-Sunt insarcinata prieteni!sopteste suficient de tare incat sa o auzim toti si expresia mea este una fara cuvinte ramanand cu gura cascata.Alice tocmai a spus ca e insarcinata.Poftim?
Alice incearca sa ne stearga din soc printr-un zambet fals si fortat insa noi nu ne revenim asa de usor.
-O Doamne,asta e groaznic.tipa Justin si o priveste terifiat iar noi asistam in continuare la fel de uimiti la tot ce se intampla.
-Nu e asa rau.sopteste Alice asteptandu-ne parca reactia.
-Glumesti?Podeaua mea.Tocmai ai vomitat pe ea.Ai idee cat a costat lemnul asta?isi continua fraza si eu fac ochii si mai mari decat inainte.
-Stai ce?Eu credeam ca vorbesti despre copil.
-O da,si el.Pai felicitari ce sa zic,dar asta nu inseamna ca te scuteste in a face curat aici.ridica din sprancene si Alice isi da ochii peste cap.
-Si voi aveti de gand sa stati cu gurile cascate asa mult timp?Nu ati mai vazut o femeie gravida?ne intreaba evident deranjata de situatie.Credeati ca un sarut e o problema mare?Nu stiti cum e sa te simti ca aici,in tine,e o chestie ce misca si ca trebuie sa ii porti de grija mereu.
-A si acum te plangi?Ne-ai ascuns asta Alice.reusesc sa vorbesc intr-un final.
-V-ati gandit ca poate am facut-o cu un motiv?Oh,cui ii pasa?Ma duc la masina,plec acasa,poate va ganditi sa faceti si voi asta.spune si isi ia geanta iesind imediat pe usa.
Inca confuzi de la cele intamplate,reusim sa discutam cu Justin legat de toate stricaciunile provocate prin casa si a fost suficient de intelegator incat sa ne lase sa plecam fara sa facem curatenie.Am urcat in masina grabiti si tot drumul spre casa am fost tacuti caci Alice evident nu voia sa discute despre sarcina.Cum de am fost o prietena asa de rea si nu mi-am dat seama?Mereu purta bluze largi si rochia aceea neagra de la nunta ii acoperea burta in profunzime.Era atat de evident si totusi niciunul din noi nu a putut observa.
Cand intram in casa toti dorim sa o interogam pe Alice insa ea alearga sus la dormitor si tranteste usa puternic.
-Va e foame?Pregatesc eu masa.spune Hayley incercand sa ne distraga atentia insa noi nu raspundem.
-Te ajut si eu.propune Amber.Patricia,vrei sa vii si tu?
-Sigur.zambeste.Se pare ca vor sa ma ocup singura de asta.Cand toti baietii se duc in dormitoare,urc incet si ma duc direct la usa lui Alice care din fericire e deschisa.E un intuneric gros in camera ei,insa o pot vedea sprijinita de perete cu capul intre genunchi suspinand incet.Intru si simt ca imi aude pasii si decid sa ma asez pe partea opusa ei fara sa o pot privi in ochi.
-De ce nu mi-ai spus?Macar mie.soptesc si imi inchid ochii sprijinindu-mi capul de salteaua joasa.
-Intentionam sa o fac doar ca...nu gasisem momentul potrivit.
-Si crezi ca ala a fost momentul potrivit?In fata tuturor?Stii ca toti isi pun intrebari acum.
-E normal sa o faca.Dar asta nu inseamna ca le dau si raspunsuri.ii aud glasul tremurand si acum pot sa jur ca urmeaza sa planga.
-Bine atunci.Cine e tatal?
-Am zis ca nu dau raspunsuri.
-Alice,nu te juca cu mine si spune-mi.Asta ne face rau tuturor,nu numai tie.
-Dar eu-
-Te rog vorbeste cu mine.Tacerea ta nu rezolva nimic in momentele astea.
-O fac bine?Vorbesc cu tine acum.Dar e...e dificil.Nu stiu cum o sa reactioneze,daca o sa il vrea.E un copil Raven...un copil care nici macar nu trebuia sa existe.izbucneste in lacrimi si eu ma propii de ea infasurandu-mi bratele in jurul ei.
-Hei!Nu gandi asa.Totul va fi bine,promit.spun si imi las capul pe umarul ei,ea zambind in coltul gurii aratandu-si gropita.
-Zayn.
-Poftim?spun confuza si pe un glas ragusit la pronuntarea numelui acestuia.
-Zayn..el,el e tatal.spune zambind si isi apleaca capul astfel incat sa nu o pot vedea.
