din patul pufos care striga dupa mine sa nu il parasesc. El a fost si v-a ramane singura mea relatie stabila , toata viata. Mi-am indreptat privirea spre dressing-ul mare si negru , cu mici modele albe , unde imi tin miile de haine. Am ales sa port o pereche de blugi negri, cu un maiou alb. Le-am luat dupa mine , impreuna cu un set de lenjerie neagra din dantela , in baia alba. Am dat drumul jetului de apa sa curga, luand pasta si periuta de dinti. Mi-am facut un dus scurt , care sa scoata mirosul de alcool si tigari din pielea mea. Gelul de dus cu miros de vanillie nu a fost destul asa ca am adaugat parfumul cu miros mirific de ciocolata. Cand sa imi pun pantaloni , am observat o mica pata rosie de sange. Nu are cum sa imi vina atat de drevreme! M-am dus repede spre dulapiorul in care imi tin "instrumentele". Dupa 5 minute in care am tot injurat calendarul , au inceput poftele si dureri de burtica. Cum ar trebui sa trec eu peste un pletos si un idiot cand eu nici macar dreapta nu pot sa stau?
Am terminat de mancat o portie de clatite , facute de Kath. Mi-am luat geanta si m-am incaltat cu botinele negre. Am iesit toti din casa , mergand fiecare spre masina lui. Eu am fost prima care am plecat , urmata de ceilalti. Presimt ca v-a fi o zi destul de grea pentru cei care nu imi v-or darui ciocolata si pentru cei care au in plan sa ma enerveze. Nu reactionez prea bine cand Mos Craciun imi face o vizita de 5 zile. Nici nu am realizat cand am ajuns in parcarea mare. Am parcat in linie, ca de obicei. Am coborat din masina , asigurandu-ma ca nu mi-am patat scaunul masinii. Atat imi mai trebuie , sa mai am si o pata rosie fix in mijlocul pantalonilor. Am intrat in liceu , mergand direct spre baie. Norocul nu a fost de partea mea atunci cand m-am izbit de un anume pletos care avea chef de glume.
"Dar pe cine avem noi aici? Micile prietene. Voi doua sunteti sigure ca nu v-a atrage acelasi sex? Adica cel feminin? Cand sunteti una langa alta , pareti a fi un cuplu minunat" cuvintele lui Harry a.k.a Pletos idiot , m-au enervat. Se pare ca el v-a fi problema mea atunci cand Mos Craciun s-a gandit sa vina mai devreme.
"Ti-o cauti cu lumanarea! S-ar putea sa te trezesti cu parul din ondulat in drept! Te asigur ca nu o sa iti placa sa vezi ca ai parul cat al unei fete daca il vei avea drept. Asa ca ar fi mai bine c-am vreo 5 zile sa nu ma bagi in seama sau s-ar putea sa te trezesti si cu mai putin par , nu numai drept." Tot ceea ce a facut a fost sa rada. El si cu prietenul lui idiot , Michael sau Mike. M-am incruntat si m-am uitat la el. Ce era de ras?
"Vrei sa spui ca Scufita Rosie ti-a facut o vizita? Chiar as vrea sa stiu cum reactionezi cand primesti cadoul rosu." Rasul lui a dus la un pumn , dat cum trebuie , in stomacul lui. Mike s-a ales doar cu o palma , destul de tare si ea data. "Nu trebuie sa iti verifici scurgerea in momentu' asta sa vezi daca mai pica?" Glumele lui erau unele idioate , precum el.
"Cat de idioti puteti fi? Am vazut ca aveti masini destul de puternice, dar stiti ce se afla si sub capota lor? Tu , Mike , ai un motor destul de chinuit. Bateria ta te v-a lasa in orice moment iar micile "dotari" pe care i le-ai facut nu sunt facute asa cum trebuie. Iar tu , domnule Harold , crezi ca daca ai un motor cu 4000 de cai putere si ajustarea facuta la schimbatorul de viteze , te v-a ajuta cumva? Nu , te duce la moarte sigura. Ce ziceti daca in seara asta , unde vreti voi , ne intrecem. Ori cu mine , ori cu ea. Cu una dintre noi , la alegerea voastra. Ne daruim pe tava in fata voastra." Glasul lui Kath si-a facut prezenta. Uimirea se citea pe fata baietilor din fata noastra. Cand a avut timp fata asta sa le citeasca masinile astora?"Tic-Tac , timpul trece! Alegeti sau ne lasati pe noi?" Baietii stateau , inca cu gura cascata si se uitau la noi. Rasul meu a spart himnotizarea lor , aducandu-i cu picioarele pe pamant.
CITEȘTI
Fight Till the End
Fanfiction"Eram singura in camera.Pentru prima oara pot spune ca numai am lacrimi sa le vars pentru cineva.Incerc sa ma dau jos din pat, dar durerea este prea mare.Refez sa merg sa mananc, poate un dus rece ma va mai relaxa"