Capitolul 3-Radio-ul ce schimba vieti

6.2K 256 7
                                    

-L-ai vazut,ai vazut parul si ochii aia?Si oh...doamne,vocea aia?L-ai vazut?Alice da buzna in camera mea si eu imi acopar fata cu palmele sa nu ma poata vedea.
-Alice,te rog inceteaza.Nu imi pasa pricepi?Harry e un idiot si intotdeauna a fost..inceteaza sa mai scoti un cuvant despre el.Oricum e ultima oara cand il mai vedem amandoua..din fericire....
-C...cum adica din fericire?Nu o sa mai vina pe aici?Dar eu..eu..
-Evident ca nu!Doar nu te asteptai sa il iert asa usor...dupa tot ce a facut!zambesc usor,insa expresia ei se schimba brusc simtind cum fiecare particica a corpului ei se incordeaza.
-Ahh...te urasc!Era singura mea posibilitate sa imi intalnesc idolii si tu ii dai cu piciorul doar pentru ca nu poti trece peste o mica intamplare.Da,te-a parasit,dar a venit aici acum,fara sa fie obligat sa o faca si totusi...tu nu il vrei inapoi.Esti asa de insensibila!Credeam ca o sa iti pese macar putin ee faptul cat de mult inseamna pentru mine sa ii cunosc,dar tu...tu nu esti decat egoista.Mai scuteste-ma Raven!tipa si iese din camera.Ce se intampla cu ea?Ce se intampla cu toti?Eram doar o fetita de 13 ani ce a fost aruncata in valurile dure ale societatii si am fost devorata de probleme,iar copilaria mi s-a sfasiat brusc trezindu-ma singura sa ma descurc si sa imi iau viata in maini pornind pe un drum necunoscut.Iar acum,toti vor ceva de la mine.Toti se asteapta sa trec cu vederea.De ce toti ma vad pe mine vinovata?Imi trag perna peste cap si imi imaginez cum ar fi viata mea daca One Direction nu ar fi existat.Fara sa isi dea seama,trupa asta mi-a stricat viitorul,dar si in acelasi timp,greu de crezut,dar acesti 5 baieti sunt poate unicul motiv pentru a zambi pentru milioane de adolescente din intreaga lume.Poate viata mea ar fi fost mai buna,fara ca aceasta trupa sa existe vreodata si poate ca ar reveni la normal daca s-ar desparti.Dar fanele lor ce vor face?Imi amintesc cum a fost cand una din trupele mele preferate de rock s-a destramat si m-am incuiat in camera,plangeam pana lesinam si nu mai vorbeam cu nimeni.Intrasem in depresie.Iar o directionera m-a scos din asta.Alice...si acum daca One Direction se destrama,ea va intra in depresie,ea va suferi ca si mine si nu vreau asta.Nu vreau sa fie ranita.Ea m-a salvat,acum e randul meu sa o salvez.Muzica.Asta e,muzica ma ajuta sa gandesc.Pornesc radioul.
-Buna ziua dragi ascultatori!Astazi avem o surpriza pentru voi!Faimoasa trupa britanica-irlandeza One Direction este in platoul nostru.Au cerut o legatura directa spunand ca au un anunt important de facut!Deci,baieti,despre ce fel de anunt este vorba?
-Pai,putem sa spunem ca este un anunt ce ne va surprinde complet fanele cu siguranta.vocea lui Zayn suna familiar prin micutul radio de pe masa.Inca are acelasi timbru ca acum 6 ani.Cum?Harry spunea ca urmeaza sa faca anuntul peste cateva zile.De ce imi pasa asa mult?Trupa asta mi-a facut atat de mult rau incat ar trebui sa imi multumeasca fiindca le stiu numele.
-Uimitor!Ce credeti ca ne pregatesc baietii de la One Direction!Puteti suna sa ne trasmiteti parerile voastre la numarul de telefon al radioului!Pana atunci bucurati-va de una din cele mai cunoscute melodii ale baietilor Story of my life!
In secundele urmatoare in mintea mea se da un joc mult prea complex in care refuz sa mai gandesc si las inima sa aleaga.Pun mana pe telefon si formez numarul.Nu stiu daca e gresit,nu stiu daca e corect,stiu doar ca fac ceea ce simt.
-Si iata ca avem si un prim-telefon!Te ascultam.Esti pe fir.pentru un moment ma blochez si constientizez defapt ce se intampla.Eu imi vreau fratele inapoi,da asta e.Il vreau mai mult ca oricand si stiu ca trupa asta l-a facut fericit,nu se poate sfarsi acum.Poate mie mi-a adus tristete,dar altora le face ziua mai buna,si daca o pot face,de ce nu?
-Buna!Am sunat la acest post spunand ca eu stiu ce anunt urmeaza sa faca acesti baieti si vreau sa spun nu.Nu sunt o fana,defapt chiar va urasc,dar pentru alte fete insemnati mai mult decat orice altceva.Fericirea lor sta in mainile voastre.Eu vreau doar sa imi salvez prietena care este directionera.Poate par nebuna,dar Harry,stiy ca ma auzi.Eu imi iubesc fratele si il vreau inapoi,insa stiu ce il face fericit si daca el e,si eu sunt,nu are sens ce am spus,stiu.Cel putin pentru voi nu are.Dar va rog...doar...nu o faceti.Atat am avut de spus.marturisesc si inchid imediat telefonul.Realizez ce tocmai am facut.Realizez ca am fost o isterica si ca mai mult de jumatate ce am zis acolo,i-a facut pe ceilalti sa ma considere o nebuna,dar sper ca mesajul meu a ajuns la cine trebuie.Stau cu sufletul la gura si cuvintele prezentatorului ma socheaza de-a dreptul.
-Scuzati intreruperea emisiunii de astazi,dar baietii au fost nevoiti sa paraseasca platoul din motive personale.Si mesajul special era ca vor sa spuna ca isi iubesc fanele foarte mult.O zi buna in continuare!chitai stiind ca nu au facut-o.Nu s-au destramat.Acum viata mea poate reveni la normal..fara Harry in ea.Sau nu..
Batai disperate in usa se aud de la parter.Ma panichez initial si cobor grabita scarile.Sperand ca e Alice ce vrea sa imi multumeasca pentru ce tocmai facusem dechid.
-Te iubesc surioara,mereu am facut-o.Multumesc mult!Nu stiu ce m-as face fara tine.Am fost un prost ca te-am parasit atunci,dar acum sunt numai al tau.cretul sare si ma inbratiseaza strans.Eu ii raspund timida in spate facandu-si aparitia ceilalti frati ai lui.Ei sunt cei care mi-au tinut locul atata timp.
-Ce crezi tu ca faci?Hei,cu placere,dar...gata..tu iti reincepi viata fabuloasa si eu raman aici.Ne vedem de drum,ca si pana acum.Am facut asta doar pentru prietena mea,care din nu stiu ce motiv,va adora.
-Poate pentru ca suntem adorabili.spune tipul blond al carui nume nu il stiu.
-Nici sa nu te gandesti!Tu vii cu mine.Nu te mai parasesc..spune Harry.
-Stai ce?Eu nu sunt tu.Urasc sa fiu faimoasa si nu o parasesc pe mama.Asa ce,valea.Oh si voi,ar trebui sa imi multumiti ca v-am salvat de ura a milioane de fetite obsedate.
-Nici gand.Pe mama o ducem la cel mai bun spital de ingrijire din Londra.Iar tu,vii cu mine,mai exact cu noi...in turneu in America.
-Harry,eu...nu...nu stiu.Nu stiu nici macar daca te-am iertat.
-Dar ai spus ca ma vrei inapoi.
-Stiu ce am spus.Dar acum imi ceri deja prea mult.Sa vin cu voi,in turneu?Eu am o viata noua,aici.Am negat tot timpul asta ca esti fratele meu,si acum ce as putea face?Brusc Harry Styles are o sora,o sa stricu reputatia intregii trupe...imi pun mana dupa ceafa si Harry ridica o spranceana.
-Pai daca tu nu vii cu mine.Vin eu.Parasesc trupa.Ti-am spus ca nu te mai parasesc.
-Ce?Nu.Nu poti face asta.
-Atunci vin-o cu mine.
-Asta e cumva santaj?zambesc in coltul gurii.
-Hmm..poate.
-Esti asa un hot Styles.
-Am invatat de la cei mai buni.
-Daca fratii Styles au incetat discutia,noi avem un avion de prins.anunta un baiat putin mai scund decat Harry si ochi ciocolatii.Liam cred...
-Pleci deja?
-Fara tine,nicaieri.
-Off..bine.ofez.Ce fac?Ce se intampla cu mine?Stiam eu ca e gresit daca imi ascult inima.Dar e deja prea tarziu.
-Bun,deci hopa sus.Bagaje.
-Uu..te pot ajuta eu.Ce zici sa impachetam niste sutiene?se ofera Zayn.
-Ia-ti gandul Malik.ii trag o privire ucigatoare iar el face o fata de catelus.Dar o luam si pe Alice cu noi.
-Alice?E cumva directionera?intreaba satenul.
-Da..
-Clar nu vine.spune blondul infulecand o felie de pizza.De unde a facut rost de ea?Ii stiu de mai putin de 15 minute si deja ma fascineaza.
-De ce?Nu e asa de obsedata ca celelalte.
-Nu e tipa care mi-a cerut sa ii dau un autograf pe frunte?
-Ba da dar...va rog.Stati,ce fac eu aici?Alice vine cu noi si punct.Altfel,eu nu vin nicaieri.imi incucisez bratele si ceilalti dau din cap afirmativ.
-Buni baieti..imi trec mana prin parul fiecaruia observand ca a lui Zayn e foarte fix.Cu cate tuburi de fixativ se da baiatul asta?Oricum,sper ca nu a uitat cat de mult m-a ranit si el in seara aceea.
O sun pe Alice si aceasta face o mica criza la telefon cand ii dau vestea si vine imediat la mine.Baietii ne asteapta cuminti cat eu imi fac bagajul si in drum o lasam si pe mama la unul dintre cele mai luxoase spitale din lume.La cum arata,ala nu era spital,era un hotel.
-Pa mama!Sa ai mare grija de tine!Imi vei lipsi!Te iubesc!o sarut pe obraz.
-Pa scumpo!Ne mai vedem!Sunt tare mandra de tine.Stiam eu ca vei face alegerea buna.Ai sa vezi ca fratele tau nu te va dezamagi.
-Sper!Oftez.
Ajugem la aeroport si eu tot drumul ma gandesc daca e bine tot ce am facut azi.O zi prea lunga...
............
Hei dragilor!Stiu ca nu e un capitol tare reusit dar cu evenimentele din ultima vreme nu am putut sa postez.Vreau sa urez condoleante pe aceasta cale familiilor celor ce au fost prezenti in clubul Colectiv vineri seara.Sper ca sunteti toti bine!Si pentru ca tot am inceput sa vorbim despre asta,vreau sa va propun ca maine,fiind luni sa ne imbracam cu totii in negru,sau macar sa avem ceva negru pe noi,chiar si o bratara ajuta,orice.Impreuna putem aduce o schimbare!Multumesc!#Colectiv
Va iubesc!❤❤

Harry's unknown sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum