O vad pe Alice cum se indeparteaza usor de mine atunci cand intram in bar.Mult fum de tigara si prea multi oameni beti.Na conduce la o masa din spate,izolata de restul incaperii cu un bar propriu.Ma asez linistita pe scaun,ignorand muzica prea tare si privirile insistente ale idiotilor.
Inca sunt la primul pahar de vin si nu reusesc sa il golesc.La ce te ajuta sa bei?O privesc pe Alice si ii observ ochii rosii si injectati de alcool.
-Haide Raven,distreaza-te!Bea ceva.rade colorat si imi intinde un shot de tequila golit pe jumatate.
-Oh Doamne.Cat de mult ai baut?
-2..sau poate 3 shoturi.
-E deja la al 10-lea.zambeste arogant barmanul ce sterge ploctisit un pahar cu un prosop alb.Pufnesc si ma indepartez de la bar lasand-o pe Alice acolo.Ar fi in zadar sa incerc sa ii iau acel pahar din fata deoarece apoi va fi revoltata.Cu cat ma distantez mai mult de ea o aud cum rade din ce in ce mai zgomotos si cum sparge rand pe rand paharele.
Caut o alta masa si incerc sa alung gandul de a merge inapoi in camera.E cu mult trecut de miezul noptii si deja nu mai simt oboseala.Privirea mea se fixeaza pe degetele lui Liam ce traseaza conturul unui pahar neinceput de vin alb.Decid sa ma asez langa el,fiind singura obtiune acceptabila.
-Tu nu bei?il intreb si acesta imi face loc pe canapea.
-Trebuie sa fie si cineva treaz aici.
-Oh,deci,fac asta des?ma mir.
-Sa zicem.Si partea cea mai rea e ca nu isi cunosc limitele.
-Seara asta nu se mai termina...
-De abia a inceput.ofteaza si se intinde dupa telefonul sau incepand sa butoneze.
-Ati vazut-o pe tipa aia creata de la bar?E mortala,cred ca imi intru in rol.Zayn se leagana si glasului e mult mai gros si ragusit decat mi-as fi putut imagina vreodata.
-Frate,ala e Harry.Liam pufneste si eu ma amuz la confuzia de pe chipul lui Zayn la afirmatia lui.Isi continua nepasator drumul catre iesirea din incapere incepand sa fredoneze cu voce tare ceva ce aducea cu o melodie de-a lui Adele.
-Bun copii.Cred ca stim cu totii pentru ce e timpul!Adevar si provocare.Irlandezul bate din palme si isi trece mana rosie de la sticlele sparte,prin parul blond.
-Niall,eu zic sa taci.Ai baut prea mult.Ce ziceti baieti sa mergem in camere?E tarziu.
-Hai frate ca nu sunt asa de beat.se balbaie.
-Nu serios?I-ai spus lui Louis ca prietena ta cea mai buna e Elisabeta 1 si ca alaturi de ea aveti de gand sa incepeti o revolutie impotriva porumbeilor,iar Kevin va fi primul doborat.Saracul baiat,probabil ca acum plange pe undeva.Liam gesticuleaza si se ridica in picioarr eu urmandu-i gestul.
-Nu,defapt sunt bine.Iar adevar si provocare suna excelent.Louis se iveste dupa o planta declarandu-i iubire eterna.Ceilalti baieti si Alice il aproba iar astfel toti incep jocul.Majoritatea de aici au 20 de ani si ei inca joaca adevar si provocare?Asta e penibil.Niciodata nu mi-a placut jocul asta.De ce trebuie sa fac chestii care nu dobedesc nimic despre ceea ce sunt eu si de ce trebuie sa raspund la intrebari personale care vor fi folosite mai apoi impotriva mea.Zayn preia cuvantul si ma vad nevoita sa ma asez discret in micutul cerc format in camera.Liam pare calm asa ca presupun ca asta face parte din tot planul.
Jocul decurge normal si asist la cateva intrebari tampite si provocari pe masura.Alice s-a sarutat pana acum cu Zayn de vreo 3 ori,cu Niall de vreo 4 si cu Harry odata.Nici nacar nu a fost provocata sa o faca de atatea ori.Asta e efectul tequilei.-Raven,adevar sau provocare?ma intreaba Zayn muscandu-si buza.
-Asta e asa prostesc.imi dau ochii peste cap,iar acesta repeta intrebarea.
-Adevar sau provocare?
-Provocare.cedez in final si acesta afiseaza un zambet malefic.
-Te provoc sa il saruti pe Louis.spune si toti ceilalti incep sa se agite iar pe Harry il simt cum se incordeaza.
-Eu....nu stiu ce sa zic.emotionata declar si ceilalti se stramba.
-Da,exact,nu stie.Si pentru asta iti spun eu,nu!Ce a fost in capul tau sa ii dai provocarea asta Zayn?Tot un idiot ai ramas.Evident ca nu il va saruta pe obsedatul ala de morcovi doar din cauza unei provocari stupide.Raven,ce parere ai daca a-i lua-o pe Alice si va duceti in camera voastra,acum?Harry se inroseste complet iar ceilalti parca incremenesc la tipetele lui extrem de dure.
-P..poftim?Nu imi spui tu ce sa fac sau nu?Nu mai am 13 ani sa imi spui sa ma duc in camera mea.Am 19 Harry,deci oficial sunt majora.Pot decide si singura pentru mine.Tocmai de asta,accept provocarea.cuvintele imi parasesc gura mult prea rapid ca sa percep ce tocmai am spus.Nu vreau sa il sarut pe Louis,dar trebuie sa ii dovedesc lui Harry ca nu e seful meu sau oricine altcineva se crede el.
Ma ridic in mijlocul cercului si ii apuc gulerul tricoului lui Louis tragandu-l spre mine.Imi lipesc brutal buzele de ale lui simtind imediat aroma alcoolului combinata cu menta din gura sa.E un sentiment oarecum placut.Acesta imi raspunde imediat sarutului si imi prinde capul imi mainile sale.Ma las purtata de val si intrerup sarutul peste doar cateva minute pentru o gura de aer.
-Asta e fost....Louis isi inclesteaza maxilarul si eu ii acopar gura cu degetul.
-Shh.Sa nu vorbim despre asta.Esti beat.imi reiau locul si observ imediat cum locul pe care il ocupa Harry acum e gol.
-Unde e Harry?intreb incercand sa imi repar rujul acum imprastiat pe toata fata.
-A plecat cat timp tu te sarutai cu Louis.Era nervos,foarte nervos.A darmat si vaza din hol tipand la cativa angajati ai hotelului.Liam imj sopteste la ureche ceilalti fiind inca socati de ce tocmai se intamplase.
-A si da.Ce tocmai a fost asta Raven?o spune pe un ton mai tare de data asta si eu ii zambesc.
-Un sarut.Tie ce tocmai ti se pare ca a fost?
-Ai baut?
-Sunt mai treaza ca oricand Liam.il linistesc si o apuc pe Alice de incheietura tarand-o inapoi in camera.
O sa lamuresc treburile cu Harry maine.Sau stai.Eu nu trebuie sa lamuresc nimic.El trebuie sa imi dea explicatii pentru iesirea aia nervoasa de mai devreme.Tot ce am facut a fost sa onorez o provocare.Si el a sarutat-o pe Alice iar eu nu am avut nimic de obiectat.Omul asta e asa de imposibil,iar eu sunt mult prea epuizata ca sa ma pot gandi la toate astea.Am nevoie de somn.Un somn lung si bine-meritat.
.................
Hei dragilor!Capitol ieri,capitol azi,ei,nu merit si eu ceva?Nu?Bine atunci.Eu tot va iubesc!❤
Nu uitati sa votati si sa distribuiti daca va place cartea mea.Multumesc mult!❤
CITEȘTI
Harry's unknown sister
Fiksi PenggemarMulti ar putea crede ca e un lucru fabulos sa fii sora faimosului Harry Styles,dar ce se intampla cand acesta pune pe primul loc faima si succesul,uitand de cei dragi?Aflati povestea lui Raven Styles,sora necunoscuta de presa si de fani,o fata simpl...