Capitolul 1-O coincidenta de nume

10.2K 350 52
                                    

Se spune ca orice inceput are si un sfarsit.Dar orice sfarsit are un inceput?Eu cred ca da.Mi s-a demonstrat asta,mi s-a demonstrat ca poti incepe o alta viata,complet diferita,cand cea veche se sfarseste.Cand cineva ajunge sa te raneasca atat de tare incat ti-o sfarseste.Totul e un joc nebun,prea manipulant pentru unii deoarece tot ce conteaza aici este daca si cat de puternic esti.De ce?Pai ei bine,dupa tot ce ajungi sa infrunti,trebuie ca tu si numai tu,pe propriile forte sa te aduni,sa zambesti fals si sa dai uitarii trecutul nu chiar atat de placut.Trebuie sa fii suficient de puternic si de increzator incat sa o iei de la capat tinand cont ca tot ce mai ai e un trecut crud care de abia asteapta sa cazi din nou.

-Raven,Pamantul catre Raven!!Trezirea!Iarasi visezi!o mana mi se flutura prin fata eu tresarind in banca.Da,ca de obicei,vizez.Mi se intampla asta des,incat oamenii s-au obisnuit cu asta.Ceea ce nu stiu ei este ca ceea ce visez eu a fost candva realitate.

-Da,ce mai e si acum?E doar mate,nimic care ma pasioneaza.spun plictisita trasand cu pixul conturul a catorva desene facute pe caiet din lipsa de ocupatie.

-Da,sa te vedem ce faci maine la test.
-Dam test maine?Oh frate,asta imi mai trebuia.Eh,oricum daca aplici teoriile astea si celelalte in combinatie cu cateva exemple te scoti cu un 9 cel putin.
-Da,scuzati dar nu toti suntem niste genii ca tine.Numai geniu nu sunt eu,insa mereu am lasat impresia ca asa e.Daca stau sa ma gandesc toata viata mea e o impresie.O mare mare falsa impresie.
-Mda,cum spui tu.Clopotelul ma salveaza de la ora si parasesc grabita clasa.Niciodata nu am invatat pentru teste sau pentru scoala in sine,desi mereu am avut note bune si inca iau.Tot ce faceam era sa imi arunc o data privirea peste definitii si pam pam,nota buna.Am urat termenul de "tocilara" si tocmai de aia l-am evitat mereu,dar in acelasi timp nu imi placea sa mi se spuna ca nu sunt capabila sa iau note de trecere,asa ca fara sa vreau mi-am descoperit aceasta latura mai "inteligenta" si de atunci o folosesc tot mai des.Probabil ca va intrebati ce s-a intamplat "atunci"?Ei bine...

-Pe cine avem noi aici,da,da,chiar asa,micuta Raven Styles!Stii,uneori ma intreb daca tu chiar ai putea fi ruda cu faimosul Harry Styles,dar apoi ma uit la el,si dupa la tine...si imi dau seama ca e imposibil!mesteca guma tacticos si sta acolo cu geanta ei de piele pe umar inconjurata de mici clone ce se holbeaza la niste reviste cu un titlu imens pe ele "One Direction".De ce nu s-au putut numi direct "Sens Unic" si terminau cu pronuntia aia englezeasca mult prea sofisticata pentru o trupa atat de...pai,oribila.

-Da,asa e.Ai mare dreptate.Nu am cum sa am vreo relatie de sange cu idotul de Harry Styles pentru ca el e un adolescent esuat cu alti 4 prieteni gay care este de-a dreptul afon.Pe cand,eu nu sunt asa.Deci multumesc ca imi complimentezi coincidenta de nume.Plec din fata ei nelasand-o sa mai scoata alte comentarii pe gura aia mult prea rujata si o iau de brat pe Alice.Ea e singura mea prietena adevarata,restul sunt doar in trecere.Ea e singura care imi cunoaste adevarata poveste si ca numele meu de familie ascunde ceva ce nu e o coincidenta,din pacate.E inalta,blonda si are ochi caprui si cred ca face parte dintr-un fandom ceva mult prea disperat numit "directionatori" sau ceva asemanatori.Cert e ca isi petrece timpul cu o adunatura de fetite obsedate de postere si de muzica.Muzica...Ma rog,care asculta in principiu One Direction.De ce toata lumea e atat de obsedata de trupa asta de gay?Pe bune,muzica buna si muzica lor sunt antonime.

-Esti asa imposibila uneori,Raven.Nici eu nu te mai inteleg.spune aruncandu-si ghiozdanul pe patul meu moale.Da,amandoua avem ghiozdane,in ciuda faptului ca suntem la facultate.Nu inteleg de ce trebuie sa iti inghesoi toate cartile si daca esti genu' ala de fata,si machiajele intr-o geanta mica de piele pe care atunci cand o cumperi parca iti plange portofelul,cand poti sa le pui lejer le toate intr-un ghiozdan incapator de care putin iti pasa atunci cand se rupe tinand cont ca ai dat pe el cam cat ar da un bogatan pe o sticla de apa.

-Ce vrei sa spui?ma incrunt si ea ofteaza.
-Stii tu.Toate astea.Ai fi putut sa recunosti ca numele tau are legatura cu Harry,o legatura mult prea stransa,greu de trecut cu vedere si astfel i-ai fi inchis gura pe vecie.Esti sora lui,Raven.Ai putea profita de asta in atatea moduri si tu preferi sa te prefaci de parca nu ai auzit vreodata de el.Esti atat de norocoasa...ofteaza si vad cum regreta imediat ce a spus.

