Capitolul 25-Afaceri de familie

2.3K 141 4
                                    

Toata ziua am lenevit pe canapea indopandu-ma cu toate proviziile alimentare ale lui Niall caci el a fost plecat la nutritionist.Uimitor a fost cand a vrut de unul singur sa ajunga la cabinet,ba din contra,era chiar foarte nerabdator.

-Nu ai facut nimic toata ziua,ce-i cu tine?Louis se aseaza langa mine pe canapea tragandu-ma la pieptul lui.

-Am simtit nevoia sa lenevesc o zi,ne asteapta o saptamana plina.oftez amintindu-mi de toate concertele si interviurile pe care o sa le aiba baietii incepand cu saptamana viitoare.Louis imi ofera un sarut scurt si observam cum clanta de la usa se misca pe ea aparand un blond cu un zambet pana la urechi.

-Hei baieti,cum a fost ziua voastra?ne intreaba venind alaturi de noi in living.

-Plictisitoare,dar a ta?Pari foarte fericit.

-Grozava.Eu si Amber iesim la o intalnire in seara asta.

-Iesi cu nutritionista in oras?Unde te-ai gandit sa o duci?KFC sau Nando's?Asta o sa fie interesant.apare Liam din bucatarie probabil ne ascultase intreaga discutie.

-Defapt...Amber e vegetariana si mi-a recomandat un restaurant pe cinste.Asta a sa fie bine pentru dieta ta.

-Fata asta chiar e o zana.Are puteri paranormale,te-a facut sa nu mai mananci.Te-ai indragostit.il tachineaza Liam si acesta se stramba.

-Oh,mai taci.rade si se duce in camera lui urcand grabit scarile.O si Liam,vezi ca am luat masina ta,e posibil sa ii fi golit rezervorul.Louis,sper ca a ta il are plin pentru diseara.tipa de sus.

-Irlandez idiot,uneori am impresia ca esti blond natural ii raspund Louis si Liam in cor.

-Si eu va iubesc.continua Niall afirmatia celor doi.El chiar e amorezat.

............

Dupa ore intregi in care Niall s-a asigurat ca arata perfect pentru intalnirea cu Amber l-am condus pana la usa urandu-i pentru ultima oara succes.Intreaga clasa era absorbita de liniste profunda.Zayn,Louis si Liam se jucau jocuri video in subsol iar fetele probabil ca gateau cina.Nu prea cred ca aveau nevoie de ajutor asa ca am decis sa vad ce mai face Harry tinand cont ca nu iesise toata ziua din camera lui.Am urcat scarile si am apasat emotionata clanta.

-Wow,decand ne-am luat menajera?spun vazand cat de curata era camera lui si aerul proaspat de levantica imi mangaia simtul olfactiv.

-Am zis sa fac putina curatenie.

-Putina?Asta ai facut toata ziua?Nici macar nu stiam ca o fereastra acolo.chicotesc si el ma urmeaza.

-Ai vrea sa ma ajuti cu impachetatul?Poti lua dulapul cu camasi.imi propune si eu dau din cap afirmativ.Incep sa iau rand pe rand hainele spalate si calcate si le asez frumos pe umerase punandu-le cu grija in dulap.Analizez cu atentie fiecare model al camasii sale si una imi atrage atentia.O camasa simpla,alba,cu nasturi negrii ce parea perfecta pentru o ocazie speciala.

-Ar trebui sa porti camasa asta la nunta de sambata.spun zambind nerealizand ce vorbe am scos pe gura.Probabil ca acum e furios.Astazi chiar a fost o zi linistita,de ce trebuie sa stric eu totul?

-Ce ai spus?intreaba el pe un calm.

-Ăm...nimic.

-Sa stii ca te-am auzit.continua.Eram sigura de asta.

-Pai..e o camasa frumoasa perfecta pentru-

-Nu o sa mergem la nicio nunta,Raven.Asta e stupid.Nu am de gand sa imi petrec sambata la o petrecere cu muzica proasta si oameni trecuti de varsta a 2a dansand in jurul meu.Cum crezi ca s-ar simti mama daca ar stii asta?