-Stiam ca intre voi doi e ceva.Dar...nu ma gandeam ca ceva asa de puternic.
-Nu planuiam sa se ajunga aici,insa eu nu regret nimic.E copilul meu si nu renunt la el.Insa cred ca el nu va fi prea incantat de veste.
-Crezi?Uite,hai sa vorbim cu el.
-Acum?O,in niciun caz.Tot ce am nevoie acum e de o baie lunga si linistitoare.
-Of bine,dar stii ca baietii au concert in seara asta.
-Perfect.sare in sus si se indeparteaza repede.Haide,sa ne pregatim.acum e bine-dispusa si isi scoate rand pe rand rochiile din dulap.
-Ce zici de asta?spune si scoata o rochie verde aprins foarte stramta pe corp si eu tusesc intentionat.
-Oricat de bine ai arata in rochia aia,tin sa iti reamintesc ca esti insarcinata.imi dreg glasul si ea ofteaza punand rochia la loc.
Coboram inapoi in living si ceilalti tocmai ce terminau de mancat.Ii trimitem pe toti sa se aranjeze si noi ne grabim sa le dam vestea fetelor ca Zayn e tatal.Ei chiar formeaza un cuplu dragut.Alice cred ca pune ceva la cale fiindca sta de ceva timp in baie si nu prea se grabeste sa iasa de acolo.
Imediat ce baietii au fost gata,am plecat la stadion.Drumul de data asta a fost mai placut,facandu-se cateva glume insa tot nimic discutat de sarcina lui Alice.Ei se pare ca ii convine de minune aceasta situatie caci presint ca se va schimba in curand.
Stadionul era plin si zgomotele fanelor agitate te surzeau complet.Cred ca de abia au asteptat ca baietii sa isi reia turneul in Anglia caci sunt foarte entuziasmate.Concertul incepe cu cateva melodii energice si fix cu cateva momente inainte de a incepe Little Things,Alice se grabeste sa vorbeasca cu operatorul de sunet pentru a o conecta la un microfon.Ce pune ea la cale?
Chiar in timpul refrenului,o vad cum iese pe scena si se duce in spatele lui Zayn cantand ultima parte alaturi de el:
-I'm in love with you,and all these little things.Zayn se intoarce socat cand o vede in spatele lui si face semn in spate ca intreaga melodie sa fie oprita.Imediaf in sala se face o liniste cumplita
-Ce cauti aici?intreaba el fara sa isi dea seama ca microfonul era pornit auzindu-se in intregul stadion.
-Vreau sa te anunt ceva.De fapt...noi vrem sa te anuntam ceva.spune Alice aflata inca in spatele lui si mangandindu-se pe burta.O sa fii tatic,Zayn.zambeste slab asteptandu-i reactia.
-O Doamne Alice.M-ai facut cel mai fericit barbat din lume.Doamnelor si domnilor,dragi directionere,ea este iubita mea Alice si sunt de-a dreptul nebun dupa ea.In seara asta mi-a daruit cea mai frumoasa veste,iar acum eu vreau sa ii daruiesc cel mai frumos sarut chiar in fata voastra.zice Zayn la microfon si se napusteste fericit asupra buzelor lui Alice tinand-o de talie in miile de aplauze si scandari ce se auzeau in intreaga sala.
-Felicitari frate,se pare ca avem si primul tatic din trupa.spune Harry si acesta ii zambeste.Baietii ne fac semn sa venim si noi pe scena si alaturi de eu incepem cu totii sa dansam pe Act My Age.Ma bucur ca Liam si Louis au trecut peste incidentele de la petrecere si au inteles ca totul a fost involuntar,chiar sunt niste iubiti grozavi.Se pare ca ziua asta a avut final fericit in cele din urma.
...............
Hei dragilor!Mi-a fost tare dor de voi,dar iata ca in final am reusit sa postez si eu.Sper ca va place acest capitol plin de suprize si in continuare vor urma lucruri din ce in ce mai frumoase...sau nu.Vedem ce se va intampla.
In rest,sper ca va place acest capitol,nu uitati sa votati si sa lasati o parere in comentarii.Va iubesc!❤
CITEȘTI
Harry's unknown sister
FanficMulti ar putea crede ca e un lucru fabulos sa fii sora faimosului Harry Styles,dar ce se intampla cand acesta pune pe primul loc faima si succesul,uitand de cei dragi?Aflati povestea lui Raven Styles,sora necunoscuta de presa si de fani,o fata simpl...