-4-

1.1K 60 55
                                    

Multi ne kadar mütüşlü bir foto değil mi? Bence öyle. Neyse sizi çok fazla tutmayacağım iyi okumalar
_______________________________________
İş yemeği Part #2

Erza Scarlet...

Eve gittiğimde hızlıca dolabıma uçtum. Ne giyeceğim diye 1 saatimi geçirdikten sonra -şaka değil gerçek- nihayet turuncu, kalp yaka şık, bir elbise ve siyah ince topuklu ayakkabılarımı seçtim. Onları bir kenara bırakıp, saçını maşa ile ince ince Kıvırcık yaptım. Makyaj olarak ise hafif iddalı tonlar seçtim. Elbiseme deri ceket gideceği için siyah deri ceketimi giydim. Telefonumu yine siyah deri olan, yanıma aldığım çantamın içine attım.

((85 kelimelik bir kıyafet yazısı))

Mutfak tezgahında duran evimin anahtarlarımı alıp, evden çıktım ve kapıyı kilitledim. Sitenin çıkışına vardığımda Patronumun şoförü ve korumalardan 4 tanesi vardı. Şöförün adı neydi? Benjamin'di evet evet Benjamin.

"Benjamin?"

"Sizi güvenli bir şekilde iş yemeğinin verileceği yere götürmemizi istedi Bay Fernandes"

Niye böyle bir şey istemişti ki?

Kaşlarım çatık bir şekilde başımla Benjamin'in söylediklerinin onayladım ve siyah, Mat olan arabaya bindim. Ortadan biz gidiyorduk. Az bir mesafe ile arkamızda korumaların 2'si arkada, 2'si öndeydi.

Araba duyduğunda vardığımızı anlamıştım. Arabadan yavaşça indim ve koca binasının çevresini gözlerim ile taradım. Bahçesine baya özen gösterildiği belliydi.

Hızlı adımlarla içeri girdim. Bizimkileri bulmak için göz gezdirdiğimde Juvia ve Lucy'nin endişe ile yanıma geldiğini gördüm.

"Müzisyenler gelmedi ve Müzik istiyorlar ne yapacağız?"

"Juvia senin sesin güzel değil mi?"

"E-evet güzel"

"Ee söyle?"

"Olmaz! Gem enstrüman çalacak kişiler yok, hemde utanırım"

"Ben elektronik piano çalabilirim, Lucy geçen konuştuğumuzda gitar çaldığını söylemiştin"

"Evet, gitar çalabiliyorum" dedi Lucy

"O zaman gitar sende" dediğimde başı ile onayladı.

Juvia, hafiften kızarmıştı. Bu kız nasıl bu kadar şirin ve güzel olabiliyordu?

"Bende gitardayım" dedi patronum

Patronum, 3. Patron ve yanında 2 kişiyi daha yeni fark etmiştim.

"Bu arada bu Gajeel buda Levy. Levy Elektronik ile ilgili her konuda uzman ve şirketimizin yeni yazılımcısı. Gajeel ise Dayımın çocuğu. Şirketimizin 4. Ve son patronu. Oda patron. Levy Gajeel'e sekreter bulunana kadar bir süre ona Sekreterlik yapacak."

"Bu arada bende dj olabilirim. Bazı ses elemelerinde bulunabilirim" dedi Levy

"Bir saniye Eyes on Fire klasik müzik değil ki? Bunlar sosyete, bazıları mafya! Klasik müzik istemezler mi?" Dedi Juvia.

Bence kız haklı

"Müzik istediler nasıl olacaklarını değil." Dedi Gray.

Şimdi Allah var oda haklı.

((Multide))

Herkes enstrümanlarını, Juvia mikrafonunu alıp platformun üzerine çıktı. Herkes çalarsa başladı ve sonra Juvia giriş yaptı.

I'll seek you out
Flay you alive
One more word and you won't survive
And I'm not scared
Of your stolen power
I see right through you any hour

I won't soothe your pain
I won't ease your strain
You'll be waiting in vain
I got nothing for you to gain

I'm taking it slow
Feeding my flame
Shuffling the cards of your game
And just in time
In the right place
Suddenly I will play my ace

I won't soothe your pain
I won't ease your strain
You'll be waiting in vain
I got nothing for you to gain

Eyes on fire
Your spine is ablaze
Felling any foe with my gaze
And just in time
In the right place
Steadily emerging with grace

Ahh, felling any foe with my gaze
Ahh, steadily emerging with grace
Ahh, felling any foe with my gaze
Ahh, steadily emerging with grace

Herkes alkışlamış, Gray'in ağzı açık kalmıştı. Gerçi Natsu, ben, Lucy, Levy, Gajeel'inde Gray'den bir farkı yoktu.

Jellal mi? O tepkisizdi. Bu adamın hiçbir şeye tepkisi yok mu?

Yemek sonrası...

Patronum ile onun evine gelmiştik.

"Erza ben duşa gireceğim. Sende bana bir kahve yapar mısın?" Dedi merdivenlerden çıkarken. Bende onun yanından merdivenlerden çıkıyordum.

"Tamam" dedim durup. Odasına gittiğinde karşımda kimsenin görmesine izin vermediği oda vardı.

Şeytan= bence gir bak!

Melek= bence girme patronunun güvenini kaybedersin O:)

Şeytan= Gir! >:)

Giricem. Çok pis gaza geldim.

Yazardan...

Erza merdiveninin son üst basamaklarınıda çıkıp, elini yavaşça odanın kapı tokmağına koydu. Gözlerini yumup derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Gözlerini açtı ve odaya ağzı açık bir şekilde adım attı.

Etrafta onun ya da Patronu ile çekildi resimlerle doluydu. Bir kaç büyük, küçük ve orta boy kutu vardı. Odanın sonuna doğru ilerlediğinde daha da şaşkındı. Erza'nın gelinlik, Jellal'in damatlık giydiği bir fotoğraf vardı. Eli yavaşça fotoğrafa gittiğinde ise...

BÖLÜM SONU

kötü başladı ekşınlı bitti mwhahahhaha sizce bölüm nasıldı? Hikayeye ne gibi eklemeler yapmalıyım? Öneride bulunabilirsiniz.

Hepinize iyi geceler diliyorum :))

Tatlı rüyalar

Mafya Sekreteri |ASKIDA|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin