Nabils perspectief

1.6K 96 0
                                    

Meskina ze wou me niet storen dat is echt iets voor haar zij is echt belangrijker dan al die dingen. Haar opa in Marokko was ziek meskin ik probeerde haar rustig te krijgen en gelukkig lachte ze een beetje we namen afscheid van elkaar . Ik was een paar vrienden tegen gekomen dus zaten we wat bij pleintje ze belde dat ze thuis was aangekomen en ik maakte me geen zorgen meer. Ik vertelde haar om haar dan straks terug te bellen.  Ik zag haar later langs fietsen ze glimlachte en fietste toen weer door. Ik belde haar op om te vragen waar ze heen ging ze vertelde dat ze naar haar oma ging kga daar wel missen want ze doet dan haar telefoon vast uit.  Ik was met Yassin en zijn neven we liepen door tot er 3 meiden kwamen aanlopen ik merkte niet dat ik te lang staarde maar Yasin zijn neef wel hij liep naar een van hun en ik zag hem naar me wijzen ik keek weg. Tot hij naar me toe kwam lopen hier ik heb die nummer gefixt van die meid waar je naar zat te kijken. WTF ik keek niet naar haar eh woeshoem. Ik zei dat ik haar niet eens op zou slaan maakt niet uit reageerde hij ze heeft jou nummer ook . Pff ik voelde me echt verrot ik ging naar huis en besloot toen wat te gaan hardlopen . Tot ik een onbekend nummer zag dat me belde heeey Nabil met Wafae die meid waar je naar blijf straren Nou WAfAE het was een misverstand dus verwijder mijn nummer ik wil geen contact . En je weet zelf ook wel dat je meer waard dan zelf naar een jongen te bellen zelf respect hebben en respect voor Allah swt doeiiii. Tfoe moest zei nog bellen nog meer hoofdpijn Najlea  kon me goed laten voelen.. Ik belde haar op ze nam op hey. Hoi reageerde ik ben je je nog bij je oma nee zei ze ik fiets naar huis oke kom naar die park waar ik soms hardloop is goed. Ik zat op bankje op haar te wachten en toen zag ik haar het wat is er je ziet er chagrijnig uit tell me zei ze. Ik was Boos niet op haar maar gewoon ik weet niet Die KK mongool heeft mijn KK nummer Aan zo een Meid gegeven en Nu blijft ze me bellen schreeuwde ik ze schrok ervan ze was echt stil en bleek geworden. Ik wou haar net naar me toe trekken toen ze snel wegliep naar haar fiets voor ik haar kon tegen houden fietste ze weg...

When people fall in love ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu