Het was best laat geworden toen ik thuis kwam had gebeden en wat had gegeten besloot ik om haar te bellen ik was best moe hopelijk is ze niet boos ofzo. Ik ben het Vergeten te vertellen en Najlea maakt zich altijd zorgen.
Ik belde haar op en ze zei dat ze me gemist had eerlijk ik had haar ook gemist. Ik legde uit dat ik het vergeten was en wou net zeggen waar ik was maar ze wist het blijkbaar al het stond zeker op fb . Ik vroeg waarom ze boos deed ze zei dat ik het moest laten en zei sorry en hing toen op. Ik melde me snel aan op fb en zag dat die foto er stond en dat er 15 reacties waren van meisjes die dingen zeiden zoals knapperd Mohim al die onzin. Enigste die mij zo mag noemen is mijn lieverdje. Ze was jaloers daarover en daarom ook boos . Meskina ik hou van haar en dat ga ik haar even duidelijk maken. Ik maakte het haar duidelijk en ze wou eigenlijk niet dat ik daar met een bloot bovenlichaam stond. Dus zei ik mijn gespierde lichaam is helemaal van jou gelukkig lachte ze er een beetje om . Ik gaf haar een paar complimentjes en ze zei dat ik moest stoppen omdat ik haar verlegen maakte . Daar mag ze dus aan gaan wennen want als we getrouwd zijn en nu ook ga ik haar alleen maar zo noemen. Ze gaf me complimentje terug eerlijk dat voelde wel goed. Als ik met haar aan het bellen dan vergat ik subhanaAllah alles om me heen. We hadden het over de lezing en ze zei dat ze best romantisch waren ik zei dat ik in plaats van rozen ne3 ne3 ga halen want die geur blijft langer haha en je kan die nog gebruiken voor thee 😂. Ze zei dat ze me in plaats van een kusje een klap zou geven want dan zouden me wangen rood worden door de klap en niet kusje en die zou ik langer voelen hahah 😂. Ik lach helemaal stuk en zei ook wij twee samen waren soms echt niet honderd. Omdat we in een goeie bui waren wou ik haar vertellen over de wedstrijd misschien zou ze dat vergeten ze wist eigenlijk gelijk wat ik haar wilde vertellen ze vond het altijd niks van die blauwe plekken en bloeduitstortingen maar die gaan weer weg en ze doen even pijn maar boeie . Ze vertrouwde in me dus gelukkig. Ik ging morgen trainen en daarna zou ik aan school werken dus morgen zouden we elkaar misschien helemaal niet spreken wat nooit voorkwam maar soms hoort dat er wel even bij al miste ik haar dan wel. We namen afscheid van elkaar . En ik bleef nog denken over morgen en viel daarna in slaap . De volgende ochtend verrichte ik mijn gebed at snel me ontbijt en vertrok samen met me broer naar de boks school waar we 4 uurtjes hebben getraind . Hij zei dat hij naar een vriend ging en vroeg of ik mee ging dus vertrokken we samen naar zijn vriend. We gingen eerst nog naar de supermarkt en ik had me tas met me boeken al klaar want zou naar de bieb gaan. Toen we er naar toe reden had ik gelijk door dat hij naar Safouane ging. We parkeerde voor hun huis want Safouane zou met ons mee gaan naar huis en daar zouden ze het over zijn wedstrijd hebben. Tot we door Safouane naar binnen werden geroepen we liepen naar de woonkamer tot ik Najlea in de keuken zag staan ze schrok dat ze me zag maar ik liep alweer door naar de woonkamer. Ze waren aan het praten over mijn wedstrijd en die van hem. En toen zei die of we al hadden gegeten want zijn zusje Najlea dus had vandaag lasagne gemaakt. Hij stond zonder dat we antwoordde op en kwam even later terug. Najlea kwam de woonkamer in groette ons met de salam en we antwoordde terug in koor ze had gewoon een staart in en een Marokkaanse huisjurk aan en zetten het eten op tafel en pakte later glazen en fles drinken ze sneed voor ons allemaal een stuk en legde het in een bord ze vermijden mijn blikken telkens haar broers kwamen er ook bij en gezamenlijk aten we het was we gezellig. We hebben veel gelachen en genoten van die lasagne. Safouane riep haar waarschijnlijk voor die borden maar ze hoorde het niet dus besloot ik om ze op te ruimen ik bracht ze naar de keuken en ik zag Najlea druk bezig met een taart die ze aan het versieren was. Ze draaide zich om naar mij en vroeg of het lekker was duhh antwoordde ik terug. Ze sliep naar de woonkamer en maakte de tafel schoon. En vertrok daarna weer. We waren echt over van alles aan het praten en ik schrok toen ik naar de klok keek. De jongens merkte het op en vroegen wat er was dus zei ik dat ik scheikunde nog moest leren en dat ik het niet begreep enzo. Safoaune zei: me zusje kan je helpen als het goed is is ze boven. Het is die deur met een Bordeaux N. Ik liep naar boven en klopte op de deur ik mocht naar binnen komen dus maakt ik de deur open Nabil wat doe je hier mijn broers sukkel . Hij stuurde me naar boven kan je helpen met scheikunde . Ja tuurlijk is goed blijf hier ik ga even thee maken. Ze wou weglopen maar ik trok haar terug waardoor ze tegen mijn borstkas kwam en we heel dicht bij elkaar stonden ik zag dat ze rood kleurde en zich eeg wou trekken ik trok haar terug en gaf haar een knuffel . Ze maakte zich zelf los en vertrok met een knipoog uit de kamer. Ze kwam later naar boven met 2 glazen en 2 borden met een stuk taart. We zaten aan haar bureau en ze legde me alles uit en liet me ook een paar opdrachten maken en die ik fout had legde ze dan uit. Ze had haar haar los gedaan omdat ze zei dat ze anders een bobbel kreeg maar dat zou ik niet begrijpen. Haar haar was echt mooi lang ik begreep uiteindelijk alles ❤️. En ik bedankte haar en we konden nu even ons momentje hebben . Ik complimenteerde haar over die lasagne en de thee en de taart met KitKat en m&ms . Ze was echt verlegen dat zag je gewoon aan haar. En de manier hoe ze praatte . Ik had je echt gemist vandaag zei ze ik jou ook maar we zijn nu bij elkaar toch. Ik zag een Koran boek liggen en opende het ik kreeg gelijk door dat ik sommige Surah's echt moest herhalen. Ik reciteerde een Surah en daarna zo zij dat doen. Ze reciteerde Surah el qiyama ze had echt een mooie stem mashaAllah . Ze maakte me echt gelukkig nu al ze was lief leuk behulpzaam zorgzaam goed met haar Deen en ze kon koken en taarten maken 👌🏻. Echt een meid die ik wil en ik zal er alles aan doen om haar van mij te laten blijven . Ze was klaar en ze gaf me opeens een knuffel ik hield haar stevig vast tot ze los liet ze leunde met haar hoofd op mijn schouder en ik sloeg mijn handen om haar heen ik hoorde haar zachtjes snikken. En ik schrok er van lieverd inou wat is er .....
JE LEEST
When people fall in love ❤️
De TodoSafouane : "ik liep naar mijn kamer en huilde . En luisterde naar Quran nooit verwacht dat dit zou gebeuren maar Allah swt heeft overal een reden voor . Ik kon er echt niet aan denken aan hoe ik dit tegen Najlea kon zeggen zei is helemaal gevoelig...