-Eu cred ca mama ar vrea sa mergem.

-O da,va fi foarte fericita stiind ca ea este intr-un azil si noi dansam la nunta tatalui nostru ce ne-a parasit.isi da ochii peste cap.

-Va fi fericita stiind ca i-am mai acordat o sansa.Eu am facut asta cu tine cand m-ai parasit,tu de ce nu poti sa faci asta cu el?spun grabindu-ma sa aranjez camasa mai repede in dulap.

-Pentru ca...e diferit.

-Nu,nu este Harry.E absolut aceeasi chestie.Dar stii care e problema ta?Ai un orgoliu mult prea mare ca sa faci asta.Stii ce?Eu o sa merg la nunta aia fie ca tu vii sau nu.il amenint simtindu-i cum maxilarul i se inclesteaza.

-Nu mergi nicaieri.spune apasat.

-Sunt majora Harry,pot decide si singura ce vreau sa fac si ce nu.Iar daca eu vreau sa merg la nunta aia,voi merge.Si ghici ce?Il iau si pe Louis cu mine.zambesc arogant terminand de aranjat si ultima camasa.

-Doar...vreau sa spun sa te mai gandesti la asta.Nu fii naiva.

-Nu sunt naiva,Harry.E tata,si s-ar bucura enorm sa fim acolo.Si nu numai eu sa fiu,noi sa fim.imi aplec capul si el il ridica.

-Nu spun ca voi merge,doar...ma gandesc la asta,bine?Nu vreau sa regret dupa.

-Mi-a placut sa fac afaceri cu tine.zambesc la cuvintele lui si ma grabesc sa ies din camera insa el ma urmeaza probabil datorita strigatelor lui Hayley la cina.

-Ce se vede ca esti o Styles.zambeste aratandu-si gropitele adorabile.Chiar le inteleg pe fetele alea ce sunt indragostite de el,daca nu ar fi fratele meu...si mie mi-ar placea.Ce tot spun aici?Ele nu il cunosc ca pe adevaratul idiot care e.

Ne asezam linistiti la masa si incepem sa mancam puiul cu sos facut de Alice care e chiar delicios.Intre timp Niall apare pe usa extrem de epuizat.

-Mancare,apa...orice.Vreau carne,am nevoie de carne.O aici,pui,perfect.spune si incepe sa manance dezordonat din bolul cu pui care mai ramasese.

-Wow,ai fost la un restaruant,de ce iti e asa foame?rade Liam.

-Am mancat salata toata seara.Fara ton sau ceva.Doar frunze de salata si rosii.Cum pot unii oameni sa traiasca doar cu asta?Renunt la dieta.Uite-te si tu la mine ce am slabit.se plange Niall.

-Dar esti la dieta doar de o zi.

-Ah,suficient.Ma mir cum de nu am lesinat pana acum.spune infulecand inca o parte din pui.

-Si...intalnirea cum a fost?

-O,a fost bine.Eu si Amber incepem sa ne cunoastem si cred ca e si ea deacord ca dietele nu sunt de mine.Acum,unde am pus napolitanele alea?

-Cred ca le-am mancat.Am vrut sa te ajut.ma ofer si ma apar de Niall insa acesta rade.

-Oh,stai linistita,mereu am rezerve sub pat.Niall se pare ca a revenit.Seara a fost linistita si am sfarsit prin a ne uita la un film nu foarte reusit pe la jumatatea caruia am adormit in bratele lui Louis.

.............

Hei pufosenii.Ce mai faceti?Cum a fost saptamana voastra?A mea obisnuita.Succes maine la scoala si sa trecem cu bine si peste ultima saptamana din semestru.
In rest,sper ca va place acest capitol.Daca da,nu uitati sa votati si sa comentati.Va iubesc!❤

Harry's unknown sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum