Mutli o anda öpüşmediklerinde sinirden köpürenler için^^
____________iyi okumalar_____________Eve girdiğimde azım açık kaldı. Mafyalar ve onların büyük, güzel evleri n'olucak işte. Bizim evde büyük ama herşey babam, annem ve ablamın zevkine ((benim hikayede ablası olucak)) göre tasarlanmıştı. Çantamla birlikte mafya patronumun mutfağına girdim. Çantamı tezgaha koyup, hızla kahvaltı hazırlamaya başladım. Patronum yağlı şeyler yemiyormuş.
Sanki yese öldürdü.
Ama bi yandan hak veriyorum yağlı ve zararlı şeylerden uzak duruyor ve yaşamına sağlıklı devam ediyor ((Kamu spotu gibi oldu kusuruma bakmayın))
"Adamın bin tane çocuğu olsa dünya yaşar"
Dedim. Adım sesleri ile duraksadım. Ensemde hissettiğim nefes ile arkamdaki kişiye arkam dönük bir şekilde çantamın içinden silahımı çıkartıp ondan bir kaç adım uzağa gittim ve tetiği çekip ona doğru doğrulttum.
Arkamdaki kişi Jellal yani patronum. Bu hareketimden hiç pişman değildim. Sinsice yaklaşmıştı ve ben sinsileri sevmezdim. Gözlerim kısık bir şekilde kötü kötü bakıyordum.
"Sakin ol ve o silahı indir"
dedi eli ile yavaşça aşağı indirmemi gösterirken. Silahı çantama koyup hazırladıklarımı ufak bir tepsiye koydum ve bahçedeki masaya götürdüm. Birden bir köpek koşa koşa üstüme gelince sevindirek olup bende köpeğe doğru koştum. Siyah deri tasması, beyaz gür ve yumuşacık tüğleri, biri yeşil ve biri mavi gözleri vardı. Boyu dizime geliyordu. Taşmasının ucuna takılan şeyde ismi yazıyordu Jerza ((çok müko isim değil mi?))
Köpek yere yatınca karnını okşadım. Sonra o benim üstüme çıkıp yere devirdi ve beni yalamaya başladı. Ben kahkahalar atıyordum.
Gözüm kapıya kaydığında Patronum kapıya yaslanmış bizi izliyordu. Hızla doğrulup üzerimi düzelttim ve öksürdüm.
"Özür dilerim" diyip iceri geçtim.
Tezgahın üzerinde olan meyve suyunu alıp, masaya koydum.
"Jerza kolay kolay kimseyi sevmez. Şanslısın"
"Beni herkes sever"
Diyip içeri geçtim. Merdivenlerden yukarı çıkıp patronumun odasını arıyordum. O kahvaltı yaparken benim, onun kıyafetlerini hazırlamam gerekiyordu-,-. Tam bir tane odanın kapısını açacak iken bir el kolumu sıktı.
"Bu odaya ne olursa olsun asla girme!" Dedi sert bir şekilde Jellal bey.
Ne vardı ki o odada?
BÖLÜM SONU
Harbi sizce ne var o odada? Ben cevabı biliyorum peki sizin tahminleriniz neler?