Najlea en ik hadden het echt leuk samen❤️. Hamdoulilah Vond ze mijn cadeautje leuk en zoals altijd kon Najlea het niet laten iets voor mij te halen. Ik zou samen met mijn broers gaan inshaAllah .ik lag met mijn hoofd op haar schouder terwijl zei door me haren ging had ik het over Marokko dat heb ik echt gemist man strand rust Mohim lekker 6 weken weg van dit kikkerlandje. Ik voelde een spetter op mijn wang en keek naar Najlea ik zag tranen van haar gezicht afkomen. Najlea is altijd zo gevoelig en huilt echt snel ik vroeg me af wat het dit keer was. Lieverd inou wat is er heb ik iets verkeerds gedaan of gezegd zei ik ? Nee nabil laat gewoon ik trok haar naar me toe en ze lag op mijn borstkas ik deed mijn armen om der heen. Nabil ga je me niet missen je zult 6 weken weg zijn en we zullen elkaar weinig spreken hoorde ik haar snikkend zeggen. Tuurlijk wel Najlea dat zeg je toch niet ik kon 4 dagen al niet zonder jou ik wil het daar gewoon niet over hebben. Zei ik boos. Is goed zei ze zacht Ze liet me los en ging een stukje van me af zitten en keek voor zich uit. We waren beide stil voor een tijdje Najlea dat we elkaar niet zullen zien dat betekent niks je bent altijd in me hartje in me gebeden en in me gedachtes ik zal je missen tuurlijk het liefst zou ik willen dat we samen zouden gaan maar dat komt nog inshaAllah als we getrouwd zijn en je zult vast wel denken dat ik daar gekke dingen ga doen maar dat is het niet lieverd ik ga met me neven naar strand gewoon beetje boulevard en die meiden schenk ik geen aandacht ik heb jou toch. Ja maar Shaytaan brengt mensen altijd in de verleiding zei ze . Je vertrouwt mij dus niet ? Jawel tuurlijk vertrouw ik je Mohim laat maar zei ze . Nee vertel . Ja je weet toch nooit lieverd als je met vrienden enzo bent dan willen jongens altijd beetje opscheppen met de meisjes versieren en jij krijgt de aandacht van die meisjes daar zonder dat je er naar vraagt. Ik trok haar naar me toe lieverd dat gaat niet gebeuren oke . Is goed zei ze . Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en we stonden op. We stapte de auto in en ze hield me hand vast ik hou van je zei ze . Ik ook van jou lieverd. Ik knuffelde haar en fluisterde in haar oor dat ze nergens bang voor hoeft te zijn alles komt goed schat inshaAllah zei ze. Ik gaf haar een kus op haar wang en ze ze begon te lachen wat is er gekkerd kietelt je baard zei ze. Owh wil je meer gekietel zei ik . Nee is wel genoeg zei ze lachend ik kietelde haar en ze schreeuwde stop . Ik starte de auto en we reden naar huis ik zag haar uit het raam kijken en ze dacht ergens aan. Ik pakte haar hand vast lieverd inou waar denk je aan?. Gewoon aan ons tweetjes later antwoordde ze. Het was de hele tijd stil en ik reed haar straat in ze zat meskina helemaal in gedachtes. Lieverd we zijn er . Owh sorry lieverd zei ze . Echt Bedankt voor vandaag zei ze ze gaf me een knuffel een een kus op me wang ik hou van je nabil . Ik hou ook van jou lieverd inou . We spreken elkaar straks oke ? . Ja inshaAllah ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en ze stapte uit.
Thuis aangekomen verichtte ik mijn gebeden. En sprong me bedje. Ik belde mijn knapperd op en ze nam opIk: heey lieverd
N: heey knapperd
Ik: wat ben je aan het doen
N: gewoon beetje liggen jij
Ik: ik ook zou je het liefst in mijn armen willen
N: gekkerd
Ik: over 2 dagen krijg ik mijn examen uitslag
N: het komt goed lieverd je haalt het wel
Ik: ik hoop het
N: nabil ik voel me niet zo goed
Ik: wat heb je lieverd is het iets erg
N: nee maak je geen zorgen maar ik ga slapen ja sorry
Ik: Najlea vertel me
N: ik hou van jeIk belde haar een aantal keer op en toen nam ze op lieverd maak je geen zorgen heb alleen een beetje koorts ik wil gewoon slapen
Is goed zei ik droog en toen hing ik opIk stapte op mijn scooter en vertrok naar boksschool ik gooide daar al mijn frustratie los en reed daarna naar huis
Ik was zo moe dat ik gelijk in slaap viel....
JE LEEST
When people fall in love ❤️
De TodoSafouane : "ik liep naar mijn kamer en huilde . En luisterde naar Quran nooit verwacht dat dit zou gebeuren maar Allah swt heeft overal een reden voor . Ik kon er echt niet aan denken aan hoe ik dit tegen Najlea kon zeggen zei is helemaal gevoelig...