-Poftim?Cum poti spune asta?Tu cunosti povestea,intreaga poveste.Cum poti afirma in continuare ca sunt norocoasa ca fratele meu este nemernicul de Harry Styles?Nu am de gand sa profit de faima lui pentru a-mi rezolva problemele.El m-a abandonat,Alice!El m-a lasat aici...sa ma descurc singura si exact asta fac.Doar,nu-l mai aduce in discutie vreodata.tip si ea se apropie de mine crezand ca plang.Nu o fac,nu am mai facut-o de atunci.Ea inca crede ca sunt la fel de sensibila si de inocenta cum eram cand m-a parasit,dar nu e asa.Totul e diferit.Sunt puternica,mult prea puternica ca sa las cateva cuvinte negandite iesite din gura ei sa ma faca sa cedez si sa...sa plang.Asta e josnic.

-Raven,imi pare rau,eu doar...nu stiu ce mi-a venit.Stiu cat de mult te-a ranit si a fost o tampenie sa il aduc in discutie...
-E ok.Nu e vina ta ca el m-a ranit si ca el sunt mult prea irascibila cand vine vorba de asta.Hai doar sa nu mai vorbim despre el.Parca planuiam o seara a fetelor.zambesc usor iar privirile noatre se intersecteaza,a ei parca scazand din tristete.

-Da,asa e.Ce mai asteptam?spune si ma trage din mana ridicandu-ma in picioare.
-Ma duc mai intai sa vad ce face mama.ea aproba din cap si eu parasesc camera lasand-o sa se schimbe in pijamale.Mama e singura care mi-a fost alaturi atunci si inca o face.Din pacate,tristetea a facut-o sa se imbolnaveasca foarte rau si trebuie sa ma asigur ca isi ia medicamentele.Din fericire,se poate deplasa si singura insa nu pe distante foarte mari.Dupa ce ii ofer medicamentatia,o las sa doarma,eu intorcandu-ma inapoi la petrecerea in pijamale.

<<Flashback>>
Vad cateva bagaje langa usa si o lumina proeminenta de faruri intra pe micuta fereastra.Ma aproprii din ce in ce mai mult de valize si vad cateva haine d-ale lui Harry puse in ele.
-Stai sa imi iau bagajele si vin.vocea cunoscuta a fratelui mau imi rasuna prin urechi.E tarziu si probabil ceilalti cred ca dorm,dar cine ar fi stiut ca filmele de groaza pentru o fetita de 13 ani cauzeaza insomnii?
-Pai grabeste-te.o alta voce se aude,dar de data asta una pe care nu am mai auzit-o pana acum.
Il vad pe Harry cum intra in camera si ramane socat vazandu-ma acolo.
-Hei!Ce cauti tu aici?Ar trebui sa dormi?e deranjat de prezenta mea acolo.
-Pai ai avut dreptate in legatura cu filmul ala de groaza,acum tot ce vad sunt numai zombie alergati de vampiri.
-Pai ce spui tu daca te-ai intoarce in camera ta?zice si aprob din cap oarecum confuza.
-Harry,ce e cu bagajele astea?intreb deja fiind pe scarile spre camera mea.
-Oh haide Styles,avionul nu asteapta,la fel nici faima.Deci haide odata!un baiat cu putin mai scund decat Harry intra pe usa si eu incep sa il studiez din cap pana in picioare.
-Harry ce se intampla?spun cu emotie in glas.
-Harry,de ce nu mi-ai spus ca ai o sora?Uite ce frumoasa este.Cati ani ai tu draguto?7,8?omul necunoscut de apropie de mine si eu ma feresc de mana lui ce vrea sa ma mangaie pe cap.
-Am 13.scot limba.
-Pai se pare ca pentru o fetita de 13 ani nu stii prea multe.Bagajele astea sunt aici pentru ca fratele tau pleaca intr-o micuta calatorie.Sa zicem ca nu vrea sa te mai vada vreodata,pe tine,sau pe oricine altcineva din familia ta.
-Harry,e adevarat ce spune omul asta?spun simtind cum cateva lacrimi apar in coltul ochiului.
-Zayn,da-te de langa ea.
-Ce e Harry?Nu i-ai spus ca ai ales faima in locul ei.Ca nu o mai iubesti?Imi pare rau scumpo,dar eu si fratele tau avem treaba acum.
-Asa e Harry?Ma parasesti?Pleci?Fara mine?Ce s-a intamplat cu 'vom avea casele una langa alta si copiii nostri vor fi cei mai bun prieteni'?Ce s-a intamplat cu 'te iubesc surioara si nu te voi parasi asa cum a facut tata'?Poate am doar 13 ani Harry dar inteleg ce se intampla...chiar mult prea bine.
-Raven eu nu plec.Zayn te minte.Nu il crede.
-A da?Atunci spune?Ce alegi intre faima si succes si eu?Sora ta...cuvintele imi parasesc gura asteptand un raspuns insa tot ceea ce primesc in schimb e doar tacere si priviri insistente intre Harry si tipul ala,Zayn.
-Da,asa credeam si eu.spun si urc inapoi in camera mea izbucnind in plans.Harry bate in usa dar il ignor.Vreau sa plece.M-a ranit.Ce fel de frate e el?Halal frate.Peste ceva timp vad cum o masina pleaca din fata casei mele si bataile in usa inceteaza.Probabil a plecat.A plecat cu vechea eu.Din acea seara,a aparut noua Raven.Cea care nu plange si cea mult mai matura...desi am doar 13 ani.
<<End of flashback>>
..........
O noua carte deci.Sper ca va place.Am scris acum primul capitol,desi credeam ca il voi publica mult mai tarziu,insa urmatorul nu stiu cand vine.
Sper ca va place si sunt atat de incantata ca am revenit cu o noua carte.Yeyy!Enjoy it!!❤❤


Harry's unknown sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum